Strona 2 z 6
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 10:16
autor: black_martines
oj Edytko fatalnie - wygląda na moduł

trzeba sprawdzić czy jest iskra
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 11:07
autor: jarsonik
u mnie to była cewka zapłonowa.
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 17:35
autor: Edyta
martines_black pisze:oj Edytko fatalnie - wygląda na moduł

trzeba sprawdzić czy jest iskra

podobno nie ma.... gdzie powinnam takiego modułu poszukać? na alledrogo? czy jak zwykle od mazdy?

Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 18:52
autor: jarsonik
może to cewka zapłonowa, tez nie będzie iskry a koszt wymiany jest dużo mniejszy
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 19:00
autor: RX
Witam,
Przy wymianie modułu absolutnie nie kupować używek - i tak się posypie prędzej czy później.
Należy zrobić moduł zewnętrzny - wyjdzie tanio i dobrze, Edycia napisz do Voodoo PW, chłopak może coś tam ma jeszcze w zapasie? On robił moduły.
5,
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 21:02
autor: Edyta
Dobra to teraz pytanie (proszę się nie śmiać) cewka jest jedna czy kilka?
Do Voodoo właśnie napisałam, dzięki RX.
Na alledrogo taki moduł kosztuje 325zeta....

Re: panowie pomocy...
: 2008-12-01 21:43
autor: woytas
Widze, że i Ciebie dopadł ten felerny moduł. Ja też ostatno to przerabiałem. Jeśli nie masz gdzie dostać takiego zewnętrznego modułu, to ja moge Cie poratowac

Napisałem PW
jak coś, to podaje gg 3018775
Korzystając z rozwinętego tematu, mam takie pytanie z ciekawości. Do jakich innych aut pasuje ten moduł zewnętrzny? Probe I generacja? jakies mazdy?
Re: panowie pomocy...
: 2008-12-02 00:48
autor: Robert
woytas pisze:Probe I generacja?
Jakby to delikatnie powiedzieć, żeby nie urazić szanownych d.generatów?

W jedynkach nie ma problemów z modułem.

Re: panowie pomocy...
: 2009-01-19 11:54
autor: Edyta
Dobra, więc po wymianie modułu pojeździłam jeden dzień i znowu coś padło....okazało się że to cewka.... co teraz? gdzie to wymienić najlepiej lub zakupić?
w warsztacie mówią, że wyjmą aparat zapłonowy, gdzieś wyślą i za 220 zeta wymienią cewkę..... jest jakieś inne wyjście?
help

Re: panowie pomocy...
: 2009-01-19 12:06
autor: Kocureq
martines ostatnio wymieniał - uśmiechnij się zalotnie do niego

Re: panowie pomocy...
: 2009-01-19 13:02
autor: jarsonik
Edyta pisze:....okazało się że to cewka.... co teraz? gdzie to wymienić najlepiej lub zakupić?
w warsztacie mówią, że wyjmą aparat zapłonowy, gdzieś wyślą i za 220 zeta wymienią cewkę..... jest jakieś inne wyjście?
help

MÓWIŁEM MÓWIŁEM
A co do kwoty za jaką chca ci to wymienić to jakoś ostro dużo sobie zażyczyli. ja zapłaciłem 120 zł z cewką i wymiana, też kwota 220 zł to lekkie przegięcie wydaje mi się
Re: panowie pomocy...
: 2009-01-19 20:45
autor: black_martines
cewka do aparatu KL kosztuje 130 zl z przesyłką za pobraniem.... numer do sklepu który sprzedaje udostepnie chetnym... moduł jak komuś padnie to mam cos w domu....
Re: panowie pomocy...
: 2009-01-20 08:00
autor: jarsonik
czasami taniej jest kupić w sklepie.
Re: panowie pomocy...
: 2009-01-20 09:54
autor: black_martines
owszem.... ale czasami w sklepach ciężko kupić tzn zanim znajdziesz sklep w którym są to trochę czasu i paliwa bądź kasy na telefon pójdzie.
Re: panowie pomocy...
: 2009-01-22 08:33
autor: Edyta
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-02 19:43
autor: fly_man
u mnie to samo co u kolegi medici- zgasł, kreci, a nie odpala i świeci się kontrolka z przekreślonym silnikiem.
auto trafiło do mechaniki i są bezradni. jak twierdzą kompresja idealna, paliwo podaje, iskra jest, brak błędów z kompa, elektryka ok.
co wy na to? czarna magia...
ręce opadają, probka mam od roku i zero usterek, nawet nie było objawów nadchodzącej katastrofy

