Strona 2 z 6

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 10:16
autor: black_martines
oj Edytko fatalnie - wygląda na moduł :( trzeba sprawdzić czy jest iskra

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 11:07
autor: jarsonik
u mnie to była cewka zapłonowa.

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 17:35
autor: Edyta
martines_black pisze:oj Edytko fatalnie - wygląda na moduł :( trzeba sprawdzić czy jest iskra
:newcry: podobno nie ma.... gdzie powinnam takiego modułu poszukać? na alledrogo? czy jak zwykle od mazdy? :mrgreen:

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 18:52
autor: jarsonik
może to cewka zapłonowa, tez nie będzie iskry a koszt wymiany jest dużo mniejszy

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 19:00
autor: RX
Witam,

Przy wymianie modułu absolutnie nie kupować używek - i tak się posypie prędzej czy później.
Należy zrobić moduł zewnętrzny - wyjdzie tanio i dobrze, Edycia napisz do Voodoo PW, chłopak może coś tam ma jeszcze w zapasie? On robił moduły.

5,

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 21:02
autor: Edyta
Dobra to teraz pytanie (proszę się nie śmiać) cewka jest jedna czy kilka?
Do Voodoo właśnie napisałam, dzięki RX.
Na alledrogo taki moduł kosztuje 325zeta.... :?

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-01 21:43
autor: woytas
Widze, że i Ciebie dopadł ten felerny moduł. Ja też ostatno to przerabiałem. Jeśli nie masz gdzie dostać takiego zewnętrznego modułu, to ja moge Cie poratowac :D Napisałem PW :wink:

jak coś, to podaje gg 3018775

Korzystając z rozwinętego tematu, mam takie pytanie z ciekawości. Do jakich innych aut pasuje ten moduł zewnętrzny? Probe I generacja? jakies mazdy?

Re: panowie pomocy...

: 2008-12-02 00:48
autor: Robert
woytas pisze:Probe I generacja?
Jakby to delikatnie powiedzieć, żeby nie urazić szanownych d.generatów? ;) W jedynkach nie ma problemów z modułem. :D

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-19 11:54
autor: Edyta
Dobra, więc po wymianie modułu pojeździłam jeden dzień i znowu coś padło....okazało się że to cewka.... co teraz? gdzie to wymienić najlepiej lub zakupić?
w warsztacie mówią, że wyjmą aparat zapłonowy, gdzieś wyślą i za 220 zeta wymienią cewkę..... jest jakieś inne wyjście?
help :-(

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-19 12:06
autor: Kocureq
martines ostatnio wymieniał - uśmiechnij się zalotnie do niego ;)

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-19 13:02
autor: jarsonik
Edyta pisze:....okazało się że to cewka.... co teraz? gdzie to wymienić najlepiej lub zakupić?
w warsztacie mówią, że wyjmą aparat zapłonowy, gdzieś wyślą i za 220 zeta wymienią cewkę..... jest jakieś inne wyjście?
help :-(

MÓWIŁEM MÓWIŁEM :slon:


A co do kwoty za jaką chca ci to wymienić to jakoś ostro dużo sobie zażyczyli. ja zapłaciłem 120 zł z cewką i wymiana, też kwota 220 zł to lekkie przegięcie wydaje mi się

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-19 20:45
autor: black_martines
cewka do aparatu KL kosztuje 130 zl z przesyłką za pobraniem.... numer do sklepu który sprzedaje udostepnie chetnym... moduł jak komuś padnie to mam cos w domu....

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-20 08:00
autor: jarsonik
czasami taniej jest kupić w sklepie.

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-20 09:54
autor: black_martines
owszem.... ale czasami w sklepach ciężko kupić tzn zanim znajdziesz sklep w którym są to trochę czasu i paliwa bądź kasy na telefon pójdzie.

Re: panowie pomocy...

: 2009-01-22 08:33
autor: Edyta
Panowie pomocy !!!
probek nadal stoi i nie chce gadać, nie ma iskry. Wczoraj był u mnie Voodoo :1111_worthy: wszystko posprawdzał i teraz są dwie opcje. Albo wiązka przy aparacie zapłonowym z kostkami do wymiany/naprawy bo jet cała poszarpana, podziurawiona itd albo komputer. Czy ktoś z ma może taki komputer na zbyciu? o co chodzi - gdyby była możliwość wysłania mi takiego sprawnego komputerka, podłączyłabym i sprawdziła czy to akurat to. może ktoś ma drugiego probka na części..... Jeżeli to byłby komputer od razu zobowiązuję się do zakupu :)
Chyba najpierw wypadało by tak czy inaczej naprawić/poskładać do kupy tą wiązkę.....potem komp...już nie wiem co mam robić.
Voodoo sprawdzał wszystko, moduły, cewki, immo, wszystko i to muszą być te dwie rzeczy. Ja nie chcę oddać go na szrot... :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz: :1111_placz:

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-02 19:43
autor: fly_man
u mnie to samo co u kolegi medici- zgasł, kreci, a nie odpala i świeci się kontrolka z przekreślonym silnikiem.
auto trafiło do mechaniki i są bezradni. jak twierdzą kompresja idealna, paliwo podaje, iskra jest, brak błędów z kompa, elektryka ok.
co wy na to? czarna magia...

ręce opadają, probka mam od roku i zero usterek, nawet nie było objawów nadchodzącej katastrofy :cry:

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-02 20:29
autor: Kocureq
Jak to brak błedów z kompa jak ci się check engine pali? Zmień mechanika albo spróbuj sam odczytać kody.

