Strona 2 z 7
					
				
				: 2005-12-20 20:34
				autor: Mr. Cynk
				Robert warunek taki że nie będzie ci elektroniika odcinać... 
Bo różnie bywa czasem szarpie i odcina jak podejdzie PSI na czerwone dalej i potrzeba to ominąć chipem na przykład...
			 
			
					
				
				: 2006-04-17 10:19
				autor: Sh(.)(.)ters
				Pozwoliłem sobie przykleić ten topik, aby nie utonął wśród innych...
			 
			
					
				
				: 2006-06-30 19:59
				autor: Sebastian
				jak tak oglondam wykresiki Qki Qego to mi sie moj nowy silniczek coraz bardziej podoba 
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-08-09 20:26
				autor: maverick
				
 
Max moc [KM]: 153,3 
Max moment [Nm]: 253 Nm przy 4000 obr./min.
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-01 01:19
				autor: Robert
				gonciu1 pisze:witam, wczoraj przejeżdzałem przez łódz i postanowiłem ze skoro juz jestem to wjade na hamownie i tak zrobiłem

 
Przy wydzielaniu do nowego wątku "wcięło" (przeniosło) wykres, więc wklejam w ten sposób.
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-12 19:48
				autor: daniel
				APEL do Drzymka 
 
przejedź sie wkońcu na hamownie i zamieść tu wykres 
 
z tego co sie orientuje to dmuchnąłeś 16psi. 

  ciekaw jestem jakie Twoje autko ma teraz parametry
ps. ile Cie kosztował ten chip??
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-12 22:14
				autor: Bogdan9999
				No właśnie czekamy 

 Sam jestem ciekaw ile ma koni i momentu 2.2 przy 16 psi  

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-13 00:11
				autor: kosmita
				Bodzio ty tez sie jeszcze nie pochwaliles 

 swoim autkiem
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-13 10:49
				autor: Bogdan9999
				
  Chwilka jeszcze kilka przeróbek 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-13 12:00
				autor: kosmita
				No jeszcze kilka przeróbek i 
chamownie rozwalisz 

"Ja mu tylko 2 bieg wbiłem" 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-13 12:39
				autor: Drzymek
				Panowie, spokojnie, ja też pojadę, tylko jeszcze 2 przeróbki mi zostały 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-13 13:19
				autor: Kędziorek
				
			 
			
					
				
				: 2006-12-15 18:07
				autor: Pelot
				Bogdan9999 pisze:
  Chwilka jeszcze kilka przeróbek 

 
wymiana uszczelki pod głowicą to chyba nie przeróbka,tylko naprawa 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-15 19:51
				autor: Bogdan9999
				To akurat nie  

  Ale jeszcze są zaplanowane inne zmiany i dopóki ich nie zrobię nie będę sprawdzał mocy.
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-06 21:32
				autor: TYKWA
				Przegladajac angielskie Forum Probe , zanalzlem ciekawy wykres z Chamownii  

 nie jest zbyt czytelny, ale musze zaznaczyc ze Probek wykazal sie moca 282KM i mom. 347 
 
 
maly szczególik tkwi w turbinie, bo to taki angielski Kalii-Probe

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 20:07
				autor: TYKWA
				Przyszedl czas i na mnie , tzn na Proba i stalo sie 
Pojechalem na hamowanie dwukrotnie , raz bez kata i drugi po jego zalozeniu, Probek byl na paliwku zwyklym 95 , co by nie naciagac. 
Hamowanie odbylo sie na 4 biegu, choc Kalii mi zaznaczyl zeby byl piáty, ale cóz koles sie uparl i zostalo na 4. 
oba pomiary sa naniesione na jeden wykres i sa jak widac prawie identyczne. Dodam tylko ze auto stracilo po dodaniu kata swoja lekkosc wkrecania sie na obroty, niby osiaga ten sam pulap ale nieco dluzej no i dzwiek poszedl w diably , kto go slyszal wie o czy mysle. 
 
Generalnie jestem podlamany wynikiem i mam nadzieje dojsc dlaczego tak jest , szczególnie ze nie pasuje mi wykres do zachowania sie Proba np w czasie wyscigów na 400m 

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 21:03
				autor: Bogdan9999
				A może faktycznie trzeba było wbić 5 bieg. Bo jak ja widze to 2 po paru latach ma bardzo duży spadek mocy. Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie.  Pozdo
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 22:53
				autor: RX
				Witam,
Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić. 
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-01-23 23:29
				autor: Pelot
				Bogdan9999 pisze: Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie.  Pozdo
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją 
 
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk 
 
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą 

  W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj 
  
 
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 00:40
				autor: Bogdan9999
				pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją 
 
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk 
 
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą 

  W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj 
  
 
Pozdrawiam
 
Pelot co ja tu więcej powiem 

 bo mnie boli nie 

 Że nie wierzysz w moje auto  

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 07:22
				autor: Pelot
				Bogdan9999 pisze:pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją 
 
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk 
 
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą 

  W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj 
  
 
Pozdrawiam
 
Pelot co ja tu więcej powiem 

 bo mnie boli nie 

 Że nie wierzysz w moje auto  

 
ja nie napisałem do końca że nei wierzę, ale Tykwy autem jechałem, a Tobie nawet niechce się ruszyć d**u na zlot który jest 100km od Ciebie.
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 08:47
				autor: TYKWA
				RX pisze:Witam,
Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić. 
Pzdr.
Sprezanie sprawdze, ale najsmieszniejsze jest to ze Vrisy czuc bardzo wyraznie. Bardzo ladnie czujesz jak sie zalaczajá , jest wyrazny przyrost mocy, a nie tylko czujesz ale i slyszysz po pracy silnika. Tak czy siak , zmierze cisnienie, a poza tym zbadam auto jeszcze na innej hamowni, jak i wtedy to samo pokaze to zaczne dzialac z silniczkiem 

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 10:16
				autor: KALI
				I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 10:55
				autor: TYKWA
				KALII pisze:I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
no tak , moglem i ja tam sprawdzic jak bylem w Wawie , moznaby porównac wykresy. 
Ale nie ma tego zlego co by slimak pokaz rogi, w koncu wiemy jak sie zachowuje hamowane auto na 4 biegu 

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-24 21:21
				autor: Sqad
				pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją 
 
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk 
  
Ten pocisk się bierze z nowego sprzęgła, mając nówkę jest zupełnie inaczej bo można zmieniać biegi tak że aż poduchy przy silniku jęczą z bulu, ze ślizgaczem nie da rady 
PS. Tykwa>> zmień hamownie, może mieli źle skalibrowaną.