Strona 2 z 2
Re: Czarls
: 2011-12-25 18:36
autor: Czarls
Ale nie rozumiem o co kaman przecież i tak zmniejszyłem wagę fotek żeby długo się nie wczytywały i żeby ludziska się nie denerwowali a te miniaturki to są do dupy według mnie.Jeszcze bym rozumiał jak bym zamieścił zdjęcia gdzie każde waży po min 5mb w oryginale.
Ale skoro muszą być miniaturki to niech wam będzie ale ona jakieś takie maleńkie mi się wydają

Re: Czarls
: 2011-12-25 18:47
autor: Robert
Ale one są klikalne - jak ktoś zainteresowany, to obejrzy w oryginale (możesz wtedy zamieścić w dowolnej rozdzielczości, bez zmniejszania). Przy niemałej rozdzielczości (1366 w poziomie, a normalnie pracuję z mniejszą) Twoje posty nie mieściły się na ekranie.
Czarls pisze:Można gdzieś kupić funkiel nówki tylne lampy czy jestem skazany na używane?
Widziałem kiedyś jedną nówkę - gościu likwidował sklep czy hurtownię i wołał za nią (1 szt.) ponad 6 stówek. Drugiej strony nie miał.
Re: Czarls
: 2011-12-25 19:00
autor: Czarls
Wiesz jak by to były nowiutkie do nawet 600zł bym przetrawił za sztukę jak by były nowiutkie w oryginale.
Co do fotek to reszta jak będą to zamieszczana to już będą miniaturki.
Dostałem radio 2 din kolejne tym razem oryginalne do Forda Mondeo MK III tyle że właściciel zapomniał kod jaki ma bo wymontował je rok temu i założył Pionierka Avic"a
Jest sens bawić się z tym radiem szukać kodu, dobry dźwięk mają takie radyjka fabryczne czy lepiej zostawić to co jest i pokombinować z ramką?
Jeszcze jedno mam problem z znalezieniem wycieraczek szyb bo one są na nietypowy uchwyt ,proszę niech mi ktoś podrzuci namiar na sklep poda linka nr telefony z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam Karol.
Re: Czarls
: 2011-12-25 19:29
autor: Robert
Pisałem, że nówka, ale tylko jedna (i chyba do LXa).
Końcówek ramion wycieraczek trzeba pilnować, by nie zgubić (i zbyt często nie odkręcać śrubek, bo się gwint wyrabia).
W instrukcji (po niemiecku, ale zawsze) podane są długości wycieraczek. Instrukcja jest gdzieś w Strefie Zrzutu - nie wymagam, byś przeglądał prawie 5000 plików, ale odsyłacz znajdziesz na forum używając wyszukiwarki. Tylko tak, jak napisał sex na chacie (dodatkowe rady znajdziesz w
poczytnym wątku 2277).
wujeksex pisze:Czarls pisze:wpisująć w szukajce radio,jak podłączyć radio same wątki o sprzedaży się wyświetlają lub jakieś bzdury
Wybierz "wyszukiwanie zaawansowane" i zaznacz odpowiednie dział w jakim chcesz szukać, to nie wyskoczą Ci pierdoły z giełdy
Re: Czarls
: 2012-01-04 14:09
autor: Czarls
Parę fotek moich małych modernizacji w stosunku do oświetlenia auta czyli wymiana lamp z przodu jak i z tyłu auta.
Niestety jedna z tylnych lamp uległa uszkodzeniu podczas transportu pewnie rzucali paczką dlatego jak ktoś ma na sprzedaż tylną prawą lampę do gt w podobnym stanie co u mnie lewa czyli zero oznak zmatowienia wyblaknięcia od słońca i z całymi szpilkami do montażu przykręcenia lamp musza być wszystkie to proszę o oferty na PW do mnie.
Fotka przednich lamp musiałem je poddać paru przeróbką w tym wycięciu dziury na pozycyjne i dorobieniu jeszcze jednej śruby do regulacji ustawienia lamp bo za pierona nie mogłem ich ustawić na fabrycznych dwóch, wymieniłem też sprężynkę na nową mocniejszą o większym naciągu.

Re: Czarls
: 2012-01-04 19:43
autor: Lisiu
Pozycyjne oryginalnie są w halogenach. Jeżeli masz oryginalne to zapewne jest też w nich miejsce na światła postojowe.
Re: Czarls
: 2012-01-04 20:29
autor: Czarls
Lisiu pisze:Pozycyjne oryginalnie są w halogenach. Jeżeli masz oryginalne to zapewne jest też w nich miejsce na światła postojowe.
Widzisz z tego wniosek że moje auto jednak miało fabrycznie postojowe światła w oryginalnych lampach na potwierdzenie zamieszczam zdjęcia poniżej starej lampy uszczelki przy dziurce po postojowej nie ma bo sobie ją zaadaptowałem do nowych lamp.
Fot poniżej oryginalnych lamp Hella.

Re: Czarls
: 2012-01-04 23:05
autor: Lisiu
Ja miałem wersje USA więc instalacja mogła się różnić ale wydaje mi się że w I gen GT postojówki seryjnie zawsze były montowane w halogenach.
Czy po przełączeniu na same światła postojowe otwierają Ci się lampy?
Re: Czarls
: 2012-01-05 00:00
autor: Czarls
Hmm nie jestem pewien zaraz sprawdzę chwila.
Edit
Eh ale dupa chowają się czyli pasuje wypiąć je i wpiąć w halogeny kurcze ale ktoś to durnie wymyślił

Re: Czarls
: 2012-01-05 02:31
autor: Bogdan9999
Nie durnie tylko te lampy tz. wkłady są od innego auta. Oryginalne wkłady też tej samej firmy nie maja otworów pod żarówki postojowe. Takie same wkłady maja auta stare Prelude, Eclipse i chyba stara Supra ale tu pewności nie mam może od któregoś z tych aut zostały przeszczepione po uszkodzeniu oryginalnych. Probe oryginalnie postojówki na w halogenach patrz u mnie w galerii. Pozdrawiam
Re: Czarls
: 2012-01-05 14:53
autor: Eli
Oryginalne wkłady lamp mają wlutowaną żarówkę i chyba nikt ich już dawno nie ma

Postojówki są w zderzaku. A pomysł z postojówką w lampie jest bez przeróbek instalacji idiotyczny.
Re: Czarls
: 2012-01-05 15:13
autor: Czarls
Ja już takie auto dostałem z tak wpasowanymi postojowymi najwyżej kupię kolejne lampy nowe a postojowe włożę tam gdzie ich miejsce czyli do halogenów.
Re: Czarls
: 2012-01-05 16:01
autor: Eli
Tylko muszę lojalnie uprzedzić, że jest to niezgodne z polskimi przepisami