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-02 21:22
autor: Robert
Kontrolka z przekreślonym silnikiem: :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 375#p47375

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-02 22:16
autor: fly_man
dzieki za odpowiedz, poczytalem troche i teraz wiem, ze przekreslony silniek to check engine, myslalem, ze immobiliser, czyli jednak sa bledy a mechanik to du.a, tylko jest kolejny problem, rocznik 97, a wiec OBDII, poszukam co z tym zrobic, ale bede wdzeiczny za podpowiedz :)

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-02 22:24
autor: Kocureq
Ale właśnie Robert wykazał, że się myliłem :)

Zatem przekreślony silniczek to immobiliser - bez niego nie opdalisz, nie dziwota. Poszukaj tematów o immo na forum.

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-03 00:56
autor: fly_man
pod tym linkiem pisali raz imo raz check, wiec zglupialem, a wiec przeprosiny dla mechanika, bo juz chcialem kupowac interfejs diagnostyczny do kompa :) dobra szukam o imo, ale skoro bacznie obserwujesz temat i na biezaco odpisujesz to napisze jeszcze, ze gdyby to byl imo to powinien odciac paliwo, zaplon, rozrusznik, nie czasem? mechanik mowi, ze jest iskra, rozrusznik kreci, a jak przekrecilem kluczyk i nacisnąłem zawor przy listwie wtryskowej to trysnelo paliwo, wiec nic nie pasuje... :scramble ale dobra, trzymamy sie imo, jak zmostkuje to opisze co to dalo

-- dodano 2009-07-03 00:37 --

00:32

szukanie imo zakonczone niepowodzeniem, rozkrecam boczki za konsola a tam pusto, brak czarnej skrzynki z kabelkami :(
w instrukcji odszukalem kontrolke i podpisana jest jako "Warnleuchte Kraftstoffzufuhr" z niemieckiego, w opisie brak slowa immbiliseropodobnego, ale znalazlem opis ktorego wogole nie zrozumialem, ale byly rowniez rysunki gdzie obok swiecacej kontrolki byl rysunek z bagaznikiem, czyli przelacznik odcinajacy podczas wypadku- ide go szukac...

ale dalej mnie zastanawia dlaczego na listwie jest paliwo pod cisnieniem, czarna magia...

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-03 01:23
autor: Robert
Jeśli to rzeczywiście kontrolka odcięcia paliwa, to wciśnij wyłącznik wstrząsowy i nie zawracaj...

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-03 01:36
autor: fly_man
01:30

przycisk w bagazniku byl wcisniety (juz glebiej nie dal sie wcisnac) opisuje wszystko dokladnie zeby latwiej zdiagnozowac problem, a poza tym pisalem juz wczesniej, ze paliwo jest pod cisnieniem, wsluchalem sie i slychac pompe, wiec nie wskazywalo to na imo, a tu taki robert pisze "wciskaj i nie zawracaj", wielkie dzieki, moze ktos ma jakies bardziej konstruktywne wskazowki

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-03 09:59
autor: Robert
Robert pisze:Jeśli to rzeczywiście kontrolka odcięcia paliwa...
Po prostu nie wiem, na podstawie czego doszedłeś do tej Warnleuchte Kraftstoffzufuhr.

kocureq pisze:właśnie Robert wykazał, że się myliłem
Nie - Twoje vs Indiego. Myli się jeden, drugi, obaj albo żaden (obaj możecie mieć rację, bo w różnych rocznikach mogli zmieniać). Ja nie mam zdania, bo i nie mam d.generacji. W jedynce jest napis "CHECK ENGINE", w innych markach to samo oznaczają przekreślonym silnikiem. Więc jakbym zobaczył taki rysunek na kontrolce, to mi się kojarzy z błędem silnika. Ale prawdopodobnie to Indi ma rację, a mylisz się Ty i człowiek_mucha.

Re: panowie pomocy...

: 2009-07-03 12:17
autor: fly_man
zeby jednoznacznie stwierdzic wstawiam fote zegarow z mojego auta

Obrazek

wynika z niej, ze przekreslony silnik to moze byc 'check engine', a tuz nad nim jest samochod z kluczem co by swiadczylo, ze to wlasnie jest immobiliser. kto za, kto przeciw teorii?
jednej rzeczy jeszcze nie sprawdzilem, czy wtryskiwacze sie otwieraja, a raczej czy dochodzi napiecie, dzisiaj to sprawdze, znajomy podsunal ciekawy pomysl, mianowicie psyknac starterem w aerozolu w dolot, skoro jest iskra to powinien zaczac kaszlec co by swiadczylo, ze faktycznie wtryskiwacze sie nie otwieraja, w sumie najczystsza metoda