-- oryginalny post 2014-07-25 14:51 --
Parę nowy części:
-łączniki stabilizatora tył x2
-łożyska mcpersona x2
-poduszki mcpersona x2 (dla świętego spokoju)
-poduszka silnika (w drodze)
Do tego zastanawiam się nad anteną, a konkretnie jaką kupić. Elektryczna raczej będzie dosyć droga? No i nigdzie jej za bardzo nie można znaleźć.
http://allegro.pl/mazda-3-6-mx3-323-626 ... 77317.html Taka by była dobra?
Drzwi odwiedzą lakiernika zapewne na początku sierpnia.
-- dodano 2014-08-19 19:43 --
Najbliższe plany to:
-oddać podwozie do konserwacji, łącznie z profilami zamkniętymi, przy okazji usuwając małe ogniska rdzy które gdzieniegdzie już występują; razem z tą operacją spawanie pękniętej podłużnicy; cena 1600zł za wszystko, trochę nadszarpie budżet
-oddać drzwi kierowcy i błotnik prawy do lakierowania, przy okazji cieniując przylegające elementy; z niektórych schodzi bezbarwny, więc powinien ładniej wyglądać po tym zabiegu
Opróćz tego, dalsze plany:
-wyciąć szybę, wstawić nową (ma ślady od wycieraczek, oprócz tego malutkie dwa pęknięcia) i usunąć ogniska rdzy na słupku
-zamontować kompresor lub podnieść moc innym sposobem do "bezpiecznych" 200 HP
-- dodano 2014-09-08 19:36 --
Dzisiaj został zregenerowany rozrusznik.
Próbował ktoś zamontować antenę "rekina" do II gen w miejsce standardowego miejsca? Jest to w ogóle możliwe? Albo jakieś inne pomysły na małą, niską antenę oprócz wysuwanej?
-- dodano 2014-09-23 16:00 --
Samochód oddany do polakierowania dwóch elementów:
-pechowych drzwi
-błotnika (schodzi lakier bezbarwny)
W trakcie prac:
Przed zimą jeszcze konserwacja podwozia.
-- dodano 2014-09-26 18:36 --
Samochód został odebrany z lakiernii.
-- dodano 2014-10-04 22:28 --
Dzisiaj były małe porządki. Wideorejestrator został zamontowany w miejsce antyradaru. Za kabel zasilający posłuży ten sam, tylko wartość napięcia w nim płynąca musi zostać obniżona z 12V do 5V. Zawsze jeden kabelek mniej.
W przyszłym tygodniu do wymiany tarcze i klocki tył. Najprawdopodobniej będą to tarcze brembo i klocki ATE.
Z mniejszych rzeczy: gniazdo zapalniczki oczywiście naprawione, dolano płyn do spryskiwaczy oraz płyn hamulcowy DET3 (świeciła się kontrolka hamulca ręcznego).