Re: panowie pomocy...
: 2009-07-02 20:29
autor: Kocureq
Jak to brak błedów z kompa jak ci się check engine pali? Zmień mechanika albo spróbuj sam odczytać kody.
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-02 21:22
autor: Robert
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-02 22:16
autor: fly_man
dzieki za odpowiedz, poczytalem troche i teraz wiem, ze przekreslony silniek to check engine, myslalem, ze immobiliser, czyli jednak sa bledy a mechanik to du.a, tylko jest kolejny problem, rocznik 97, a wiec OBDII, poszukam co z tym zrobic, ale bede wdzeiczny za podpowiedz

Re: panowie pomocy...
: 2009-07-02 22:24
autor: Kocureq
Ale właśnie Robert wykazał, że się myliłem
Zatem przekreślony silniczek to immobiliser - bez niego nie opdalisz, nie dziwota. Poszukaj tematów o immo na forum.
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 00:56
autor: fly_man
pod tym linkiem pisali raz imo raz check, wiec zglupialem, a wiec przeprosiny dla mechanika, bo juz chcialem kupowac interfejs diagnostyczny do kompa

dobra szukam o imo, ale skoro bacznie obserwujesz temat i na biezaco odpisujesz to napisze jeszcze, ze gdyby to byl imo to powinien odciac paliwo, zaplon, rozrusznik, nie czasem? mechanik mowi, ze jest iskra, rozrusznik kreci, a jak przekrecilem kluczyk i nacisnąłem zawor przy listwie wtryskowej to trysnelo paliwo, wiec nic nie pasuje...

ale dobra, trzymamy sie imo, jak zmostkuje to opisze co to dalo
-- dodano 2009-07-03 00:37 --
00:32
szukanie imo zakonczone niepowodzeniem, rozkrecam boczki za konsola a tam pusto, brak czarnej skrzynki z kabelkami

w instrukcji odszukalem kontrolke i podpisana jest jako "Warnleuchte Kraftstoffzufuhr" z niemieckiego, w opisie brak slowa immbiliseropodobnego, ale znalazlem opis ktorego wogole nie zrozumialem, ale byly rowniez rysunki gdzie obok swiecacej kontrolki byl rysunek z bagaznikiem, czyli przelacznik odcinajacy podczas wypadku- ide go szukac...
ale dalej mnie zastanawia dlaczego na listwie jest paliwo pod cisnieniem, czarna magia...
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 01:23
autor: Robert
Jeśli to rzeczywiście kontrolka odcięcia paliwa, to wciśnij wyłącznik wstrząsowy i nie zawracaj...
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 01:36
autor: fly_man
01:30
przycisk w bagazniku byl wcisniety (juz glebiej nie dal sie wcisnac) opisuje wszystko dokladnie zeby latwiej zdiagnozowac problem, a poza tym pisalem juz wczesniej, ze paliwo jest pod cisnieniem, wsluchalem sie i slychac pompe, wiec nie wskazywalo to na imo, a tu taki robert pisze "wciskaj i nie zawracaj", wielkie dzieki, moze ktos ma jakies bardziej konstruktywne wskazowki
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 09:59
autor: Robert
Robert pisze:Jeśli to rzeczywiście kontrolka odcięcia paliwa...
Po prostu nie wiem, na podstawie czego doszedłeś do tej
Warnleuchte Kraftstoffzufuhr.
kocureq pisze:właśnie Robert wykazał, że się myliłem
Nie - Twoje vs Indiego. Myli się jeden, drugi, obaj albo żaden (obaj możecie mieć rację, bo w różnych rocznikach mogli zmieniać). Ja nie mam zdania, bo i nie mam d.generacji. W jedynce jest napis "
CHECK ENGINE", w innych markach to samo oznaczają przekreślonym silnikiem. Więc jakbym zobaczył taki rysunek na kontrolce, to mi się kojarzy z błędem silnika. Ale
prawdopodobnie to Indi ma rację, a mylisz się Ty i człowiek_mucha.
Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 12:17
autor: fly_man
zeby jednoznacznie stwierdzic wstawiam fote zegarow z mojego auta
wynika z niej, ze przekreslony silnik to moze byc 'check engine', a tuz nad nim jest samochod z kluczem co by swiadczylo, ze to wlasnie jest immobiliser. kto za, kto przeciw teorii?
jednej rzeczy jeszcze nie sprawdzilem, czy wtryskiwacze sie otwieraja, a raczej czy dochodzi napiecie, dzisiaj to sprawdze, znajomy podsunal ciekawy pomysl, mianowicie psyknac starterem w aerozolu w dolot, skoro jest iskra to powinien zaczac kaszlec co by swiadczylo, ze faktycznie wtryskiwacze sie nie otwieraja, w sumie najczystsza metoda