Strona 2 z 7
: 2005-12-20 20:34
autor: Mr. Cynk
Robert warunek taki że nie będzie ci elektroniika odcinać...
Bo różnie bywa czasem szarpie i odcina jak podejdzie PSI na czerwone dalej i potrzeba to ominąć chipem na przykład...
: 2006-04-17 10:19
autor: Sh(.)(.)ters
Pozwoliłem sobie przykleić ten topik, aby nie utonął wśród innych...
: 2006-06-30 19:59
autor: Sebastian
jak tak oglondam wykresiki Qki Qego to mi sie moj nowy silniczek coraz bardziej podoba

: 2006-08-09 20:26
autor: maverick
Max moc [KM]: 153,3
Max moment [Nm]: 253 Nm przy 4000 obr./min.
: 2006-11-01 01:19
autor: Robert
gonciu1 pisze:witam, wczoraj przejeżdzałem przez łódz i postanowiłem ze skoro juz jestem to wjade na hamownie i tak zrobiłem

Przy wydzielaniu do nowego wątku "wcięło" (przeniosło) wykres, więc wklejam w ten sposób.
: 2006-12-12 19:48
autor: daniel
APEL do Drzymka
przejedź sie wkońcu na hamownie i zamieść tu wykres
z tego co sie orientuje to dmuchnąłeś 16psi.

ciekaw jestem jakie Twoje autko ma teraz parametry
ps. ile Cie kosztował ten chip??
: 2006-12-12 22:14
autor: Bogdan9999
No właśnie czekamy

Sam jestem ciekaw ile ma koni i momentu 2.2 przy 16 psi

: 2006-12-13 00:11
autor: kosmita
Bodzio ty tez sie jeszcze nie pochwaliles

swoim autkiem
: 2006-12-13 10:49
autor: Bogdan9999

Chwilka jeszcze kilka przeróbek

: 2006-12-13 12:00
autor: kosmita
No jeszcze kilka przeróbek i
chamownie rozwalisz

"Ja mu tylko 2 bieg wbiłem"

: 2006-12-13 12:39
autor: Drzymek
Panowie, spokojnie, ja też pojadę, tylko jeszcze 2 przeróbki mi zostały

: 2006-12-13 13:19
autor: Kędziorek
: 2006-12-15 18:07
autor: Pelot
Bogdan9999 pisze:
Chwilka jeszcze kilka przeróbek

wymiana uszczelki pod głowicą to chyba nie przeróbka,tylko naprawa

: 2006-12-15 19:51
autor: Bogdan9999
To akurat nie

Ale jeszcze są zaplanowane inne zmiany i dopóki ich nie zrobię nie będę sprawdzał mocy.
: 2007-01-06 21:32
autor: TYKWA
Przegladajac angielskie Forum Probe , zanalzlem ciekawy wykres z Chamownii

nie jest zbyt czytelny, ale musze zaznaczyc ze Probek wykazal sie moca 282KM i mom. 347
maly szczególik tkwi w turbinie, bo to taki angielski Kalii-Probe

: 2007-01-23 20:07
autor: TYKWA
Przyszedl czas i na mnie , tzn na Proba i stalo sie
Pojechalem na hamowanie dwukrotnie , raz bez kata i drugi po jego zalozeniu, Probek byl na paliwku zwyklym 95 , co by nie naciagac.
Hamowanie odbylo sie na 4 biegu, choc Kalii mi zaznaczyl zeby byl piáty, ale cóz koles sie uparl i zostalo na 4.
oba pomiary sa naniesione na jeden wykres i sa jak widac prawie identyczne. Dodam tylko ze auto stracilo po dodaniu kata swoja lekkosc wkrecania sie na obroty, niby osiaga ten sam pulap ale nieco dluzej no i dzwiek poszedl w diably , kto go slyszal wie o czy mysle.
Generalnie jestem podlamany wynikiem i mam nadzieje dojsc dlaczego tak jest , szczególnie ze nie pasuje mi wykres do zachowania sie Proba np w czasie wyscigów na 400m

: 2007-01-23 21:03
autor: Bogdan9999
A może faktycznie trzeba było wbić 5 bieg. Bo jak ja widze to 2 po paru latach ma bardzo duży spadek mocy. Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
: 2007-01-23 22:53
autor: RX
Witam,
Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić.
Pzdr.
: 2007-01-23 23:29
autor: Pelot
Bogdan9999 pisze: Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą

W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
: 2007-01-24 00:40
autor: Bogdan9999
pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą

W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
Pelot co ja tu więcej powiem

bo mnie boli nie

Że nie wierzysz w moje auto

: 2007-01-24 07:22
autor: Pelot
Bogdan9999 pisze:pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą

W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
Pelot co ja tu więcej powiem

bo mnie boli nie

Że nie wierzysz w moje auto

ja nie napisałem do końca że nei wierzę, ale Tykwy autem jechałem, a Tobie nawet niechce się ruszyć d**u na zlot który jest 100km od Ciebie.
: 2007-01-24 08:47
autor: TYKWA
RX pisze:Witam,
Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić.
Pzdr.
Sprezanie sprawdze, ale najsmieszniejsze jest to ze Vrisy czuc bardzo wyraznie. Bardzo ladnie czujesz jak sie zalaczajá , jest wyrazny przyrost mocy, a nie tylko czujesz ale i slyszysz po pracy silnika. Tak czy siak , zmierze cisnienie, a poza tym zbadam auto jeszcze na innej hamowni, jak i wtedy to samo pokaze to zaczne dzialac z silniczkiem

: 2007-01-24 10:16
autor: KALI
I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
: 2007-01-24 10:55
autor: TYKWA
KALII pisze:I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
no tak , moglem i ja tam sprawdzic jak bylem w Wawie , moznaby porównac wykresy.
Ale nie ma tego zlego co by slimak pokaz rogi, w koncu wiemy jak sie zachowuje hamowane auto na 4 biegu

: 2007-01-24 21:21
autor: Sqad
pelot pisze:
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Ten pocisk się bierze z nowego sprzęgła, mając nówkę jest zupełnie inaczej bo można zmieniać biegi tak że aż poduchy przy silniku jęczą z bulu, ze ślizgaczem nie da rady
PS. Tykwa>> zmień hamownie, może mieli źle skalibrowaną.