Strona 2 z 2

: 2008-03-04 17:45
autor: daniel
davidlive pisze:tylko że ja nawet nie docisnołem gazu do końca bo jak tylko zobaczyłem co turbo wyczynia z moimi wskaznikami (prędkosci też) od razu zdiołem noge z z gazu
dokładnie tak jak mówisz...ja nawet teraz nie musze wciskać gazu do konca żeby turbo rozkręciło sie do 1,1 bara ( bo na tyle mam nastawione )

: 2008-04-02 01:57
autor: RPcustoms
podłącze się pod temat i spytam jaką moc i jaki moment obrotowy można uzyskać robiąc chipa na fabrycznych elementach silnika 2.2 turbo gt 92r.

: 2008-04-02 07:38
autor: Drzymek
Można zajechać turbinę, sprzęgło i tłoki...

: 2008-04-02 09:50
autor: davidlive
powiem ci tak , ja uwarzam i pewnie sporo ludzi to potwierdzi ze nawet na 12 psi powinno sie robic juz jakies mody, tyłu dolot, EGT , dodatkowy wskażnik, MBC.

pow 12 to wybacz ale bez konkretnych modów to sie nie obędzie.

a moce hmmm lukask miał 203 km przy 16 , ale tu juz sporo zalezy od silnika .

: 2008-04-02 19:26
autor: wingerman
david gdzie miales oczy jak zakladales ten temat? :? 8) :lol:
przenioslem.

: 2008-04-02 20:56
autor: Lukask
davidlive pisze:......

a moce hmmm lukask miał 203 km przy 16 , ale tu juz sporo zalezy od silnika .
Znowu ktoś coś wie ale nie wie nic autko miało 203 konie przy doładowaniu 0,8 bara czyli jakieś 12 psi.

: 2008-04-02 22:46
autor: davidlive
to ja przepraszam najmocniej bo kurcze byłem wrecz przekonany ze jest to na 16 psi , moze nie doczytałem.

: 2008-04-04 23:13
autor: kosmita
daniel pisze:ja jak mialem mbc za mocno skrecone to na 4-tym biegu ( jak jeszce bylo zimno ) nasza turbawka napompowala 1,3 bara :wink:
No Walsnie panopwie mam na mbc podkrecone na stk tyle ile masz seryjny soft pozwala ale czaasmi rano kiedy jeszcze zimno i mu mocniej depne odcina mi dlaczego? najczesciej na 5 biegu

: 2008-04-04 23:26
autor: daniel
zimne powietrze jest gęstrze ( turbawka więcej wpompuje ) i dlatego masz odcinke :wink:

: 2008-04-05 18:39
autor: davidlive
idać tym tokiem myslenia , lepsze efekty podczas wyscigu np rano da odkręcenia MBC co nie spowoduje odcięcia a tym samym straty czasu tak ważnego przy ćwiartce.


no bo jesli w lecie ustawiamy mbc o godzinie np 15 przy temp. ok 30C to w nocy przy temp 14C bedzie odcinka

:P :P

: 2008-04-05 20:12
autor: Sebastian
hello.

jesli juz o pis mowimy to mam pytanko....

juz w krotce bede zwiekszal cisnienie na okolo 12 psi, jakie zmiany sa wtedy konieczne?

: 2008-04-05 20:38
autor: daniel
na takie doładowanie praktycznie żadne zmiany nie są potrzebne :wink: , bez obawy to nie jest 16 psi zeby miało samochód rozwalić

: 2008-04-06 02:30
autor: Sebastian
wiec inaczej...a co bylo gdyby to bylo 16 psi? 8)

: 2008-04-06 08:21
autor: OLEY
16 PSI to jest już dość spore ciśnienie, jak na silnik seryjny. Jest on
co prawda w stanie przeżyć takowe, ale podstawowe modyfikacje wydają się być niezbędne.
Już nie raz było o tym pisane.

Pamiętaj, że jest taka zasada. To co silnik jest w stanie przyjąć, musi też być w stanie oddać.
Inaczej nie ma to sensu, i wręcz bardziej zaszkodzi niż poprawi osiągi.

: 2008-05-19 18:55
autor: Drzymek
Panowie, ja chyba wrócę na ciśnienie 0,8Bar. Fabryczne mapy paliwa są robione na 0,8.
Potrzebuję tylko znać metodę jak ominąć odcięcie (proszę na PW), bo nie chcę żeby podczas wyprzedzania mi nagle czkawki dostał. POZDRAWIAM!