Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2 GT)
- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Odp: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11
Tylko nie jak sie kreci 
			
			
									
						
										
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
A najlepiej zaraz po pałowaniu  
  
			
			
									
						
										
						- tomasso
 - Posty: 50
 - Rejestracja: 2009-04-17 19:58
 - Samochód: Probe 2.2GT 92r i... kosiarka do trawy :) 1.2 benz.
 - Lokalizacja: Piła
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
moja zaczęła brać olej po 320 tys.
			
			
									
						
										
						Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Mam takie pytanko. Czy można włożyć inną turbinę bez większych przeróbek ? Bo moja orginalna się niestety rozsypała a regeneracja jest nie możliwa ponieważ wirnik poleciał a takiej części już nowej nie da się dostać.
			
			
									
						
							Żeby życie miało smaczek raz coupetka raz kombiaczek 
 
PROBE '89 2,2 GT
			
						PROBE '89 2,2 GT
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
-- oryginalny post 2013-08-14 18:10 --
Możesz kupic Gareta jak chcesz nową.
 
\A Ty przypadkiem nie masz czarnej jedynki z białym napisem GT na zderzaku tylnym?
-- dodano 2013-08-14 18:13 --
Możesz kupic Gareta jak chcesz nową.
			
			
									
						
										
						Możesz kupic Gareta jak chcesz nową.
\A Ty przypadkiem nie masz czarnej jedynki z białym napisem GT na zderzaku tylnym?
-- dodano 2013-08-14 18:13 --
Możesz kupic Gareta jak chcesz nową.
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Mam czarną ale bez białego napisu. Złapałeś mnie kiedyś na targówku na lotosie. A jaki to model garreta ? Czasem nie T3/t4 ?
			
			
									
						
							Żeby życie miało smaczek raz coupetka raz kombiaczek 
 
PROBE '89 2,2 GT
			
						PROBE '89 2,2 GT
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
OO kolejne 89,inną turbinę włożyć można ale bez przeróbek niestety się nie da
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Już sobie poradziłem z turbinką. Kupiłem drugą używaną w której był wirnik dobry i mi zregenerowali, też teraz muszę tylko pojeździć aby się ułożyła 
			
			
									
						
							Żeby życie miało smaczek raz coupetka raz kombiaczek 
 
PROBE '89 2,2 GT
			
						PROBE '89 2,2 GT
- LukaszV8
 - Klubowicz
 - Posty: 681
 - Rejestracja: 2009-01-06 10:10
 - Samochód: Probe GT 1992r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=23045
 - Lokalizacja: Kraków/Myślenice
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Cześć. Zna ktoś w małopolsce jakiś dobry zakład regenerujący turbiny???   
Turbina Garret pasuje zamiast tej IHI bez przeróbek???
Pzdr
			
			
									
						
										
						Turbina Garret pasuje zamiast tej IHI bez przeróbek???
Pzdr
- Eli
 - Posty: 1787
 - Rejestracja: 2005-09-14 23:38
 - Galeria: viewtopic.php?t=9702
 - Lokalizacja: Milanówek
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Nie pasuje żadne inne tubo metodą p&p.
			
			
									
						
										
						Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
Czy gdzies dostanę to coś ? Wysłałem turbine do regeneracji i tego nie odkręciłem. Dzisiaj zakładająć sprezare dopiero zauważyłem. Myslicie ze da rade to zrobic z jakiegos preta z gwintem na zewnatrz i otwroem w srodku , moze ktos ma to ze starego,zajechanego turbo ?
- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
oddałeś i dostałeś bez? to chyba powinieneś się zwrócić do regeneratorów 
			
			
									
						
							nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2
No napisalem i zobacze jaka bedzie odpowiedz aczkolwiek kilka razy mowili zeby wszystko odkrecic . Wisac ze regeneruja tego mase wiec moze to potrwac zanim znajda czas.
			
