Strona 2 z 2

: 2003-11-06 19:21
autor: Gość
Bedziesz mial bledy sondy lub/i EGR, ale...

...ludziska, sprawdzajcie najpierw, a pozniej pytajcie o rozwiazania i mozliwosci

: 2003-11-07 08:52
autor: Easy Rider
Sprawa wygląda nieciekawie, ale po kolei: przy zwartych stykach diagn. po przekręceniu kluczyka kontrolka się zapala, po chwili gaśnie i mruga 4 razy krótko------chwila przerwy potem 8 razy krótko, przerwa ok. 4sekund i 2 razy długo i 7 razy króko. Potem cały cykl powtarza się od nowa. To ostatnie to wg. mnie kod 27, jednak takiego kodu nie znalazłem. Pomocy bo niewiem co robić. Można z tym jeżdzić???????ER

: 2003-11-07 09:00
autor: Gość
mowiac krotko - przeplywomierz

sprawdz wtyki i kable

: 2003-11-07 18:21
autor: buster
ja tak jak Bienias leje Shell ale nie 99 tylko V-Power i jest naprawde lepsza. jak zaleje gdzieś po drodze to już nie to. Normalnie prykam na gazie ale niekiedy za calibrą lubie tego V-power. i powiem wam że mimo iż nie mam turbo to kalibra mi nie ucieknie. Ostatnio jechałem za taką ok 80 km. po wszystkich świętych. jechałem za nią w nocy tak zapobiegawczo bo mieli gliniarze niby kontrolować ruch na drodze a ja nawet krawężnika nie widzałem.

: 2004-01-15 19:30
autor: Easy Rider
pytanie: czy jak jest zbyt mało któregoś płynu {chodzi mi o płyn w układzie wspomagania kierownicy} to kontrolka Check Engine to wyłapie?Krótko mówiąc, czy powinna się zapalać? ER

: 2004-01-15 21:13
autor: Raf
Nie.