ArkabPrior pisze:
3. Co do mierzenia napięcia we wtyczce, to proszę o trochę dokładniejszą instrukcję, bo nie chcę nic spalić. Do którego pinu we wtyczce przyłożyć jedną sondę i do jakiej masy drugą? Tej z akumulatora?
Tak do akumulatora jeden kabelek z miernika. A drugim kabelkiem z miernika dotykasz raz do jednego, raz do drugiego pinu we wtyczce. Na jednym z pinów powinieneś mieć napięcie akumulatora a na drugim nic. Oczywiście mierzysz ze stacyjką w pozycji - zapłon, lub nawet po odpalenie auta- nic się nie stanie niedobrego, nic się nie "spali"
Słuchaj ziomalu Fazowskiego, widzę, że temat dla Ciebie jest dosyć ciężki.Myślę że powinieneś poszukać drugiej przepustnicy i przełożyć całość i sprawdzić jak będzie.
Bo widzisz, ja tu piszę referaty, Ty nie bardzo kumasz o co kaman, obaj się tylko męczymy i nic z tego nie wychodzi. Wydaje mi się że całą przepustnicę powinieneś dać radę przełożyć,- jeśli to nie pomoże to będziemy myśleć dalej. Jak się szybko uwiniesz to nawet jutro, max 2 dni i temat będzie z głowy.
Do pana Heńka co ma migomat chyba też nie masz co jeździć bo pan Heniek może być dobry w spawaniu tłumików z kwasówki a niekoniecznie umieć cokolwiek zdiagnozować w Probe, chociaż w ałdikach w tedeiku może być masterem na Żorach
A tak po za tym to syfu w przepustnicy troszkę masz, być może to powoduje że bypassem kręcenie nic nie daje bo jest zapchany, ale bardziej wydaje mi się że by się dławił a nie trzymał 2 koło obrotów.
DNF91 pisze:Śrubą się kręci podczas aktywnego trybu diagnostycznego.
Aj... zaraz jakieś purytańskie, ortodoksyjne zasady
czasami drobne korekty da się zrobić bez trybu diagnostycznego
Jak to mówią strajkujący akurat teraz lekarze -jak ma żyć to i tak będzie żył, jak ma umrzeć i tak umrze