mam problem z silnikiem 2,5 v6

andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

Mam to samo.

Dzisiaj miałem zamiar zmieniać świece i zauważyłem, że w trzech jest trochę oleju. Więc na razie nie zmieniam świec, szkoda nowych. Do zmiany zapewne uszczelniacze. Czy coś jeszcze się wymienia podczas tej naprawy, jakieś dodatkowe uszczelki, np pod pokrywą silnika, itd?
Może ktoś z Wrocławia jest chętny się dogadać i pomóc przy zmianie, albo polecić zakład? :)
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
ŁUKASZ V6
Posty: 30
Rejestracja: 2008-07-05 10:14

Post autor: ŁUKASZ V6 »

Mam podobnie, tzn mam olej na świecach, ale z odpalaniem nie mam problemów, czy to wina uszczelek po deklami, czy innych uszczelniaczy? Mam zamiar na dniach zbadać kompresję i sprawdzę panewki, bo miska trochę przecieka to się uszczelni przy okazji, bo dosyć mcono klepie, ale jeżdżę na półsyntetyku. Czyli w najlepszym razie/pomijając pierścienie/ co może być przyczyną zalewania świec olejem?
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

ŁUKASZ V6 pisze:Mam podobnie, tzn mam olej na świecach, ale z odpalaniem nie mam problemów, czy to wina uszczelek po deklami, czy innych uszczelniaczy? Mam zamiar na dniach zbadać kompresję i sprawdzę panewki, bo miska trochę przecieka to się uszczelni przy okazji, bo dosyć mcono klepie, ale jeżdżę na półsyntetyku. Czyli w najlepszym razie/pomijając pierścienie/ co może być przyczyną zalewania świec olejem?
jeśli,od góry masz zalene świece to usczelka/i pod deklem/kap,a zaworową,jeśli świece od strony tłoków masz zawalone olejem to pirścienie lub uszczelniacze zaworowe..
ale klepie ci dół czy góra ? bo jeśli dół to masz po co rozkręcać,a jeśli góra to nie masz po co rozkręcać panewek - cnyba,że chcesz,od razu zrobić remont wszystkiego,bo wymiana samych panewek za wiele ci nie pomoże..

Pzdr. & c ya..
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”