: 2008-05-27 18:18
Stożek kup ten drugi, łatwiej go upchać pod paskę
A redukcja jedna i druga pasuje
A redukcja jedna i druga pasuje
chyba gorące powietrze w takiej konwencjiCypol pisze:nie trzeba stosować żadnych kolanek itp, i ładnie ssie
no wlasnie czytalem chyba na mazdaspeed ze stozkow nikt w tych silnikach nie montuje bo swiszczy ze hoho i jest beznadzieja ;PPitbull pisze: -no i od 3 tyś obrotów zaczyna bardzo głośno warczeć, nie spodziewałem się że będzie tak głośno, dźwięk jest powalający![]()
No właśnie o to chodzi że nie świszczy tylko jest taki warkot, przecież napisałem wyraźnie. Mi się bardzo podobadyb pisze:no wlasnie czytalem chyba na mazdaspeed ze stozkow nikt w tych silnikach nie montuje bo swiszczy ze hoho i jest beznadzieja ;PPitbull pisze: -no i od 3 tyś obrotów zaczyna bardzo głośno warczeć, nie spodziewałem się że będzie tak głośno, dźwięk jest powalający![]()
Najlepsze są stożki green. Był na forum przypadek że chłopakowi 40km dodałFurious pisze:siemka, podepnę się pod temat może. Nosze się z zamiarem kupna jakiegoś porządnego filtra. Wybór padł na ITG 78mm (piankowy). I moje pytanie, czy będzie lepszy od np k&n albo pipercross'a? miał już ktoś z nim do czynienia?
Żeby tacy jak my mieli nad czym dyskutowaćSqad pisze:Jak chcesz dobrą filtrację to żaden stożek ci tego nie zapewni, gdyby stożki byly takie super dawały fajny dzwięk, więcej mocy czystsze powietrze to niby po co producenci by zabudowywali filtry.
Chcesz zrobić porządnie to załóż jakiegoś piggybacka do tego jeszcze, w tedy będziesz miał porządnie.
ja jak miałem zapchany seryjny filtr powietrza i zwężkę (rura 30mm od kolektora wydechowego do miejsca w którym łączył się środkowy tłumik z reszta wydechu - nie wiem co za debil to założył) palił mi dużoCypol pisze: Jak miałem honde civic jak założyłem dolot K&N nie zauważyłem wzrostu mocy, ale na trasie zmniejszyło mi się spalanie, auto prawdopodobnie dostawało za mało powietrza i mieszanka była do d..
W proboszczu jest na pewno ładny dźwięk.
Jakaś cienka ta honda bo stożek w hondzie daje wściekły dzwięk. no chyba że byla non vtecCypol pisze:Jak miałem honde civic jak założyłem dolot K&N nie zauważyłem wzrostu mocy, ale na trasie zmniejszyło mi się spalanie, auto prawdopodobnie dostawało za mało powietrza i mieszanka była do d..
W proboszczu jest na pewno ładny dźwięk.
kolego nie chce nic mówić ale te Twoje "stoperowe pomiary" wiesz gdzie możesz wsadzić? jak można stoperem mierzyć przyspieszenie ??Furious pisze:Żeby tacy jak my mieli nad czym dyskutowaćSqad pisze:Jak chcesz dobrą filtrację to żaden stożek ci tego nie zapewni, gdyby stożki byly takie super dawały fajny dzwięk, więcej mocy czystsze powietrze to niby po co producenci by zabudowywali filtry.
Chcesz zrobić porządnie to załóż jakiegoś piggybacka do tego jeszcze, w tedy będziesz miał porządnie.
Jeśli chodzi o moje zdanie: Seryjny dolot jest policzony do seryjnego wydechu. Jeśli zrobimy gagę wydechowi (tak jak ja) pasowałoby zrobić też gagę dolotowi jeśli chcemy mieć porządną poprawę:) wiem, wiem do tego trzeba mieć wzory na obliczanie, hamownie, i nie zliczone godziny na testowanie ustawieńJa narazię ograniczę tylko do wymiany filtra
na oku mam coś TAKIEGO
Co do powietrza to ono i tak teraz jest niezbyt czyste po moim przejeździe
Nie mam zamiaru też wywalić 300zł tylko żeby wydawał fajny dźwiękwięc pytam się o waszą opinię na ten temat.
Kwestia Piggybacka - nad tym będę zastanawiał się przy grubszych modach
ja jak miałem zapchany seryjny filtr powietrza i zwężkę (rura 30mm od kolektora wydechowego do miejsca w którym łączył się środkowy tłumik z reszta wydechu - nie wiem co za debil to założył) palił mi dużoCypol pisze: Jak miałem honde civic jak założyłem dolot K&N nie zauważyłem wzrostu mocy, ale na trasie zmniejszyło mi się spalanie, auto prawdopodobnie dostawało za mało powietrza i mieszanka była do d..
W proboszczu jest na pewno ładny dźwięk.jakieś 12 na 100 do tego takiego muła miał, że porażka (stoperowe 13sek do 100 ;|)
po wymianie filtra na stożek spalanie wyszło mi 7,5l/100 w mieszanej z nastawieniem na trasę. Tutaj czas był stoperowo 10-11 do 100. Muła miał nadal, ale polonezy już wyprzedzał
po uporaniu się z wydechem stoperowe 7-8 /100 kop nie z tej ziemi i spalanie na poziomie 9-10l /100
Z tego co mi mówiono: modyfikacja wydechu pociąga za sobą większe spalanie, założenie filtra o lepszej przepustowości powietrza powinno obniżyć to spalanie. Jeśli chcesz poczuć kilka koni przy modyfikacjach dolotu to sama wymiana filtra tego nie zapewni. Na dolocie autko traci jakieś 5% mocy, a to tylko ze względu na np rozgrzany kolektor dolotowy i ssanie ciepłego powietrza, które potem jest rozgrzewane dodatkowo w kolektorze, takie błędne koło (dlatego na zimnym lepiej ciągnie). Jak wiadomo ciepłe powietrze ma mniej powietrza w sobie niż zimne powietrze