pavoolon pisze:wlasnie dlatego uwazam ze sekwencja ma same plusy, raz sie wylozy potem podlubie i czlowiek jezdzi za grosze zostawiajac za soba porownywalne benzynowce
Tak ale "pełna" sekwencja (od 4500 zł)
Ja założyłem instalacje BRC Seqent24 za 3200 zł.
System wtrysku sequent24 jest tańszy od "pełnego" Sequenta i jest prostszy.
Mamy tu zamiast 4 niezależnych wtryskiwaczy gazu Keihin, włoskie osadzone na wspólnej listwie rail.
Te wtryskiwacze pracują o wiele głośniej niż Keihin'y. W "pełnym" wtrysku przełączanie z benzyny na gaz następuje po kolei dla każdego cylindra.
Seqent24 jednocześnie zatrzymuje wszystkie wtryskiwacze benzyny.
Przy łagodnej jeżdzie nie odczuwa się zmiany benzyna/lpg ale jak pracuje turbina to czuć wyraźne szarpnięcie.
Tu nie można mapować wtrysku, w jeździe to nie przeszkadza. W tuningu - tak.
Osiągi w porównaniu do benzyny też są gorsze. Niewiele ale jednak.
Gazownik zapewniał że spalanie benzyna/lpg będzie takie samo a w rzeczywistości gazu spala o ok. 1 l więcej niż benzyny.
Wychodzi mi 12/13 (z klimą) w mieście.
Wiec jak ktoś myśli o gazie a potem tuningu to niech zakłada tzw. "pełny" wtrysk.
A jak chce tanio jeździć to wystarczy wersja "biedniejsza"
Pozdro.