Strona 2 z 2

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-03 15:26
autor: Chizar
MrMysza pisze:Moje dwie degeneracje wkrecaja sie na maxa wiec raczej to normalne. :twisted:

Mówiłem przecież,że gwarancja którą dałem Ci na silnik dotyczy tylko ,,normalnego'' użytkowania :twisted:

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-03 20:14
autor: Masa
pobawiłem sie dzis z tym tps i kurcze jest dobrze ale jeszcze nieza dobrze jak to ma byc ustawione??ustawiałem na mierniku i mam pytanko czy to sie ustawia do pełnych wartosci czyli np:0.4 czy mozna 0.43 ???

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-04 01:26
autor: tom87dg
moze byc 0,43 nie kazdy bedzie mial taka sama wartosc, wazne zeby w trybie serwisowym wentylator nie chodzil a dopiero przy bardzo malym odchyleniu slimaka od linki gazu zaczal sie wlaczac wentylator .

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-11 20:18
autor: Przemek-83
tom87dg pisze:na szczelinomierz nie polecam bo szczelina moze sie roznic bo ten odbojnik od slimaka gazu moze byc w roznej pozycji wykrecony i szczelina miedzy odbojnikiem nie bedzie precyzyjna a mowimy tu o bardzo malych szczelinach bo 0.55 mm wiec najlepszym rozwiazaniem jest ustawienie przez woltomierz metoda nawet latwiejsza i dokladniejsza tak jest wedlug mojego zdania ale kazdy moze robic inaczej, wazne ze usterka zlokalizowana i auto koledze znowu dobrze jezdzi bez szarpan i braku mocy. Moze ktos mi powiedziec czy to jest normalne ze jego silnik tak wysoko sie kreci do konca pola leci i za skala dopiero odcina zaplon czyli jakies 8.1rpm
możesz mi po chłopsku opisać tę metodę z miernikiem ? jakoś nie mogę zakumać jak to zrobić ? z szczelinomierzem to też dla mnie takie niezrozumiałe bo poluzuje sobie owszem ślimaka ale ten odbojnik mogę wykręcić tak że nawet 10mm blacha tam wejdzie :P

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-12 13:46
autor: Sam

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

: 2010-09-22 09:06
autor: Masa
-- oryginalny post 2010-09-14 22:26 --

no juz prawie proboszcz chodzi najpierw mechanik zrobił dodatkową cewke chodził jeszcze gorzej teraz okazało sie ze padła jedna sonda całkiem wiec od razu kazałem wymienic dwie zeby nie bylo potem problemu i teraz mysle ze w piatek juz bedzie chodził

-- dodano 2010-09-22 09:06 --

Probas juz naprawiony okazało sie ze poszedł aparat zapłonowy i jedna sonda aparat naprawiony a sondy wymieniłem od razu dwie zeby było z głowy dziekuje wszystkim za pomoc