-- oryginalny post 2014-02-22 19:35 --
Sprawdzę jeszcze to uzwojenie, racja. Obraca się leciutko, przesmarowałem te tuleje w których obraca się wirnik
-- dodano 2014-02-26 18:04 --
Trochę polerki ręcznej

Dzisiaj kable zapłonowe poszły do wymiany i ustawiłem wysokość świateł.
-- dodano 2014-03-30 22:20 --
Czekam na ostatnią część układanki – kolanko redukcyjne 83 – 63 mm, do tego czasu muszę ogarnąć wloty do intercoolera.
Byłem dzisiaj się zapytać o rurę do połączenia turbosprężarki z IC, okazało się że kosztuje 100 zł za metr... Mi w starej brakowało dosłownie 5 cm, bo musiałem założyć odwrotnie gumy do IC, więc wykorzystałem aluminiową rurę o idealnej średnicy 45 mm i dociąłem sobie łącznik przedłużając dosyć sporo starą, tak więc 50 zł zaoszczędzone.
A, no i wywaliłem chłodnicę oleju skrzyni biegów, bo i tak nie działała a blokowała mi miejsce na podłączenie do IC.
Na zdjęciach widać wstępną przymiarkę dolotu i moją rzeźbę z ciętymi kolankami

Koszt całego dolotu wyniósł 310 zł z przesyłkami.
Założyłem też dzisiaj Blow Off'a za całe 12 zł
-- dodano 2014-03-31 22:33 --
Dolot zrobiony, jakby ktoś chciał to mogę całą instrukcję przedstawić, koszt to około 200 zł. Jedyny problem jest taki, że nie ma miejsca na puszkę filtra przez co trzeba zastosować stożek wraz z adapterem na przepłwomierz. Jutro postaram się zrobić lepsze zdjęcie
