Re: brak....
: 2012-04-12 22:43
hym a ty masz 96 rocznik to możesz mieć OBDII(ale nie musisz )jeśli masz, to wtedy przy zwieraniu nic się nie będzie pojawiać -> jeśli masz pod kierownicą gdzieś wtyk to błędy da się sprawdzić tylko za pomocą komputera diagnostycznego.
Co do zwierania to tak normalnie zwieram TEN -GND, nie wiem czy da się je jakoś nienormalnie zwierać - błędy sprawdzam na diodzie wetkniętej FEN - B+ dioda jest połączona szeregowo z rezystorem 1kOhm. Check engine świeci mi bez przerwy nie zależnie od tego czy mam zworę czy nie.
Z ciekawostek -> jeśli zakładasz zworę podczas pracy silnika komputer pracuje w trybie serwisowym i zmienia parametry pracy silnika i mnie np rosną obroty jak ją wyjmę wracają do normy.
Jeszcze kończąc co do tematu który załączyłeś. 2.5 są dwa wentylatory który ci się włącza ? z tego co pamiętam w 2.5 jeśli załącza się wentylator lewy patrząc od przodu samochodu (czyli po stronie pasażera) to sygnalizuje to jakąś usterkę bodajże czujnik temperatury ale nie pamiętam dokładnie bo nie mam 2,5 i nie interesowało mnie to zbytnio.
pozdro
Co do zwierania to tak normalnie zwieram TEN -GND, nie wiem czy da się je jakoś nienormalnie zwierać - błędy sprawdzam na diodzie wetkniętej FEN - B+ dioda jest połączona szeregowo z rezystorem 1kOhm. Check engine świeci mi bez przerwy nie zależnie od tego czy mam zworę czy nie.
Z ciekawostek -> jeśli zakładasz zworę podczas pracy silnika komputer pracuje w trybie serwisowym i zmienia parametry pracy silnika i mnie np rosną obroty jak ją wyjmę wracają do normy.
Jeszcze kończąc co do tematu który załączyłeś. 2.5 są dwa wentylatory który ci się włącza ? z tego co pamiętam w 2.5 jeśli załącza się wentylator lewy patrząc od przodu samochodu (czyli po stronie pasażera) to sygnalizuje to jakąś usterkę bodajże czujnik temperatury ale nie pamiętam dokładnie bo nie mam 2,5 i nie interesowało mnie to zbytnio.
pozdro