Strona 2 z 2
: 2005-04-24 22:58
autor: Bogdan9999
: 2005-04-24 23:03
autor: Gość
No ba, koszt 30 zł.

Idź do hydraulicznego i poproś o zawór zwrotny, tylko solidny. Zastąp nim seryjnego by-passa i po zawodach. Rure ssania zaślep a do by passa u góry tam gdzie już pompuje powietrze, przymontuj zaworek hydrauliczny. Wiadomo że nie jest to perfekcyjne miejsce ale syczy nieźle. Niestety czasem potrafi komp ześwirować bo niestety zliczone powietrze gdzieś znika ale zdarza się to dość rzadko. I tylko po dłuższej ostrzejszej jeździe, sprawdziłem na by passie tak się nie dzieje.
: 2005-05-11 21:03
autor: waluś
Zamontowałem sobie dzisiaj manowakunometr.
I mam pytanko możecie mi opisać co dzieje sie ze wskazówką waszych wskaźników doładowania od momentu odpalenia do momentu ostrej jazdy ??
Bo u mnie to w tej chwili wygląda tak :
Po odpaleniu mam podciśnienie wynoszące -6, w momencie ruszenia wskazówka pnie sie w górę i przy spokojnym przyspieszaniu zamyka sie w okolicach 0 a w momencie depnięcia pompuje na 0,5 PSI i na tym sie kończy. Jak bym nie jechał to mi nie wchodzi wyżej niż 0,5. Zdaje mi sie że to ciut mało.
I jeszcze jedno pytanko, bo w sumie to nie wiem czy dobrze zamontowałem ten manometr. Wpiąłem sie na wężyk idący od tego górnego zaworu turbiny, (co jest między turbo a intercoolerem) idącego w kierunku podszybia - sorki za laicki opis ale mam małe pojęcie o właściwm nazewnictwie tych urządzeń hihihi i sie zastanawiam czy ten wężyk nie jest podciśnieniowy

: 2005-05-12 13:33
autor: DENAT
Mi sie turbo wlacza tak troszeczke ponizej 2 tys to jest cos kolo1,9 tys obrotów i ma ok 6-7 psi jak dam pol gaz nagle. A jak full to jak juz mam ok 2,8-3 tys to na czerwonym polu i przyspiesza ok
: 2005-05-12 16:04
autor: Pelot
Sqad pisze:No ba, koszt 30 zł.

Idź do hydraulicznego i poproś o zawór zwrotny, tylko solidny. Zastąp nim seryjnego by-passa i po zawodach. Rure ssania zaślep a do by passa u góry tam gdzie już pompuje powietrze, przymontuj zaworek hydrauliczny. Wiadomo że nie jest to perfekcyjne miejsce ale syczy nieźle. Niestety czasem potrafi komp ześwirować bo niestety zliczone powietrze gdzieś znika ale zdarza się to dość rzadko. I tylko po dłuższej ostrzejszej jeździe, sprawdziłem na by passie tak się nie dzieje.
Ja też mam u siebie taki zawór tylko że większy i robi duże psss i co najważniejsze spełnia swoje zadanie czyli upuszcza powietrze.
: 2005-05-12 16:09
autor: Gość
Mi przy tym zaworze "pluje" tylko benzyną. Ma to minus ponieważ przepływomierz zlicza powietrze, a zawór je upuszcza do atmosfery. Czyli zaczyna brakować powietrza w układzie, pomimo że zostało przeliczone.
: 2005-05-12 16:15
autor: Pelot
Ale mozna to przeboleć kalkulując cene Bov-a ok.300pln. a 40pln.