Taxon
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety dach do końca nie przejął uderzenia - po części to pewnie efekt tego, że nie turlałem sie ot tak po prostu, tylko co pewien czas wyskakiwałem do góry i spadałem. Podczas jednego takiego upadku , Probek wylądował centralnie na mojej połowie dachu i to był moment, w którym dostałem w beret. Jak się dokładnie przyjrzycie zdjeciom, to zobaczycie, ze co kilka metrów barierka stoi - to są te miejsca, w których leciałem nad nimi. Dach też tylko po lewej jest zgnieciony - po prawej zachował linie.
Tak się zastanawiałem, jaki na wytrzymałość dachu ma wpływ szyberdach (oczywiście seryjny, nie tuningowy z pleksi )
Najlepsze, ze mimo pozrywanej na głowie skóry, wysiadłem po wypadku z probka i drapałem się po głowie, "co tu teraz k...... zrobić?" A jak popatrzyłem na ilość wyciętych barierek, odległość jaka przebyłem turlając się i stan auta, to byłem równie zdumiony, jakbym zobaczył Calibrę bez instalacji LPG (powaga - kiedyś widziałem, a nikt mi nie wierzy). Kumpel mimo wybitego barku, stoi, ucieszony i robi foty telefonem.
Taka ciekawostka na temat tolerancji na alkohol - poprzedniej nocy piliśmy do 02:00 - obydwaj to samo (Jan III) i tyle samo. Po wypadku mnie psiarnia zbadała i czysto, a koleś musiał dzień czekać na zabieg, bo był zbyt pijany.
Kolejna ciekawostka - Po wypadku wysiadłem z Probka bez najmniejszych trudności, ale po 2 tygodniach nie dałem rady wsiąść do niego z powrotem ze względu na dach.
A co do wizerunku mojej głowy - panie na Wołoskiej robiły co mogły, aby uratować jak najwięcej skóry na mojej głowie. Najlepsze było, ze spuchłem dopiero po 3 dniach. Prawa strona głowy zrobiła się o 1/3 większa od lewej, a ja nie widziałem na prawe oko i nie słyszałem na prawe ucho. Generalnie nie chciałbym przechodzić przez to ponownie i nikomu nie życzę.
Jeździjcie ostrożnie i zapinajcie pasy.
Pozdro
Tak się zastanawiałem, jaki na wytrzymałość dachu ma wpływ szyberdach (oczywiście seryjny, nie tuningowy z pleksi )
Najlepsze, ze mimo pozrywanej na głowie skóry, wysiadłem po wypadku z probka i drapałem się po głowie, "co tu teraz k...... zrobić?" A jak popatrzyłem na ilość wyciętych barierek, odległość jaka przebyłem turlając się i stan auta, to byłem równie zdumiony, jakbym zobaczył Calibrę bez instalacji LPG (powaga - kiedyś widziałem, a nikt mi nie wierzy). Kumpel mimo wybitego barku, stoi, ucieszony i robi foty telefonem.
Taka ciekawostka na temat tolerancji na alkohol - poprzedniej nocy piliśmy do 02:00 - obydwaj to samo (Jan III) i tyle samo. Po wypadku mnie psiarnia zbadała i czysto, a koleś musiał dzień czekać na zabieg, bo był zbyt pijany.
Kolejna ciekawostka - Po wypadku wysiadłem z Probka bez najmniejszych trudności, ale po 2 tygodniach nie dałem rady wsiąść do niego z powrotem ze względu na dach.
A co do wizerunku mojej głowy - panie na Wołoskiej robiły co mogły, aby uratować jak najwięcej skóry na mojej głowie. Najlepsze było, ze spuchłem dopiero po 3 dniach. Prawa strona głowy zrobiła się o 1/3 większa od lewej, a ja nie widziałem na prawe oko i nie słyszałem na prawe ucho. Generalnie nie chciałbym przechodzić przez to ponownie i nikomu nie życzę.
