Strona 2 z 2

: 2007-04-20 00:10
autor: Bartekk
ja dzisiaj robilem przegląd instalacji (nie sekwencja) i powiedział że u mnie dolot ze stożkiem tylko by chodził po zainstalowaniu blosa.nie wiem ile w tym prawdy bo nei siedze w temacie ale chyba ma gość rację bo mogłby gasnąc od nadmiaru powietrza.

pozdrawiam

: 2007-04-20 08:48
autor: Maciucha
Niekoniecznie tylko z blosem. Mój na zwykłej instalce pięknie chodził, tylko palił około litra więcej gazu, niż przed założeniem stożka.

: 2008-01-17 17:45
autor: Kędziorek
Też się poważnie zastanawiam nad sekwencyjnym LPG i nie wiem jak to się będzie spisywać z CAI :roll:

: 2008-01-17 18:22
autor: Ero
u mnie z kompletnym dolotem ze stozkiem i przy prostej instalce mieszalnikowej nie ma zadnych problemow :D

: 2008-01-17 18:23
autor: Lisiu
sekwencja będzie chodzić jak na zwykłym dolocie....
dobra regulacja i musi latać

: 2008-04-01 17:53
autor: TYGRYSEX
A ja uważam że stożek do LPG to ni w ząb .

Po h... zakładać stożek żeby poprawiać osiągi skoro autko jest zagazowane i kucy mu ubyło jak stajnia wielka !!! A stożek doda autku jakieś kilka klaczy i to bez narowistgo ogiera
( o k....a ale z tymi końmi to przesadzilem :-& )

Oto IDIOTOODPORNY schemat jak to się ma do autka :

MOC + STOŻEK = Większa MOC
MOC - ZAGAZOWANIE = Mniejsza MOC
Mniejsza MOC + STOŻEK = Niewiele Mniejsza MOC

To chyba jakoś tak :twisted:

: 2008-04-01 22:13
autor: Dee Jay
Wiesz mamy tu przypadki że stożek dodał prawie 50KM :D

: 2008-04-01 22:41
autor: Ero
Dla zwyklych instalacji jedynym ratunkiem jest BLOS gazowy BRC piekna sprawa :D wiem bo widzialem co zrobil z silnikiem 1.8 w golfie normalnie ozyl. piekne jest w nim to ze po
1 nie zweza dolotu
2 stusunek dawki paliwa do powietrza jest ustawiony i podawany w calym zakresie obrotow.Warunkiem jest dobry parownik.

Zamowilem juz takie cudo wiec wam opisze jak to wyglada w probe.

: 2008-04-02 02:22
autor: Dee Jay
Ile cię taka podmiana będzie kosztować?

: 2008-04-02 09:50
autor: Maciucha
TYGRYSEX pisze:A ja uważam że stożek do LPG to ni w ząb .

Po h... zakładać stożek żeby poprawiać osiągi skoro autko jest zagazowane i kucy mu ubyło jak stajnia wielka !!! A stożek doda autku jakieś kilka klaczy i to bez narowistgo ogiera
( o k....a ale z tymi końmi to przesadzilem :-& )

Oto IDIOTOODPORNY schemat jak to się ma do autka :

MOC + STOŻEK = Większa MOC
MOC - ZAGAZOWANIE = Mniejsza MOC
Mniejsza MOC + STOŻEK = Niewiele Mniejsza MOC

To chyba jakoś tak :twisted:
Nie do końca z Tobą się zgodzę...
Nawet jeśli by tak było, to wszędzie mamy dużo mniejsze koszty eksploatacji, przy jak piszesz w trzecim punkcie: niewiele mniejszej mocy. A w przypadku instalki sekwencyjnej mocy nam raczej nie ubywa, a były przypadki, że przybyło :D

: 2008-04-02 10:25
autor: RX
Witam,

Maciucha to popatrz w nasze wykresy z hamowni - każdemu nawet na sekwencji ubywa, niekiedy sporo. Norma, po prostu jak ktoś chce tanio jeździć to trzeba iść na kompromisy.

5,

: 2008-04-02 10:43
autor: Maciucha
Z reguły tak, ale jak chcesz poganiać robisz "pstryk" i ganiasz po staremu. Dodatkowe straty to tylko ciężar instalacji. A znam przypadki kiedy na gazie moce były większe jak na benie. U Kali'ego nawet tak było chyba.

: 2008-04-02 16:40
autor: Ero
Blos kosztuje 300zl + 14zl opaski itp.Napisze wam czy warto bylo.

: 2008-04-03 10:53
autor: KASZCZU
sekwencyjna instalacja gazowa + stożek made in USA = zero problemów + odczuwalny wzrost mocy (może ie dziesiatki KONI ale różnice wyraźnie czuć) spalanie większe ok. 1L gazu na 100km -- tak sytuacja wygląda u mnie