Strona 2 z 3
: 2005-06-18 22:21
autor: Ostry
dlatego pytam...i jak na mój problem oczekuję ciekawych odpowiedzi... bo uważam, że temat wymiany turbiny jest ciekawym rozwiazaniem! tylko trzeba się w to wgłębić... bo regeneracja turbiny za 1500PLN mnie bynajmniej sie "nie uśmiecha"! a może i ktoś jeszcze kto bedzie miał problem z turbo skorzysta z tych pionierskich info o większym turbo w silniku F2!
: 2005-06-18 23:25
autor: Bogdan9999
To coś dużo ja wysłałem emila do jednego z firm która zajmuje się regeneracją i sprzedażą nowych i dostałem taka odpowiedzi.
Szanowne Panstwo,
Turbosprezarka o ktora Pan ( i ) pyta kosztuje 750,00 euro plus podatek
(16%MWst.) oraz koszt przesylki w wysokosci 25,00 euro. Istnieje rowniez
druga mozliwosc regeneracji starej turbosprezarki a koszt wynosi od 250
euro (jezeli zadna z glownych czesci nie jest uszkodzona np. wirnik, obudowa
lozysk, kolo sprezajace itd.) plus podatek (16% MWst.) oraz koszt przesylki
w wysokosci 25,00 euro.
Bardzo wazne jest sprawdzenie numeru turbosprezarki z numerem podanym
przez nas.
Jezeli maja Panstwo jakies dodatkowe pytania to prosze o kolejnego E-maila
lub kontakt telefoniczny. Rozmawiamy rowniez po polsku.
Nr. tel. 0049(0)2681-989605.
Nasz adres:
STK Turbo Technik
Wiedstr. 52
57610 Altenkirchen
Z powazaniem
Mariusz Podlipny
A to ta strona
http://www.turbolader.net
: 2005-06-19 15:48
autor: Gość
A to przepraszam w probe nie jest przypadkiem kolektor wydechowy z żeliwa?? Kto to pospawa??
: 2005-06-19 22:17
autor: Ostry
Sqad pisze:A to przepraszam w probe nie jest przypadkiem kolektor wydechowy z żeliwa?? Kto to pospawa??
no własnie...ale nie byłem pewny tej informacji i nie chciałem "gafy" walnąć! sa możliwości spawania żeliwa, ale to kosztowny interes! lepiej byłoby kolektor pod zamówienie zrobic!
: 2005-06-19 22:30
autor: Ostry
gdzieś, kiedyś obiło mi sie o uszy w TVN Turbo, przy okazji emisji programu jak koleś do wolnossącej Supry zakładał turbo i dał zrobić cały kolektor za ok.700zł. (zaznaczam, ze to tylko obiło mi sie o uszy, nie jestem pewny) Do naszych 4 garnków pewnie taniej by było... (sfera marzeń???) plus dobre, większe turbo (POZNAŃ-GIEŁDA

) i może by sie udało! źle pisze... wyprowadzcie mnie z błędu! heee...
: 2005-06-20 02:24
autor: Bogdan9999
A i ja wam powiem że są elektrody do spawania żeliwa co prawda elektroda kosztuje około 6 zł ale zawsze taniej niż 700 !!! A wiem że są bo sam kupowałem !!! Spawałem wtedy nimi żeliwne koło od aparatów wiążących w prasie !!!
: 2005-06-20 10:12
autor: Ostry
Bogdan9999 pisze:A i ja wam powiem że są elektrody do spawania żeliwa co prawda elektroda kosztuje około 6 zł ale zawsze taniej niż 700 !!! A wiem że są bo sam kupowałem !!! Spawałem wtedy nimi żeliwne koło od aparatów wiążących w prasie !!!
skoro tak...to bardzo dobrze! trzeba było by się spiąć i gotowe!
a sama turbina (przyjmijmy Garrett T28) ma podobną strukurę do naszej IHI? naprzykład bedzie co zrobić z tym weżykiem gdzie są "nasze" zwężki? (sorry za tak laickie pytania, ale dopiero oswajam się z tym tematem...)
: 2005-06-20 11:03
autor: Gość
Elektrody do żeliwa są, ale kto bedzie obrabiał żeliwo toć to rzemieślnicza praca. Do tego nasz kolektor ma za małą objętość i dość felerną konstrukcje - spaliny nie osiągają dużego ciśnienia, łatwej będzie wyspawać kolektor z kwasówki, o większym przekroju.
: 2005-06-20 13:50
autor: biker
Pewnie masz rację sqad ale koszt jest nie porównywalny.
: 2005-06-20 14:44
autor: Ostry
biker pisze:Pewnie masz rację sqad ale koszt jest nie porównywalny.
ale za to jak bedzie sie prezentowac...

: 2005-06-20 21:50
autor: Bogdan9999
: 2005-06-20 22:48
autor: Ostry
no gra jest warta świeczki... większe TURBO i wiecej mocy...heee...
: 2005-06-21 14:25
autor: Gość
Kwasówki się nie maluje, a ocynk zaraz odpadnie przy takiej temperaturze, no chyba że wygrzewany w piecu (1000 stopni) Mi farba na osłonie kolektora nie wytrzymała, a jest przewidziana do 800 stopni.
: 2005-06-21 17:23
autor: Quaki
Squad ma calkowita racje ludzie blachy nierdezwnej sie nie maluje ani nie pokrywa ocynkiem bo i po co po pierwsze nie maluje sie jej gdyz malowanie ma za zadanie ochrone materialu przed rdzewieniem a blacha niredzewna jak samam nzawa wskzuje nie rdzewieje wiec nie ma sensu jej malowac po drogie blache nirdzewna dobrze jest wypolerowac co daje zmniejszenie oporow przeplywu
Co do spawania zeliwa to nie ma z tym problemu i wcale nie ejst to takie drogie ale rzeczywiscie lepiej wykonac kolektor z nierdzewki gdyz mozemy dzieki temu zwiekszyc energie spalin co jest potzrebne przy zwiekszaniu gabarytow turbiny. Jelsi ktos chce wieksza turbine radze poszukac turbiny hybrydowej t3/t4 co pozwoli na zwiekszenie ilosci gazow pompowanych przy zachowaniu ilosci spalin potzrebnych do zasilania turbiny
Pozdrawiam
: 2005-06-30 21:45
autor: raven
rozmawialem ostatnio z Tomim.
byl niby na chamowni i wyszlo ze ma 223 kuce. teraz ma wymieniony silnik wiec pewnie wiecej jest.
pytalem skad tyle tego bydla mu sie narobilo, powiedzial ze ma zalozone wieksze wtryski (nie pamietam ile ccm) i turbawke od chyba nowego eclipse? nie pamietam dokladnie ale chyba tak.
wiadomo dolot wydech, a no i chipa ma przelutownego sciagal z niemiec.
mi turbawka zaczyna dymic chyba. jutro jade na spr cisnienia w cylindrach bo moze to nie turbawa tylko piercienie albo co. sam nie wiem co lepsze.
dodam tylko dbam o turbinke, o rozgrzanie silnika i stygniecie po ostrej jezdzie.
ale moze ktory s poprzednich wlascicieli nie dbal?
rure od turbo ta co idzie do kolanka zebrowanego mam cala w oleju. chyba mi sie konczy czynni PSI. powoli ale pompuje 6-10 psi ciagle.
: 2005-07-01 02:34
autor: Bogdan9999
Jak masz całą w oleju to niestety ale turbinka pada !!!
: 2005-07-01 12:55
autor: raven
kupie turbinke.
kto ma dla mnie?
na pw prosze pisac.
jak zwykle mam wazna legitymacje studencka wiec ze znizka prosze.
: 2005-07-01 17:56
autor: Ostry
villani pisze:kupie turbinke.
kto ma dla mnie?
na pw prosze pisac.
jak zwykle mam wazna legitymacje studencka wiec ze znizka prosze.
ja ostatnio zasiadlem nad tematem regeneracji...bo dorabianie kolektora mnie troche wystaszylo!!! moze w przyszlosci...
jest firma w Ilawie...tylko nie ta, ktora wszyscy znaja MOTO-REMO tylko AutoTrans... pogadaj z nimi...moja rozsianych swoich mechanikow po calej Polsce, z ktorymi wspolpracuja i oni by Ci mogli zdiagnozowac co jest nie tak!!! ceny, tak jak mi pisali od 500 do 800! wiec nie sa odstraszajace...
http://www.autotrans.prv.pl/
: 2005-07-02 01:08
autor: Bogdan9999
: 2005-07-02 09:24
autor: OLEY
Ja bym na Twoim miejscu opanował się troszkę z tymi zwężkami.
0.5 mm i częsta ostra jazda - hmmm....
Uważaj,bo dni silnika mogą być powoli liczone.Na ile Ci wchodzi PSI?
Co do chipa,to skontaktuj się z Cynkim.
: 2005-07-02 14:30
autor: Gość
0.5 hmm to strasznie mała

: 2005-07-02 15:04
autor: Ostry
0.5 mm... rzeznik!!!
: 2005-07-02 16:12
autor: Gość
a 0,8 mi odcina i to ostro a co dopiero by było na 0,5

: 2005-07-02 23:55
autor: Ostry
mnie tez odcinalo na 0.8...i do tego mialem jeszcze jakis dziwny dzwiek przy tym, ktory opisywalem w jakims poscie!!!
: 2005-07-03 04:59
autor: Bogdan9999