Strona 2 z 3
					
				
				: 2006-03-14 14:34
				autor: Basf_Wrocław
				Ronin - to wycie zażynanego silnika daje ci wrażnenie że przyspieszasz 

 jak przy 6k w V`ce wrzucisz następny bieg to dopiero zacznie ciągnąć.
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 15:21
				autor: Lukask
				Czy może mi ktoś powiedzieć bo narazie sam nie moge sprawdzić 2,5V6 zmieniam bieg przy 6k rpm na ile obroty spadną na wyższym biegu ??
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 17:16
				autor: Sebastian
				...jak z kad 7200, przy 7200 komputer na dalsze szylenstwo niepozwala. w poprzednim V6 tez sie krecil tak samo, dlatego myslalem ze to standart we wszystkich.  
normalnie w jezdzie po miescie max. 3000 obrotow. mieszcze sie w 12l na 100km.
pozdr
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 18:13
				autor: Ronin
				Basf_Wrocław pisze:Ronin - to wycie zażynanego silnika daje ci wrażnenie że przyspieszasz 

 jak przy 6k w V`ce wrzucisz następny bieg to dopiero zacznie ciągnąć.
 
Hmm, Basf, V-łka nie wyje tylko wydaje piękne dzwięki 
 
Pimpo, zmiana biegu pochłania jakże cenne sekundy przy wyprzedzaniu(oczywiście jak dobijam do 7k to nie jadę na odcięciu dalej tylko zmieniam 

 ale przede wszystkim staram się wyprzedzać płynnie i nie dopuszczam do "podbramkowych sytuacji 

 ), tak jak piszesz to jezdzę kiedy się ścigam.
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 18:26
				autor: RX
				Witam,
Przy 7200 komp nie pozwala - odcina? U mnie odcina przy 8200. Widziałem kiedyś wykresy z hamowni, typ kalibrował shift light wyszło tak:
1 - do 7 tyś, reszta biegów się kończyła tuż przed 6500 tyś (6495 itp itd).
Pzdr.
Edit - chodzi o V6
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 18:47
				autor: Sebastian
				RX pisze:Witam,
Przy 7200 komp nie pozwala - odcina? U mnie odcina przy 8200. Widziałem kiedyś wykresy z hamowni, typ kalibrował shift light wyszło tak:
1 - do 7 tyś, reszta biegów się kończyła tuż przed 6500 tyś (6495 itp itd).
Pzdr.
Edit - chodzi o V6
8200??? 
 
pierwsze slysze. mysle ze 7000 to max dla naszych V6. KL-ZE to wiem ze dalej sie kreci ale nie zwylke kl.
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 19:04
				autor: Kamil_01
				dlaczego 8k to takie dziwne ja swoim bez problemu kręce do 8k tylko że jak się kończy pole czerw to tak jakby zapłon przerywał. Nie wiem jak to dokładnie opisać 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 19:08
				autor: Lukask
				To jest tzw. odcięcie zapłonu ma to na celu zapobieganiu przekraczania obrotów dozwolonych przez fabrykę !!
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 19:33
				autor: Kamil_01
				no właśnie dokładnie to miałem na myśli dzięki lukask  
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 19:36
				autor: Basf_Wrocław
				SEBEK...The Dark Driver... pisze:w poprzednim V6 tez sie krecil tak samo, 
Czyli, który to już silnik katujesz ?
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 22:26
				autor: Sebastian
				Basf_Wrocław pisze:SEBEK...The Dark Driver... pisze:w poprzednim V6 tez sie krecil tak samo, 
Czyli, który to już silnik katujesz ?
 
to moj 2 probek.  a koles ktory kupil tamtego do dzis jezdzi i chwali swoje 6-cio cylindrowe serduszko.
..nierozumie troche tego zwrotu" 
katujesz". to inne slowo na "
jazde"? aaaa czyli ty swojego pchasz, teraz rozumie 
 
w koncu V
6 to nie 1.
6. 
 
pozdr
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-14 23:04
				autor: strober
				Ja kręce(jak trzeba 

  max do 5000)ale chyba najefektywniej i zdrowiej jest między 4.500 a 4.800-tak z autopsji mej wynika 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 15:11
				autor: MISIEK
				SEBEK...The Dark Driver pisze:8200??? 
 
pierwsze slysze. mysle ze 7000 to max dla naszych V6. KL-ZE to wiem ze dalej sie kreci ale nie zwylke kl.
 
