Osiągi na Lpg
- Patrycjan
 - Posty: 78
 - Rejestracja: 2004-11-15 14:25
 - Galeria: viewtopic.php?t=8945
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- romulus
 - Posty: 193
 - Rejestracja: 2005-04-09 17:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=5578
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
- Adamkat
 - Posty: 320
 - Rejestracja: 2004-03-08 19:52
 - Samochód: ford probe gt 91
 - Galeria: viewtopic.php?t=10500
 - Lokalizacja: Lębork
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Raf - ciekawy pomysł, jednak rozmiar przewodów, ich kształt i ułożenie miałby by znaczący wpływ na działanie parownika. Parownik musiałby być umieszczony tużprzy mikserze żeby niwelować zawirowania powietrza. 
pavoolon - zwężka - jeśli tak nazwać mikser - odpowiada za kształt charakterystyki - czyli za to że jeśli leci mniej powietrza to idzie mniej gazu a jeśli więcej powietrza - to więciej gazu. Inaczej - odpowiada za skład mieszanki w całym zakresie obrotów. Oprócz miksera masz jeszcze zawór tłumiący którym kształtujesz górny koniec charakterystyki oraz zawór wolnych obrotów którym kształtujesz dolny koniec charakterystyki.
To schematyczny wykres - ale myślę że obrazuje o co chodzi...

			
			
									
						
							pavoolon - zwężka - jeśli tak nazwać mikser - odpowiada za kształt charakterystyki - czyli za to że jeśli leci mniej powietrza to idzie mniej gazu a jeśli więcej powietrza - to więciej gazu. Inaczej - odpowiada za skład mieszanki w całym zakresie obrotów. Oprócz miksera masz jeszcze zawór tłumiący którym kształtujesz górny koniec charakterystyki oraz zawór wolnych obrotów którym kształtujesz dolny koniec charakterystyki.
To schematyczny wykres - ale myślę że obrazuje o co chodzi...

Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- 
				Gość
 
Tak ale "pełna" sekwencja (od 4500 zł)pavoolon pisze:wlasnie dlatego uwazam ze sekwencja ma same plusy, raz sie wylozy potem podlubie i czlowiek jezdzi za grosze zostawiajac za soba porownywalne benzynowce
Ja założyłem instalacje BRC Seqent24 za 3200 zł.
System wtrysku sequent24 jest tańszy od "pełnego" Sequenta i jest prostszy.
Mamy tu zamiast 4 niezależnych wtryskiwaczy gazu Keihin, włoskie osadzone na wspólnej listwie rail.
Te wtryskiwacze pracują o wiele głośniej niż Keihin'y. W "pełnym" wtrysku przełączanie z benzyny na gaz następuje po kolei dla każdego cylindra.
Seqent24 jednocześnie zatrzymuje wszystkie wtryskiwacze benzyny.
Przy łagodnej jeżdzie nie odczuwa się zmiany benzyna/lpg ale jak pracuje turbina to czuć wyraźne szarpnięcie.
Tu nie można mapować wtrysku, w jeździe to nie przeszkadza. W tuningu - tak.
Osiągi w porównaniu do benzyny też są gorsze. Niewiele ale jednak.
Gazownik zapewniał że spalanie benzyna/lpg będzie takie samo a w rzeczywistości gazu spala o ok. 1 l więcej niż benzyny.
Wychodzi mi 12/13 (z klimą) w mieście.
Wiec jak ktoś myśli o gazie a potem tuningu to niech zakłada tzw. "pełny" wtrysk.
A jak chce tanio jeździć to wystarczy wersja "biedniejsza"
Pozdro.
dzieki MiHu za informacje, troche tez poczytalem ostatnio na ten temat i sie sprawa rozjasnia hehe
mbwacku, mialem na mysli 4 generacje z osobnymi wtryskiwaczami ale wiadomo - nie jest to tania sprawa, choc z drugiej strony patrzac na obecne ceny gazu i benzyny to moze nie byc taka zla inwestycja jesli ma sie zamiar dluzej pojezdzic autem, no i nie odbiera mozliwosci tuningowania
			
			
									
						
										
						mbwacku, mialem na mysli 4 generacje z osobnymi wtryskiwaczami ale wiadomo - nie jest to tania sprawa, choc z drugiej strony patrzac na obecne ceny gazu i benzyny to moze nie byc taka zla inwestycja jesli ma sie zamiar dluzej pojezdzic autem, no i nie odbiera mozliwosci tuningowania
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz