
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Raafaaell
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Zolak
- Posty: 519
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Jesli chodzi o zdjecia to zrobiles sie mistrzowsko glownie 2gen
A co do rejestracji na 2gen to jestes SZATANEM!!!!
naprawde ladne fury
POzdro
A co do rejestracji na 2gen to jestes SZATANEM!!!!

naprawde ladne fury

POzdro
Były :
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
Autko to wersja SL , w standardzie ma wszystko oprócz wyposażenia dostępnego tylko dla wersji VR-4. Mój egzemplarz miał jednak to szczęście i poprzedni właściciel założył regulowany tylny spojler właśnie z VR-4. Muszę przyznać , że działa świetnie i powyżej setki czuć jak auto "siada" niżej.
Ze zgrozą stwierdziłem , że trzyma się drogi conajmniej tak samo dobrze jak przerobiona dwójeczka mojej Połówki. Zawieszenie ma dwie pozycje Tour i Sport , różnica jest ogromna , komfort jazdy na Tour świetny , lecz autko dalej jest twarde. Sport raczej na równy asfalt. Wspomaganie pracuje ciężej niż w Probe , mimo założonych podobnych opon 245. Sprzęgło jest twardsze i ma o wiele dłuższy skok - jest hydrauliczne. Jako ciekawostkę mogę napisać , że w VR-4 sprzęgło ma wspomaganie , chciałem sobie kiedyś wcisnąć , a tu nie da się tak łatwo.
GT jest o wiele szersze od Probe , nawet od Firebirda jest ciut szersze
Pozycja za kierownicą w porównaniu do Probka jest po prostu inna. W Probe ma się wrażenie że deskę i większość autka ogląda się z góry , a ja wcale nie jestem jakoś ponadprzeciętnie wysoki. Po przesiadce do GT od razu rzucają się w oczy różnice , mniejsza powierzchnia szyb robi fajne wrażenie , deski nie ogląda się z góry , ale maskę i światełka doskonale widać. Zresztą widok maski ze światełkami jest boski. W środku z przodu jest sporo miejsca , ogromny jest podłokietnik. Tył natomiast jest tylko symboliczny , równie dobrze mogłoby go nie być. Do przewozu zakupów nadaje się doskonale , świetnie wyprofilowane siedziska zapobiegają poruszaniu się przedmiotów. Ludzi przewozić z tyłu odradzam. Bagażnik wydawałoby się powinien być duży , niestety jest bardzo płytki. Probe ma o wiele pojemniejszy bagażnik. To zasługa umieszczonego w 3000GT zbiornika paliwa - 75 litrów. Mój ma założony dodatkowo gaz , który autko znosi nadzwyczaj dobrze. Zresztą w instrukcji obsługi wyczytałem , że benzynę można mieszać z alkoholem , gazem itp. Co do zużycia paliwa - nie mam pojęcia , nie zrobiłem jeszcze trasy na benzynie. Gazu na trasie połknął mi 20L na 160km , w mieście tyle samo gazu na 100km. Jazda mieszana , czasem coś nacisnę , ale ogólnie bez szaleństw. Zaznaczam w tym miejscu , że autko ma manualną skrzynię biegów. Silniczek wchodzi swobodnie na wysokie obroty , redline jest przy 7k rpm. Pomimo wieku pracuje na oleju 10W50 i żadnych sensacji w związku z tym nie ma.
Mam nadzieję , że przybliżyłem sprawę zainteresowanym. Gdy coś mi się przypomni to napiszę. Pozdrawiam.




- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
Ja sobie powiedziałem kiedyś ze białe autko tylko na białej feldze , zresztą każde wygląda pięknie na białej.
poza tym pięcioramienna gwiazda , a żeby widać było jej biel , musi mieć szersze ramiona. Felga z RX-8 doskonale mi pasuje pod tym względem , no i nie jest kosmicznie droga. Co do przyspieszenia , szczerze powiem że jest podobne jak w I GT ale moc jest wyzwalana inaczej , o wiele łatwiej jest zerwać przyczepność , wręcz trzeba uważać
, powyżej setki silnik ciągnie bez żadnego wysiłku , a do ilu , tego jeszcze nie wiem.


- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt: