: 2005-11-21 19:03
Turbiny przy takim rozwiązaniu też nie może być.
Bogdan9999 pisze:A więc jak juz się posprzeczaliście to teraz tak co do firepower ...Pozdrawiam
Wytrzyma ! - Na pewno ...Bogdan9999 pisze:Jadąc dalej do bydowy takiego jak to nazwać miotacza ognia czy jakoś tak potrzeba nam tak cefkę np. od komarka(ale nie wiem czy na 12V wyrobi ale może od malucha się zda
"Kierunek"Bogdan pisze:brak nam jeszcze coś na podobę układu zapłonowego proponuje zapodać przerywacz od kierunków
Ten sam problem istnieje przy klasycznej zmianie na fireflamer (nie pamiętam nazwy)Lisiu pisze:ale pozostaje jeszcze jeden problem cofnięcia sie ognia do komory spalania! taki strzał mógł by nie mało bałaganu narobić......
O ile ja nie będęDrzymek pisze:Z Probe można by zrobić kosmiczny pojazd...
Jedziesz - bucha ogniem z wydechu
Stajesz na światłach - para strzela spod nadkoli
Parkujesz i wysiadasz podnosząc drzwi do góry
Może mi się uda w przyszłym roku..![]()
Prawdziwy demo car
Nie ma kompromisu, jak szaleć, to szaleć! Zgadzam się, że z CO2 było by łatwiej, ale azot jest ładniejszy ("gęstszy" opar, i niżej opada). No i zimą byłby lepszy efekt. A jako dyplomowany inżynier, myślę że podpowiesz jak przełamać problemy związane z tak niskimi temperaturami, kruchość materiału itd. To by była prawdziwie KOSMICZNA technologia w probeQuaki pisze: 2. Co do ceiklego azotu to bym powaznie uwazal jak wiesz temp jego jest bardzo niska a zetkniecie z e skora moze powodowac bardzo podobne objawy jak poparzenie zdecydowanie bezpieczniejszy (i latwiejszy do zdobycia jest CO2)
Pozdrawiam
ps. ja tez mam dyplom wprawdzie nie na to hehehehe tylko jako inz mechanik ale coz tam
RX pisze:Witam,
Ech jakoś mnie to nie przekonuje. To jest wszystko "udawanie" tuningu. Quaki dobrze napisał - efekt purge uzyskuje się jako dodatek. Dlatego też dla mnie firepower to udawanie prawdziwego strzelania ogniem (jak w rajdówkach powiedzmy), purge z jakiejś tam pary wodnej to udawanie wspomnianej instalacji CO2 lub nitro. Idąc dalej - folia carbon na maskę, zamiast carbonowej maski (podobnie wygląda, ale tylko wtedy kiedy ktoś carbonu na żywo nie widział), ogromny spoiler jak dla dragstera bez odpowiedniej mocy pod maską... Ja planuje założenie nitro i będę sobie nim pryskał
Wtedy jest sens - pokazujesz na światłach - mam nitro, a nie - mam parę wodną.
Pzdr.
Np. multiwibratoremBogdan9999 pisze:No dobra w takim bądź razie czym można zastąpić przerywacz świateł ????![]()
![]()
![]()
Wuax pisze: Panienki to lubią. I nie ma to nic wspólnego z osiągami autka. Działa najczęściej na parkingu i przy małych prędkościach przejeżdżania obok obiektu zainteresowania
Aha ! zapomniałem :Bogdan9999 pisze:No dobra w wie ile taki system może kosztować ?? Pewnie ze 200 razy tyle co nasz jak to wyraził się poprzednik udawany ogień...
Nie chodziło mi o to .Bogdan pisze:na tłumikach to nie jest chrom a polerowana stal kwasowa
Dokładnie napisałeś :Bogdan9999 pisze:Tomasz S a co ja wcześnie pisałem ??
... a jak mawiała moja ś.p. mama "diabeł tkwi w szczegółach"Bogdan9999 pisze:I tego nie spalisz może tylko co najwyżej zmienić ciut barwę.
W związku z tym i w nawiązaniu do Twojego "ciut"Bogdan9999 pisze:Przeczytaj a potem mów a tak na marginesie mówiłem a raczej pisałem że może zmienić kolor.
Dobrze wiedziećBogdan9999 pisze:sam jestem lakiernikiem proszkowym.
Też wiem - pali się prawie wszystkoBogdan9999 pisze:Co do chromu to wądpie przy tak wysokiej temperatuże wszystko(lakiery itp) się palą nawet i farba piecowa
... i tutaj zastanawiam się może nad jakimś kompromisemWięc pozostaje wybrać tłumik a dokładnie końcówka albo ogień z rury wydechowej