Strona 2 z 2

: 2006-05-24 14:47
autor: RX
Witam,

Jak najbardziej powinieneś wyważyć koło z wałem.

Pzdr.

: 2006-05-24 15:17
autor: Drzymek
no dobra, ale gdzie?

: 2006-05-24 17:33
autor: Bogdan9999
Jak dobrze ci zrobia to nie brak wyważać ponownie ale jak spartolą to juz gorzej :?

: 2006-05-26 01:58
autor: Kristofer
Dzymek , ja oddałem do z planowania u nas w Krakowie , a dokładniej pogadaj z Syrenką :D :wink: bo przez niego załatwiałem.
I tak samo zawiozłem wał i koło do wyważenia od razu żeby było Git :D
Niestety nie zrobiłem fotek jak śmisznie wyglądało po kuracji odchudzającej :wink: , ale z planowali max ile się da.
Za koło policzyli 80 zł

: 2006-05-26 10:53
autor: Bogdan9999
Jak wrócę do domu to wkleję fotki swojego odchudzonego koła.

: 2006-05-26 11:37
autor: Marcos
Hmm przy wymianie sprzęgła chyba sie na to skuszę równiez.
80zł powiadasz za odchudzenie i wywazenie?

: 2006-05-26 16:01
autor: Drzymek
Krzysiu, 80zł za splanowanie z wyważeniem, to nie dużo :D

Jak już będę majstrować, to na pewno pogadam z Syrenką.
Dzięki za info, bo to ważne dla mnie!

: 2006-05-26 16:12
autor: KALI
:arrow: To pierwsze zdjęcie to właśnie tył i to tą stroną się zajmujesz.Planujesz to zgrubienie do okoła zębów to z tego miejsca zdejmujesz materiał.Teoretycznie to im więcej materiału ściągniesz tym lepiej ale wtedy zmienia się masa koła co przekłada się na zważenie go z wałem.Są różne praktyki niektóży wogóle tego nie robią inni planują ale mało sądząc że od razu wał szlak trafi [mi się jeszcze nie zdarzyło]a zawsze staram się planować w miarę możliwości jak najwięcej.Ja bym zrobił prawie do zębów i zostawił trochę materiału kilka mm.Wtedy daje to zamieżony efekt.A silnik 2,2na pewno to wytrzyma to mocne jednostki. :wink:
AA i jeszcze jedno powiedz tokarzowi żeby zabielił ci miejsce pod tarcze będzie wiedział o co chodzi. :)
No i wyważenie to masa roboty pod tym kątem że trzeba dostarczyć wał i koło,jak robiłem silnik czyli wszystko było rozebrane to opłacało mi się to robić ale jak chcesz tylko koło wymienić to ja bym nie ważył .

: 2006-05-26 18:13
autor: Bogdan9999
Obrazek

I teraz pytanie do kaliego czy można zebrac jeszcze ten rant co został w środku ?? Bo wydaje mi sie że ten odlew jest ciut nie foremny ale czy to by wpłyneło na wyważenie jak by to zebrał ?? :roll:

: 2006-05-27 01:02
autor: KALI
Bogdan zaznacz kolorem o którą część ci chodzi.

: 2006-05-27 09:33
autor: Lukask
Ale masz brzydkie koło i jakie zardzewiałe Feee :wink:

: 2006-05-27 11:35
autor: Bogdan9999
Brzydki to i ty byś był jak byś sie kręcił w oleju i spalonej tarczy i bóg wie co jeszcze. :lol: :lol: :lol: Kalii o ten rant mi chodzi. A mam jeszcze pytanie odnośnie tego silnika FE3 czy on miał takie same koło zamachowe ?? I aparat zapłonowy chodzi mi w tym przypadku o wejście do silnika ?? Bo w moim nie ma aparatu zapłonowego :cry:
Obrazek

: 2006-11-05 12:14
autor: Drzymek
Czy koło zamachowe koniecznie trzeba wyważać z wałem? Bo nie uśmiecha mi się rozbieranie całego silnika :?

: 2006-11-05 12:19
autor: Cisik
I czy w probe II gen zamieniajac kolo na takie z mx-3 tez trzeba je wywazyc?

: 2006-11-05 12:42
autor: Lukask
Nie nie trzeba :) Jeździ już kilka dwujek z takim kołem i jest ok .

: 2006-11-06 10:04
autor: RX
Witam,

Teoretycznie trzeba wyważyć. W praktyce - u mnie chodzi bez problemów i chyba jest okej, ale to już sam samochód musiałby się wypowiedzieć ;-) ;-)

Pzdr.

: 2007-08-19 12:37
autor: mika_vixen
Nie wiem czy było,ale takiego pytania na forum nie znalazłem a mianowicie.Chodzi mi oto czy koło zamachowe GT różni się wagowo od GL,z tego co się orientuje to od GT powinno być cięższe bo silnik turbinowy.