Strona 2 z 2

: 2006-05-10 16:33
autor: Bogdan9999
Że też ci sie jeszcze nie znudziło rozbierać probka i skaładać bo to tego mam juz powyżej uszu a gdzie do końca moich przeróbek :(

: 2006-05-13 09:07
autor: SieMA
pelot pisze: Jeden największy minu pianki,jak ktoś nam wejdzie bądz wgniecie delikatnie błotnik to już nie da się nic z ty zrobić.
Cos za coś...
tak mi się przypomniało, w sumie to wiedziałem,ale przez matury sie zakręciłem.. przecież teraz, nawet ja w warsztacie nie wszystko klepie młotkiem i kowadełkiem. Robisz nawiercik-wkładasz specjalne urządzonko, wyciągasz pięknie blachę i jest jak nowa:).. a w USA podpatrzyłem,że robią to czymś w rodzaji.... małych drucików, jakby nity,które na jednego zgrzewa są przyczepiane do blachy (bez nawiertów,bez szpachlowania).. u nas to pewnie będzie za 10lat :roll:

więc pianka pianka.. no no..

: 2007-01-02 14:55
autor: Drzymek
A tak wyglądają fotele z 2gen w I GT (mojej I GT) 8)

Obrazek

: 2007-01-02 16:53
autor: Afrael
Gratz Drzymek. Wygląda super. :)
BTW.
Trochę od czasu założenia tematu się zmieniło bo kompletnie nie chcę już robić z probka jakiegoś monster tracka tylko mały "fejslifting" a w środku to już w ogóle prawie nic nie zmieniać. :)

: 2007-01-02 17:18
autor: Drzymek
Trochę jest z tym roboty i kombinowania, bo rozstawy prowadnic są inne. Dlatego trzeba dorabiać blaszki. Ale efekt końcowy jest ok :D

P.S. no i jest pompowanie :D

: 2007-01-02 18:32
autor: mers
Drzymek pisze:
P.S. no i jest pompowanie :D
... i nie przetarte

wygląda elegancko