Re: Czarls
: 2012-01-05 16:19
autor: Czarls
No to co ja mam zrobić przerobić mechanizm otwierania lamp żeby się nie zamykał w momencie przełączenia na postojowe.Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc jak to zrobić lub podanie mi linka do tematu gdzie to jest opisane jak to zrobić.
Z góry dziękuje za info.
Znalazłem oto taki wątek jednak jest tam dużo niejasności poza postem Roberta tym "WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY"
to więcej nic konkretnego tam nie ma niby można jak fabrycznie są w halogenach inni mówią że są problemy już sam nie wiem.
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... e&start=25
Re: Czarls
: 2012-01-06 08:45
autor: avel
Czarls pisze:kiedy przekręcę pokrętło od świateł żeby się otworzyły wtedy radio mi gaśnie jak by prąd odcinało o co kaman??[/url]
Na fabrycznej kostce jest obecny sygnał włączenia świateł tzw. dimmetr / podświetlenie . Pojawia się tam 12V gdy są włączone, obstawiam że masz to zwarte lub źle podłączone do sterowania anteną / wzmacniaczem które podaje radio. W rezultacie radio włącza jakiś zabezpieczenie.
Schematu kostek szukaj na
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/ w dziale kablowania -> FORD. Nie widziałam jak wygląda to w 1st gen ale którąś podpasujesz. (7 pin lub 8 pin)
Re: Czarls
: 2012-01-06 12:27
autor: Robert
A jeśli nie (może Ty znajdziesz, ale ja nie widzę tam probkowych wtyczek), to wrzuciłem do strefy zrzutu PDFy z opisem wymiany fabrycznego radia w obu generacjach i opisem wtyczek.
Sprawdź swoje przejściówki - głośnikowa będzie ok, ale w tej z napięciami spunktuj rozpiskę z PDFa z opisem ISO w instrukcji do radia, czy kabelki są właściwie podłączone. U mnie (w kupionej w mediamarkcie) nie były.
Re: Czarls
: 2012-01-06 12:35
autor: Czarls
Nie chce mi się już kombinować z kostka z zasilaniem jest zrobiona tak że jest z aku bezpośrednio zapożyczony.
Próbowałem z tymi nieszczęsnymi kostkami nawet jak podłączyłem inne fabryczne radio od Forda tym razem Mondeo MK III to działo się to samo co na radiu 2 din na fabrycznych kostkach forda bez przejściówki na iso.
Do tego dziś mi się jeszcze mechanizm wysuwania anteny do reszty sknocił i trzeba kupić jakiś zamiennik na szczęście są uniwersalne anteny wysuwane elektrycznie i nie kosztują bóg wie ile.
Re: Czarls
: 2012-01-06 12:44
autor: Robert
Zanim kupisz antenę, to też warto przeczytać wątek o jej podłączaniu

Re: Czarls
: 2012-01-06 13:02
autor: Czarls
A różni się czymś od innych anten automatycznych chyba nie przecież nie może tam być więcej kabelków niż norma przewiduje.
Lata temu jak miałem Chryslera Stratusa 2.5 V6 00r też mi padłą antena i podłączenie jej nie było jakieś skomplikowane, no dobrze luknę może faktycznie będą jakieś schody.
Znalazłem wątek nawet schemacik jest jak fajnie
skorik pisze:Masz schemacik anteny razem z kolorami przewodów:
Na rysunku, zamiast Czarno - białego powinno pisać Czarno - żółty - oczywiście.
A więc: Zasilanie czyli od radia żółty lub czerwony musisz podłączyć pod Niebiesko - czerwony.
+12 ze stacyjki po przekręceniu stacyjki na ACC do Niebiesko - białego.
Niebieski czy tam niebiesko - biały z radia do białego w antenie.
A czarno -żółty to nie wiem.

BTW Jesteś jedną z niewielu osób tu na forum która mi faktycznie chce pomóc doradzić cieszę się niezmiernie

Re: Czarls
: 2012-01-06 13:10
autor: Robert
Spadaj, bo mi psujesz opinię groźnego, nieużytego moderatora, którą będę musiał sobie od nowa wyrabiać w pocie klawiatury

Re: Czarls
: 2012-01-06 13:16
autor: Czarls
No dobrze to jesteś złym srogim i mało wyrozumiałym Adminem którego należy się bać i szanować bo inaczej będzie źle ,bardzo źle jak ktoś zajdzie ci za skórę
Tak lepiej ??
Re: Czarls
: 2012-01-15 22:45
autor: Agusia
No Karolek,
git, że wybrałeś jedyną w swoim rodzaju Jedyneczkę
( no i będę To powtarzać

)
Bo TYLKO prawdziwi faceci jeżdżą właśnie tą generacją PROBE!
Martwi mnie jednak, że jest czerwona
czarne są szybsze

Re: Czarls
: 2012-01-15 22:50
autor: Czarls
Spokojnie toć to już prawie zabytek jazda tym z większymi prędkościami niż 2**km to już czyste szaleństwo no dobrze lubię zapitalać ale od tego to ja mam dużo młodsze i mniej wartościowe dla mnie auta,chodzi o wartość sentymentalną a nie mierzoną w PLN .