Strona 2 z 8

: 2004-06-16 16:24
autor: propaganda
V-incent pisze:nie wiem od czego to zależy ale w wielu testach samochodowych dot. fitrów stożkowych auta faktycznie wykazywały nieco większą moc i wzrost wartości max. momentu obrotowego ale badania drogowe stwierdzały gorsze czasy w przypadku elastyczności w porównaniu ze standardowym filtrem a to chyba istotny parametr w codziennym użytkowaniu, pewnie każdy przypadek jest inny, może ma to związek z wydechem, tyle że to były auta sportowe ze sportowymi układami wylotu :?
Najlepiej jakby Bienias zmierzył to G-Techem i sprawdził przed i po... ale niestety mało u nas G-Techów w klubie. Nie obiecuję, ale może sprawię sobie we wrześniu takiego ;)
Wojtecki pisze:moze wylaczyles obsluge ciasteczek ???
Nie, to nie to... no nic, jakoś może będę o tym pamietał.
Fajnie jakby Admin dodał opcję, że jak się nie zalogujesz i piszesz posta, to wywala Ci napis wielki jak byk: "Jesteś GOŚĆIEM"

: 2004-07-05 11:08
autor: Gość
GREYG pisze:Mysle, ze Bienias dokonczyl to co zaczal. Modyfikacja wydechu tylko w polaczeniu z modyfikacja dolotu - ale to kazdy powinien wiedziec przed robieniem czegokolwiek w tym temacie. W tej sytuacji przydaloby sie zrobic pomiar na hamowni, co wiele by pomoglo innym.
no to jeszcze nie koniec przeróbek :!: teraz zamierzam założyć to:

Obrazek

:twisted: :twisted: :twisted:

a dwuipółlitrowcy mogą pomyśleć o tym:

Obrazek

: 2004-07-05 11:15
autor: BiZoN
P I Ę K N E :shock:

Tylko ile na to trzeba $ :?:

: 2004-07-05 11:18
autor: Gość
BiZoN pisze:P I Ę K N E :shock:

Tylko ile na to trzeba $ :?:
do 2.0 -> ok. 145$ + przesyłka
do 2.5 -> ok. 300$ + przesyłka hyhy :twisted:

: 2004-07-05 11:28
autor: flanker
Benias, jest jeden drobiazg... Proponowałbym Ci założyc jakąś osłonę na dole, bo jak wiedziesz w kałużę to się możesz zdziwić... Remont silnika mógłbybyć drogi :)
Gdzieś w necie czytałem jak gościu zarżnął 2.5V6 przez taki dolocik :)

: 2004-07-05 11:30
autor: Gość
flanker pisze:Benias, jest jeden drobiazg... Proponowałbym Ci założyc jakąś osłonę na dole, bo jak wiedziesz w kałużę to się możesz zdziwić... Remont silnika mógłbybyć drogi :)
Gdzieś w necie czytałem jak gościu zarżnął 2.5V6 przez taki dolocik :)
jest osłona fabryczna i stożek akurat jest całą swoją wielkością nad tą osłoną ale fakt licho nie śpi - trza go jeszcze zabezpieczyć dodatkowo.

: 2004-07-05 11:41
autor: flanker
A tak wogóle to konkret!

co do tego niezlego cacka

: 2004-07-06 03:21
autor: Roofio
na niemieckim Ebayu widzialem to pare tygodni temu - chyba nawet te same zdjecia za 85 euro + wysylka (2.0L). Poszukam jeszcze dzisiaj i dam znac...

FILTR STOZKOWY

: 2004-07-11 21:44
autor: Jarek
WITAM MAM TAKIE PYTNIE MA KTOS ZALOZONY FILTR STOZKOWY W PROBE 2.0 16 V ? JESLI TAK TO JAKI MODEL I JAKIEJ FIRMY
POZRAWIAM

: 2004-07-11 21:46
autor: nikosnikos
Chwile bys poszukal i bys znalazl! No ale Ci pomoge :twisted:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 9cbad01f7a

: 2004-07-11 22:41
autor: Jarek
ALE CHODZI MI O KONKRETNY MODEL FILTRA

: 2004-07-13 13:56
autor: Gość
Pytanie - jak zachowuje sie stozek w polaczeniu z LPG?