			
									
						
										
						Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2 GT)
No niestety turbo dlugo nie pozylo...czy ktos moze przerabial temat hybrydy ? Zastanawiam sie nad wsadzeniem turbo jak marek08 z iveco eurocargo, ale facet od turbin doradzil mi upgrade aktualnej IHI. Mowi ze lepiej dac wiekszy wirnik w oryginalnej suszarce i osiagnie sie podobny efekt, a zarazem nie bedzie laga jaki wedlug niego moze sie zdarzyc w wiekszym garecie(iveco). Koszt modyfikacji podobny do regeneracji 1000-1200pln i wszystko pozostaje p&p - a poza tym ihi jest chlodzona woda a garet nie - nie wiem czy to lepiej czy gorzej. Ktos mize cos doradzic ?
			
			
									
						
										
						- LukaszV8
 - Klubowicz
 - Posty: 681
 - Rejestracja: 2009-01-06 10:10
 - Samochód: Probe GT 1992r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=23045
 - Lokalizacja: Kraków/Myślenice
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2 GT)
Jak to karwa długo nie pożyło ?
Oddałeś do regenaracji i dalej zepsuta czy o co chodzi?
1000zł wzwyż biorą za taką prostą turbinkę bez zmiennej geometrii? Nie za dużo? Na allegro swego czasu widziałem zregenerowaną za 800 bodajże...
Podpiąłem się pod ten temat i zgrzędzę bo u mnie działa suszarka, pompuje nawet pod 7, ale olej gdzieś przerzuca i trzeba dolewać co jakiś czas i też muszę ją gdzieś oddać na regenerejszyn....
			
			
									
						
										
						Oddałeś do regenaracji i dalej zepsuta czy o co chodzi?
1000zł wzwyż biorą za taką prostą turbinkę bez zmiennej geometrii? Nie za dużo? Na allegro swego czasu widziałem zregenerowaną za 800 bodajże...
Podpiąłem się pod ten temat i zgrzędzę bo u mnie działa suszarka, pompuje nawet pod 7, ale olej gdzieś przerzuca i trzeba dolewać co jakiś czas i też muszę ją gdzieś oddać na regenerejszyn....
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2 GT)
Mysle, że jej pomogłem bo restryktor zaczął się pocić i bardzo możliwe, że na turbo nie bylo odpowiedniego cisnienia oleju i sie zatarła. Generowałem w genesis turbo, gdzie na poczatku podejrzewalem ich o fuszerke bo rzygalo mi olejem w wydech, ale okazalo sie ze był dziurawy tlok i wszystko szlo przez odme. Nie zmienia to faktu, że wysłałem turbo i dostałem suszarke ze spawanym kolektorem. Co gorsza narazie oni jako jedyni mogą mi wziąć w rozliczeniu vj11 jako kaucje za garetta z Iveco. Koszt u nich to 800pln. A druga opcja to facet, który sprzeda turbine regenerową wraz z kosztem turbiny(brak zwrotu starej) to  http://turbotech.pl/ (1200 brutto). Moze ma ktos jeszcze doswiadczenia z tymi firmami ?
			
			
									
						
										
						- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Turbo Repair Kit czyli regeneracja turbiny IHI VJ11 (2.2 GT)
Ja znam turbotecha bo z warsztatu w którym pracowałem do nich wysyłaliśmy turbiny i nie było problemów a jeżeli nawet to robił jeszcze raz(nie wiem jak podejdą do klienta który nie jest warsztatem, musisz się dowiedzieć sam),a przed turbotechem były wysyłane  do http://amserwis.pl/   z okolic Gdyni można powiedzieć że oprócz jednej wtopy z turbiną z elektroniczną sztangą też większych problemów nie było.Wiem że w turbotechu robią też hybrydy, robili do 1,9 tdi i działało na tyle dobrze ze po zmianie inercoolera i mapy ze 130KM było 195KM
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