nie wiem czy 8200...
ale z 7800 na 100 % ! 
jesli Twoja fałka kreci sie do 7000 to czas pomyslec o nowych kablach , nowym filtrze powietrza, paliwa  a moze nawet o remoncie ? :>>
Ronin... Ty tez ? ;]
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 16:06
				autor: Sebastian
				MISIEK pisze:SEBEK...The Dark Driver pisze:8200??? 
 
pierwsze slysze. mysle ze 7000 to max dla naszych V6. KL-ZE to wiem ze dalej sie kreci ale nie zwylke kl.
 
nie wiem czy 8200...
ale z 7800 na 100 % ! 
jesli Twoja fałka kreci sie do 7000 to czas pomyslec o nowych kablach , nowym filtrze powietrza, paliwa  a moze nawet o remoncie ? :>>
Ronin... Ty tez ? ;]
 
kable sa, stozek jest, remont byl...
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 16:50
				autor: hawi
				
z tych tabel wyczytalem ze mój silnik jest oznaczony gwiazdka co znaczy ze ma elektronicznie ograniczana prędkość czy ktoś wie jak to zabezpieczenie zlikwidować?
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 16:52
				autor: Ronin
				MISIEK pisze:SEBEK...The Dark Driver pisze:8200??? 
 
pierwsze slysze. mysle ze 7000 to max dla naszych V6. KL-ZE to wiem ze dalej sie kreci ale nie zwylke kl.
 
Ronin... Ty tez ? ;]
 
Misiek, kable nowe(choć JC), stożek z dolotem, nowy filtr paliwa i wiesz jak mój silnik pracuje  

 Sam sobie odpowiedz na pytanie czy trzeba mi remontu silnika 
 
   ALe z ciekawoście jeszcze raz sprawdzę czy kręci do 7000 czy 8000 bo może odebrałem początek czerwonego pola na obrotomierzu jako kres możliwości v-łki.
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 16:56
				autor: Robert
				hawi pisze:mój silnik jest oznaczony gwiazdka co znaczy ze ma elektronicznie ograniczana prędkość czy ktoś wie jak to zabezpieczenie zlikwidować?
Drobniutki papier ścierny i powolutku, delikatnie, cierpliwie ścieramy tę gwiazdkę z silnika 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 17:32
				autor: wingerman
				cholerka nie zagladalem tu a tu taka dyskusja, jak to poczytalem, to przypomniala mi juz wlakowana sprawa wkrecania Proba na wysokie obroty. Taka 
stara historia.
Jak widac historia lubi sie powtarzac.
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 17:55
				autor: MISIEK
				Ronin pisze:
Misiek, kable nowe(choć JC), stożek z dolotem, nowy filtr paliwa i wiesz jak mój silnik pracuje  

 Sam sobie odpowiedz na pytanie czy trzeba mi remontu silnika 
 
 
kable - nie strzelaja czasem ?
a praca silnika ? hmm... jedyne co moge powiedziec to to ze masz sprawne popychacze i dobry olej 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 19:10
				autor: Ronin
				MISIEK pisze:kable - nie strzelaja czasem ?
To raczej nie kable - wina leży po stronie instalki ale nie będę jechał OT 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 19:52
				autor: RX
				Witam,
Sebek, nie wiem, w moim przypadku to nie jest wymysł, na prawdę. Testowałem w wakacje - jeden jedyny raz, bo takie obroty to nie żarty 

 Wskazówka przejechała 8 tysięcy i pojechała jeszcze kawałek - dopiero mi odcięło.
Pozdrawiam!
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 20:40
				autor: Sebastian
				hmmm ....8000 tys to sporo, moj niechce dalej jak 7200!!! moze inny komp albo cos. ale nie wydaje ci sie ze 8000 tys to przesada? baaaardzo goraco mu chyba sie robi 
  
 
pozdr
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-15 22:23
				autor: Kamil_01
				no to bardzo dziwne  

 mój bez problemu wchodzi na 8k, a może ty masz motor 2.0 i myślisz ze masz 2.5  
 żarcik 
			 
			
					
				
				: 2006-03-16 09:06
				autor: Qki G
				Wchodzić może i wchodzi na 8 tys, ale generalnie po 7.600 odczywa się już spadek mocy wieć nie widzę sensu tak przeciągać silninika 

 
			 
			
					
				
				: 2006-03-17 12:18
				autor: hawi
				Robert pisze:hawi pisze:mój silnik jest oznaczony gwiazdka co znaczy ze ma elektronicznie ograniczana prędkość czy ktoś wie jak to zabezpieczenie zlikwidować?
Drobniutki papier ścierny i powolutku, delikatnie, cierpliwie ścieramy tę gwiazdkę z silnika 

 
nie chce zliść 
 
może jednak ktoś już próbował ją usunąć nie koniecznie papierem ściernym 