: 2004-07-13 14:16
autor: MiH
Konrad pisze:Pytanie - jak zachowuje sie stozek w polaczeniu z LPG?
odwieczne pytanie........

: 2004-07-13 14:25
autor: Gość
noooo :twisted:

ma ktos stozek z lpg? bo jak nie to sie zdenerwuje i kupie

Jaki stożek??

: 2004-07-30 18:34
autor: UkI
Witam
Doszedlem do wniosku ze trza cosik pokombinowac z tym autkiem i na poczatek chce zalozyc stozkowy filtr powietrza. Co radzicie, jakie firmy, wielkosc itp.( probe II 2,5 V6). Gdzie mozna zrobic dolot i wogule . Ale najbardziej interesuje mnie jaka firma jest najlepsza.
pozdr..

Jaki stożek

: 2004-08-02 10:53
autor: Gość
Polecam FORTI Tuning&Power - www.forti.pl
Pozdrawiam
___________________
Probe 24v medici, 96r - brakes powered by FORTI

: 2004-08-16 23:55
autor: Gość
No i kupilem.

Jazda super, problemów nie ma, nie mam zadnych osłon od cieplego powietrza, no i ten basik powyzej 4000 ..................

Obrazek

: 2004-08-17 10:16
autor: Gość
Konrad na zimnym silniku owszem masz super ale jak jest ciepło na dworze i pod machą żar to raczej pogarsza osiągi i to nieziemsko (GTurbo ma tak samo i omawiałem to z nim w Borkach). Zrób dolot zimnego powietrza i wtedy naprawdę poczujesz różnicę.
Na benzynie teraz bez dolotu zobaczysz jak kiepsko idzie na gorącym silniku, przełączysz na gaz to będzie troszkę lepiej ale dolot to podstawa.

: 2004-08-17 17:41
autor: Gość
Tak - ok. ale gaz nie lubi zimnego powietrza, wiec to cieple dobrze robi

: 2004-08-18 01:19
autor: propaganda
No tak, ale po co montować stożek w takim razie jak nie poprawia osiągów?
Na LPG też nie będziesz miał wzrostu mocy.

: 2004-08-18 08:32
autor: UkI
Witam
Wczoraj zamontowalem stozek w tym samym miejscu co Konrad tylko ze oslonilem go troche od silnika. Efekt jest calkiem niezly (oczywiscie na gazie) , przestaly mi falowac obroty, nie gasnie, nie szarpie i nawet ma jakby lepszego kopa.

stożek do 2.5V6

: 2004-10-03 20:36
autor: Gość
kiedyś ktoś pytał o w/w więc mówię Wam że znalazłem ... jedynie cena 224$ trochę odstrasza - ja swój kupiłem za 40$
Fajna sprawa jeśli ktoś myśli o gotowym zestawie bez większych przeróbek, nawet osłona jest.
Można zobaczyć to tu: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=38634

: 2004-10-03 22:23
autor: nikosnikos
Fajny :twisted: Bienias - kup mi jeden taki :twisted: Swieta ida!!!!

: 2005-05-01 11:08
autor: romulus
Anonymous pisze:
GREYG pisze:Mysle, ze Bienias dokonczyl to co zaczal. Modyfikacja wydechu tylko w polaczeniu z modyfikacja dolotu - ale to kazdy powinien wiedziec przed robieniem czegokolwiek w tym temacie. W tej sytuacji przydaloby sie zrobic pomiar na hamowni, co wiele by pomoglo innym.
no to jeszcze nie koniec przeróbek :!: teraz zamierzam założyć to:

Obrazek

:twisted: :twisted: :twisted:

a dwuipółlitrowcy mogą pomyśleć o tym:

Obrazek
fajna sprawa :shock:

Filtr stozkowy

: 2006-01-31 19:56
autor: Camel
Witam.
czy ktos moze z forumowiczow wie jak powinna byc srednica montazowa filtra stozkowego???
mam na mysli srednice otworu jaka powinien miec filtr