Strona 2 z 2

Re: Alternator

: 2015-09-08 15:15
autor: Scyzor
A dokładnie :D
Nic o tym nie znalazłem a może ktoś mógł wiedzieć :P
Przypuszczam, że kostkę złośliwi samuraje mogli zmienić :twisted:
Ale może dojdzie się po kablach.
Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo jak mam pewny - bo od Wacka - alternator :P

Ta czy inaczej - przetrę ten szlak 8) :mrgreen:

Re: Alternator

: 2015-09-08 15:31
autor: KrecioPL
To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.

Re: Alternator

: 2015-09-08 16:15
autor: Romas
to czy alternator ma 80 czy 90 amper to naprawdę nic nie zmienia w działaniu najważniejsze jest mocowanie go, koło pasowe, odsadzenia kola pasowego czy sie będzie zgrywać, no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.

Re: Alternator

: 2015-09-08 17:18
autor: Luna
Zalozyc od jedynki zawsze mozna jednakze jak u mnie w dwojce wysypal sie regulator to dalem do takiego zakladu co robi tylko altki i rozruszniki i za 280zl zregenerowali mi caly - oczywiscie nowy regulator, nowe lozyska na walku, szczotki i nawet wypiaskowali i pomalowali obudowe. Zawsze mozna znalezc sobie ich numer w necie i zadzwonic - firma Auto Bendix w Lodzi na ulicy Bydgoskiej - moze komus sie przyda. robilem tez u nich rozrusznik od jedynki i bylem zadowolony.

Re: Alternator

: 2015-09-08 18:24
autor: duracell
Romas pisze:no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.
Wg rysunków kostka 2 pin alternatora w 2.5 jest odwrotnie niż w 2.0.
Pozdrawiam :D

Re: Alternator

: 2015-09-08 20:03
autor: Romas
Durasku ale my cały czas piszemy o 2.0 i 2.2, weź ty się obudź , albo juz idź spać :twisted: :mrgreen:

Re: Alternator

: 2015-09-09 06:45
autor: duracell
No właśnie wstałem 8)
Sorki Panowie niedowidzę, niedosłyszę... :scramble
Zasadniczo to wszystko przez Scyzora, on jest główny winowajca, chciałby wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Jest jeszcze drugi aspekt tej sprawy,- poznańską gospodarność połączoną z niebywałą oszczędnością nieznaną w innych rejonach kraju.
Scyzor pisze:Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo
-wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?

Re: Alternator

: 2015-09-09 07:36
autor: Scyzor
duracell pisze:wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Po pierwsze część KLASYKA zamontowana do obłej (=seksownej :?: :shock: #-o ) dwójki zwiększa jej wartość emocjonalną i historyczną 8) :mrgreen:
Po drugie - po 2 latach mieszkania na wsi upewniłem się, że wszystko może się przydać i wszystko można jakoś wykorzystać :mrgreen:
duracell pisze: -wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
No i właśnie... kontaminujesz Waść - połóż się z powrotem spać jak Ci radzą koledzy :twisted: :wink:
KrecioPL pisze:To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Oczywiście :!:
Liczę też na Order Podwiązki FPKP nadany przez Kapitułę :lol: :lol:

BTW: przed chwilą waśnie gadałem z Busterem - potwierdził z tym, że mocowanie trzeba zamienić i być może wtyczka jest inna :slon:
Ano pażywiom - uwidim :wink: