Re: Wosek
: 2015-05-01 20:50
Przejeżdżałeś Admiralską i nie zwróciłeś uwagi na zaparkowanego, pięknego, czarnego Peugeota? Wstydź się 

Alternator do wyciągnięcia i przeglądu, konkretnie regulator napięcia.Wosek pisze:zapalają mi się lampki Low Oil i Anti Lock, muszę pogrzebać na forum
A o kim mówisz?duracell pisze:No właśnie mój znajomy miał taki sam problem w 1GT i u niego był problem z alternatorem, tylko nie pamiętam właśnie jak zachowywał się wskaźnik ładowania... parę lat minęło
polecę klasykiemScyzor pisze:U mnie jest tak od... paru lat: jak odpalam to żeby zaczęło ładować czasem muszę ciut podgazować i wtedy już wszystko jest ok.
A świecą się: LOW OIL, ANTI LOCK i CHECK ENGINE (ta ostatnia się świeciła ale żarówka już daaawno zakończyła żywot![]()
Na pewno nie. W katalogu Intercarsa są takie błędy, ze głowa boli. Wielokrotnie się o tym przekonałem. Nawet dwa dni temu.Scyzor pisze:-- oryginalny post 2015-09-08 08:01 --
A teraz mam być może najgłupsze pytanie na świecie (jakby co to wina leży w katalogu Intercarsa):
CZY JEDYNKA GT I DWÓJKA 2.0 MAJĄ TAI SAM ALTERNATOR??????????????????
-- dodano 2015-09-09 07:38 --
UWAGA:
Temat dotyczący mojego pytania właśnie męczymy tutaj:
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 51#p351351
-michal- vel Mesiek... nie wkurzaj mnie-michal- pisze:
polecę klasykiem![]()
Igła się sypie![]()
![]()
![]()
![]()
Zgadza się. Ale ja nie z IC to brałem później - a rozmowa z Busterem utwierdziła mnie w tym, że po zamianie mocowania i pewnie przelutowaniu kabli (inna wtyczka) będzie pasowało.Maxxum pisze:Na pewno nie. W katalogu Intercarsa są takie błędy, ze głowa boli.