Strona 2 z 2

: 2004-06-14 12:37
autor: Laki
Ale dlaczego nie ma napięcia na wiązce która jest podłączona do pompy paliwa, co to może mieć wspólnego z modułem :?:

: 2004-06-14 12:42
autor: mikolaj
a probowales to podlaczyc na krotko?

: 2004-06-14 13:03
autor: Gość
sporo sie ten temat rozrosl :D

sprawa prosta...

- w pierwszej kolejnosci sprawdzasz dzialanie pompy "na krotko"; przewody bialo/czerwony (masa) i bialo/zolty (zasilanie)

- nastepnie sprawdzenie przewodow idacych od przekaznika (bialo/zolte); sa one dublowane,

- no i na koniec sam przekaznik (jest pod nad nogami kierowcy)

jesli potrzeba schematow i bardziej jasnych info, to podesle na maila

: 2004-06-14 13:05
autor: Laki
Pompę paliwa podłączałem na krótko i chodzi tylko że na wiązce od pompy nie ma napięcia

: 2004-06-14 13:06
autor: Gość
to teraz sprawdz obwod do przekaznika i jego samego

: 2004-06-14 13:21
autor: Laki
Przekaźnik też już sprawdzony i jest dobry ( zamieniałem mój na Tomiego) i żadnej reakcji, więc zostaje już chyba tylko pociągnąć nową wiązkę przewodów od pompy do przekaźnika. :?: :?: :?

: 2004-06-14 13:23
autor: mikolaj
sprawdz miernikiem czy gdzies jej nie trafilo, jak nie to znaczy ze jest dobra wiec ciagnac nie trzeba!

: 2004-09-15 19:13
autor: alli 2.5 v6 gorzow
mam taki sam problem w 2.5 v6 przewody suche pompka pracuje. jest jakis przelacznik w bagazniku????? jak cos wiecie prosze napiszcie na www.allig@o2.pl dziekuje

: 2004-09-15 20:56
autor: Gość
w bagazniku masz odciecie paliwa - jesli jest tam problem auto nie odpala

: 2004-09-15 21:33
autor: Gość
Lewa strona bagaznika, pod okladzina jest bezpiecznik.
Jesli wywalil ci, to wystarczy wlozyc kluczyk, wcisnac bezpiecznik, przelaczyc kluczyk na II pozycje , wrocic na pozycje I i odblokuje go.

Poza tym, z tego co wiem, to powinien check engine sie palic jesli ten bezpiecznik sie wywalil.