
http://fordprobe.pl/forum/download/file ... &mode=view
Na wysokość mniej/więcej tablicy rejestracyjnej - są do dostania w castoramie. Montujesz w fabryczne otwory po ramce, wzmacniasz samą ramkę coby się nie gięła i już

Wydaje mi się, że robiłem dla Kocurqa z podniesioną tablicą, ale nie mogę znaleźć, a to nie jest godzina na fotosesję.micek pisze:Poproszę o fotkę ... wlewu gazu pod tablicą rejestracyjną - wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem. Chciałbym zobaczyć jakich zawiasów mam szukać.
Kocureq pisze:Ty w jedynce "masz" wlew gazu pod tylną tablicą rejestracyjną- prawda? Gazole ci to robili? Zwykłe zawiasy, czy jakiś bardziej sprytny mechanizm?
Robert pisze:Sam zrobiłem, oni tylko wyprowadzili wlew, gdzie kazałem. Pomysł skopiowany z jakiejś szwajcarskiej czy belgijskiej alfy romeo, która miała zawiasy na dolnej krawędzi tablicy rejestracyjnej, za to ze sprężynami jak w klamerkach do bielizny, stawiającymi ją potem do pionu. U siebie wykorzystałem grawitację: zwykłe zawiasy od góry i opadająca pod własnym ciężarem tablica, tylko musi się jakoś blokować na dole, by nie podskakiwała ani nie rezonowała na wertepach - np. podklejony do zderzaka kawałek miękkiej gumy, o który będzie się zapierać.
To jest myślvitek pisze:Na dole, pod tablicą, taśma rzepowa i nic nie będzie podskakiwać ani hałasować na wertepach
modano pisze:instalacje można przekładać do innego samochodu wraz z papierami. Co innego sama butla która musisz mieć nową, wtedy dostajesz homologację na butle i możesz jechać do urzędu po pieczątkę i masz wszystko legalne. Możesz również przełożyć starą butlę ale musisz pofatygować się do urzędu legalizacyjnego. To sie nie opłąca bo koszt nowej legalizacji ok 200zł a mogą dać np na 3 lata tylko.