Śpioch...

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

strober pisze:
Ivaho pisze:Sprawne palce to jest to. Ja jak głupie strobo podłaczalem to niby byl kawalek kabelka i przelacznik a mało Probka nie zjarałem. :wink: Ehhh.
Czy kolega pieje do mnie? :evil:
Pytam poważnie!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie od takich dyskusji jest priv...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

strober pisze:
strober pisze:
Ivaho pisze:Sprawne palce to jest to. Ja jak głupie strobo podłaczalem to niby byl kawalek kabelka i przelacznik a mało Probka nie zjarałem. :wink: Ehhh.
Czy kolega pieje do mnie? :evil:
Pytam poważnie!
Proszę Cię :!:
Chodzi mi o stroboskopy w postojówkach, ktore montowałem pół roku temu. Dałem za cieńkie przewody i po odpaleniu auta izolacja na nich zaczęła sie jarać :D
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

No..bo już myślałem że jakaś burza!
p.s.Mam śpiocha i działa jak "złoto" :!: :D 8)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
waldziu
Posty: 24
Rejestracja: 2005-09-29 21:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ktoś ma pomysł jak to zrobic??

Post autor: waldziu »

Hello, przegladalem sobie forum i natknalem sie na to zdjecie : http://img358.imageshack.us/my.php?imag ... 3632bq.jpg ma ktoś pomysł jak to zrobić takie światła z przodu?? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Opcja szukaj: "śpioch" :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Z przodu, tj. na pierwszym planie koło drzwi kierowcy?
Toż to mieli uczyć jak "to" zrobić na lekcjach PDŻ, ale były protesty.
Więc nie deprawuj tu takimi pytaniami młodzieży na forum... :oops:
Każdy chyba wie jak to zrobić, a potem trzeba poczekać kilkanaście latek aż urośnie...
Bo chyba nie chodzi Ci o tzw."śpiocha"?
Skoro "przeglądałeś forum", to zapewne zauważyłeś, że ten temat przewija się co chwila i wystarczy użyć sławetnej funkcji Obrazek Szukaj...
edit:
Jędrek - nie wysiliłeś się, to i wcześniej wysłałeś :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

No chyba że ktoś poda linka ponieważ odnośnik znajduje się kilka tematów niżej... :lol:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5562
Ostatnio zmieniony 2005-10-12 13:18 przez KITT, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Robert pisze: Jędrek - nie wysiliłeś się, to i wcześniej wysłałeś :lol:
:oops:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

KITT pisze:No chyba że ktoś poda linka ponieważ odnośnik znajduje się kilka tematów niżej... :lol:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5562
Nie! Waldziu szukał przecież tego tematu :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3986 :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
waldziu
Posty: 24
Rejestracja: 2005-09-29 21:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: waldziu »

No dobra juz dobra, teraz wiem wszystko;-)
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

Kolega chciał zrobić "to" na "śpiocha", bo można i tak;)
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Mam pytanie na szybko. Właśnie robie śpiocha przeciągnąłem kable a nie widze nigdzie tego bezpiecznika rety :shock: Gdzie mam się wpiąć z tymi kablami. :?:
Korzystam z opisu na performance probe.pl
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Zdanie "Możesz dodać bezpiecznik na przewodzie jeśli chcesz." trzeba, ze względów na bezpieczeństwo Probka, zmienić na "Musisz dodać bezpiecznik na przewodzie."
Co do bezpiecznika to znalazłem tylko, że RETRA FUSE ma 20A i znajduje się w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Powinno pomóc.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

I dokładnie tam ma być ten bezpiecznik :] Co do bezpiecznika na przewodzie to warto go dać kosztuje zeta a napewno będzie bezpieczniej .
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Dodatkowy bezpiecznik już jest zamontowany. :wink: Pozostało mi tylko wpięcie się do skrzynki. Tylko że nie moge znaleść tego Retra i żaden nie ma oznaczenia 20A :?
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Jak możesz to zrób fotkę wewnętrznej strony obudowy skrzynki bezp. tej z opisem bezpieczników no i tej w kabinie bo moje Probe wzięła dziś moja Niunia.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Tu masz się wpiąć .
W to miejsce gdzie są dwa kabelki u mnie :wink:

Obrazek
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Nie jestem pewien, czy nie ma różnic w Probe >=95 i <95. Dokumentację mam od Probe 1995.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Dzięki. :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Tak dla informacji ja mam 96 :wink:
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

A jakby zrobić regulowanego śpiocha, potrzebny by był potencjometr, ale w nowszych modelach były przyciski od ustawiania świateł :?: Czy on nie spełniał zadania potencjometru :?:

Obrazek
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nie to jest poziomowanie samych wkładów nic więcej.
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Sqad pisze:Nie to jest poziomowanie samych wkładów nic więcej.

Sqad na jakiej zasadzie się to odbywa ??
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

To nie jest potencjometr tylko przełącznik kilkupozycyjny. Działa to tak, że w lampach są silniki które zmieniają kąt położenia lampy na osi poziomej :)
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”