Strona 2 z 2

: 2005-07-19 23:54
autor: Patrycjan
Ja pół roku temu dałem 3500.

: 2005-07-20 12:47
autor: Jedrek
Patrycjan pisze:Ja pół roku temu dałem 3500.
Ja dokładnie tyle samo tylko że rok temu :wink:

: 2005-07-21 07:10
autor: romulus
co do cen to u mnie wygląda to następująco:
PB - 4,27
LPG- 1,67

co Wy na to? :roll:

: 2005-07-22 22:36
autor: Adamkat
Co w Gdańsku taki tani gaz? gdzie? no popatrz pare kilometrów dalej a ja płacę za LPG-1.85zł masakra!!!!

: 2005-07-22 23:11
autor: Bogdan9999
Bp95- 4.15
LPG- 1,70

: 2005-07-27 11:37
autor: MiH
Raf - ciekawy pomysł, jednak rozmiar przewodów, ich kształt i ułożenie miałby by znaczący wpływ na działanie parownika. Parownik musiałby być umieszczony tużprzy mikserze żeby niwelować zawirowania powietrza.

pavoolon - zwężka - jeśli tak nazwać mikser - odpowiada za kształt charakterystyki - czyli za to że jeśli leci mniej powietrza to idzie mniej gazu a jeśli więcej powietrza - to więciej gazu. Inaczej - odpowiada za skład mieszanki w całym zakresie obrotów. Oprócz miksera masz jeszcze zawór tłumiący którym kształtujesz górny koniec charakterystyki oraz zawór wolnych obrotów którym kształtujesz dolny koniec charakterystyki.

To schematyczny wykres - ale myślę że obrazuje o co chodzi...
Obrazek

: 2005-07-27 23:20
autor: Gość
pavoolon pisze:wlasnie dlatego uwazam ze sekwencja ma same plusy, raz sie wylozy potem podlubie i czlowiek jezdzi za grosze zostawiajac za soba porownywalne benzynowce
Tak ale "pełna" sekwencja (od 4500 zł)

Ja założyłem instalacje BRC Seqent24 za 3200 zł.
System wtrysku sequent24 jest tańszy od "pełnego" Sequenta i jest prostszy.
Mamy tu zamiast 4 niezależnych wtryskiwaczy gazu Keihin, włoskie osadzone na wspólnej listwie rail.
Te wtryskiwacze pracują o wiele głośniej niż Keihin'y. W "pełnym" wtrysku przełączanie z benzyny na gaz następuje po kolei dla każdego cylindra.
Seqent24 jednocześnie zatrzymuje wszystkie wtryskiwacze benzyny.
Przy łagodnej jeżdzie nie odczuwa się zmiany benzyna/lpg ale jak pracuje turbina to czuć wyraźne szarpnięcie.
Tu nie można mapować wtrysku, w jeździe to nie przeszkadza. W tuningu - tak.
Osiągi w porównaniu do benzyny też są gorsze. Niewiele ale jednak.
Gazownik zapewniał że spalanie benzyna/lpg będzie takie samo a w rzeczywistości gazu spala o ok. 1 l więcej niż benzyny.
Wychodzi mi 12/13 (z klimą) w mieście.
Wiec jak ktoś myśli o gazie a potem tuningu to niech zakłada tzw. "pełny" wtrysk.
A jak chce tanio jeździć to wystarczy wersja "biedniejsza"

Pozdro.

: 2005-07-27 23:56
autor: pavoolon
dzieki MiHu za informacje, troche tez poczytalem ostatnio na ten temat i sie sprawa rozjasnia hehe

mbwacku, mialem na mysli 4 generacje z osobnymi wtryskiwaczami ale wiadomo - nie jest to tania sprawa, choc z drugiej strony patrzac na obecne ceny gazu i benzyny to moze nie byc taka zla inwestycja jesli ma sie zamiar dluzej pojezdzic autem, no i nie odbiera mozliwosci tuningowania

: 2005-07-27 23:59
autor: Drzymek
A gaz można zawsze wymontować i przełożyć do innego auta...
Ale pod warunkiem że będzie to Probe (inne auta nie wchodzą w grę) :wink:

: 2005-07-28 01:09
autor: Bogdan9999
A powiedzcie ile taki najlepszy gaz na pełnym wtrysku kosztuje ??