Jeździjcie ostrożnie i zapinajcie pasy.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2008-06-10 22:55 przez Taxon, łącznie zmieniany 1 raz.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Pasy to jeszcze nic - niektórzy wyobraź sobie wyjmują seryjną fajerę z poduchą, wkładają jakieś gó.no, a potem dziwią się , ze jak wyrżną np. w latarnie, to ta super-kierownica pęka od uderzenia dynią...tak są tacy...
Nawet znam takiego
Nawet znam takiego
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
ja to koniecznie chciałem poduchy, bo 1000zł za szybę i za airbagi nigdy nie zwróci życia czy zdrowia osoby siedzącej obokTaxon pisze:Pasy to jeszcze nic - niektórzy wyobraź sobie wyjmują seryjną fajerę z poduchą, wkładają jakieś gó.no, a potem dziwią się , ze jak wyrżną np. w latarnie, to ta super-kierownica pęka od uderzenia dynią...tak są tacy...sawmaster pisze:dziwie się ludziom którzy czują się tak pewnie w aucie że nie zapinają pasów, (nikogo nie urażjąc) totalny kretynizm
Nawet znam takiego
ale mamy szczęście że probe są tak mocne że chyba trudno się w nim zabić ...tak sądze... nie mam zamieru sprawdzać, Taxon sprawdził już odporność probe na dachowanie przy 170 km/h hehe wyszedł prawie tak jak Kubica z wypadku
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Pelot chyba nie zatrybiłeś. Kto u nas w klubie ściął latarnie i dynią kierownice połamał?pelot pisze:to nie masz sie czym chwalićTaxon pisze:
Nawet znam takiego
A co się tyczy Kocurka i jego bezpośredniego sposobu bycia, to chyba właśnie za to go lubie
Zresztą pod tym względem jesteście do siebie podobni - może jesteście bliźniakami, tylko o tym nie wiecie...bo podobni jak dwie kropelki... Davidlive może coś w tej kwestii powiedzieć he he he....
Ja pierdziu - co ja jeszcze tu robie..spadam do domu - przełączenie na ośrodek zapasowy ( DRC ) zakończone pełnym sukcesem, więc można spokojnie iść spać
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Nie, ale miał okazje napatoczyć się na Twój cięty ozór i trochę mu się oberwało.pelot pisze: david to jakis magik czy co
Dokładnie to miałem na myśli - i na pewno buty sobie pożyczacie, bo rozmiar też ten sampelot pisze:
może i jesteśmy, na pewno najbardziej podobni wzrostem
ps. Napisz na PW ,kiedy teraz przyjeżdżasz, to się jakąś stypę zrobi, bo tym razem po cichu uciekłeś i nie zdążyliśmy się nawet sponiewierać
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Mały upgrade - Probek zyskał nowe wahacze i sprężyny (obniżające przód 30 mm). Przód czerwone - tył niebieskie.
Autko nie straciło na komforcie zanadto, za to zyskało na zakrętach
Fotki w galerii
Autko nie straciło na komforcie zanadto, za to zyskało na zakrętach
Fotki w galerii
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: Taxon
Przednia czerwone, tylne niebieskie - to muszą być Jamexy
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Ano nie inaczej
Ale różnica jest naprawdę odczuwalna. Autko w zakrętach bardzo przyjemnie się zachowuje i zachęca do wciśnięcia gazu
Efekt - 200 PLN mandatu i 6 punktów
Ale różnica jest naprawdę odczuwalna. Autko w zakrętach bardzo przyjemnie się zachowuje i zachęca do wciśnięcia gazu
Efekt - 200 PLN mandatu i 6 punktów
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Taxon
za nowe springi dostałeś mandat
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Nie, ale troszkę poniosło mnie na Goworka , a jechał za mną srebrny Mondeo - cywil z rejestratorkiem.
Chcieli 500 PLN i 6 punktów, ale wyłgałem 200 PLN. Niestety punktów nie odpuścili
Byłem na grzybach i troszkę po lesie pojeździłem. Bałem się, że będzie ciężko, ale spox - Probek sprawdził się
Parę nowych fotek z lasu.
Chcieli 500 PLN i 6 punktów, ale wyłgałem 200 PLN. Niestety punktów nie odpuścili
Byłem na grzybach i troszkę po lesie pojeździłem. Bałem się, że będzie ciężko, ale spox - Probek sprawdził się
Parę nowych fotek z lasu.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Taxon
Grzybiarz z Ciebie
Jeśli chodzi o rajdy po goworka, to pogadaj krasnalem albo zamów taxi odrazu
Jeśli chodzi o rajdy po goworka, to pogadaj krasnalem albo zamów taxi odrazu
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Już kilka razy zamawiałem, to zawsze byłeś na drugim końcu Wawy
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Taxon zapytam z ciekawości. Faktycznie siadł o 30mm czy coś mniej?
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: Taxon
Dee - spokojnie siadają 30mm.
Chcesz fotki niebieskiego?
Chcesz fotki niebieskiego?
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
właśnie nie jestem pewien. Widziałem jamexy i bickera, u ciebie teraz oglądam foty taxona i niw widzę dużej różnicy między ori
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Przód siadł, tył nie, bo te niebiekie są dłuższe od seryjnych (więcej zwojów -większa sztywność), wiec nie ma prawa siąść.
Generalnie właściwości jezdne znacznie się poprawiły. Spokojnie mogę polecić.
Generalnie właściwości jezdne znacznie się poprawiły. Spokojnie mogę polecić.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Ja nie przeczę że siadł ale o tyle ile miał siąść dokładnie?
Astro ty wspominałeś że siadł ci tylko 2,5 cm
Astro ty wspominałeś że siadł ci tylko 2,5 cm
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: Taxon
Jakiś czas temu tak. Jutro specjalnie dla ciebie cyknę zdjęcia niebieskiego i srebrnego obok siebie i sam zobaczysz.
Ja wiem że oczekujesz germanstyle ale to są polskie sprężyny i to jest polishstyle
PS: ja mam tylko przednie zamontowane, tylne są seryjne bo faktycznie niebieskie są wyższe.
Ja wiem że oczekujesz germanstyle ale to są polskie sprężyny i to jest polishstyle
PS: ja mam tylko przednie zamontowane, tylne są seryjne bo faktycznie niebieskie są wyższe.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Polish style to gumówka i seryjne sprężyny
Co do Jamexów to podeślij zdjęcia bo jestem ciekawy czy faktycznie tyle siadły po czasie.
Jak do tej pory wszystkie probki na Jamexach jakie widziałem siadły tak niewiele z tych -35 że ciężko było powiedzieć że tam jakaś gleba jest. Dla porównania jak robiliśmy shadowa audi w germana to wsadziliśmy inne springi -40 i siadł od razu i to znacznie bo 16x9 na oponie 205/45 i jest na styk
Co do Jamexów to podeślij zdjęcia bo jestem ciekawy czy faktycznie tyle siadły po czasie.
Jak do tej pory wszystkie probki na Jamexach jakie widziałem siadły tak niewiele z tych -35 że ciężko było powiedzieć że tam jakaś gleba jest. Dla porównania jak robiliśmy shadowa audi w germana to wsadziliśmy inne springi -40 i siadł od razu i to znacznie bo 16x9 na oponie 205/45 i jest na styk
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Przyznam szczerze, że nie mierzyłem ile siadło auto, ale sprężynki były wyraźnie krótsze - oczywiście przednie. Zresztą różnicę widać na fotce w galerii, więc siłą rzeczy i autko musiało siąść.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: Taxon
Dee - jeśli chcesz więcej jak -30mm to nie masz co kupować Jamexów.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.