Strona 2 z 2

: 2008-08-02 01:27
autor: fazario
zamknąłem temat. Gdzie miałem o tym napisać?Tworząc nowego posta?Staram się podłączać pod istniejące posty.[/code]

: 2008-08-02 21:49
autor: davidlive
robisz tak:

kopiujesz tekst sojego poprzedniego posta , potem go usuwasz , dajesz "odpowiedz " klikasz "wklej" i dopisujesz dalsze wiadomosci i jest ok.

temat zostanie odświeżony bo taka operacja potraktowana będzie jako napisanie nowego posta.

teraz zgłoś sie do moda

gadanie nie na temat ale przynajmniej na przyszłość będziesz wiedział

: 2008-08-04 21:04
autor: ZENiTH
Jeszcze jeden nowy trop. Zasyfione wtryskiwacze. Odpowiedni temat odnośnie czyszczenia jest w F.A.Q.

Probe I GT 2.2T 93r. cieżko odpala

: 2010-05-15 16:08
autor: tpodsiadlo
Witam, mam problem jak w temacie - probe trzeba dosc dlugo krecic zeby odpalil, i lapie najpierw jeden cylinder i powoli kolejne, zanim zacznie pracowac o wlasnych silach mija ladnych kilka sekund. Wczesniej palil na dotyk.
Problem wystapil po wymianie uszczelki pod glowica, jednak mechanik ktory ja wymienial stwierdzil ze nie zna przyczyny i nie naprawi tego. Auto bylo moze w 8 warsztatach i nikt nie potrafi tego zrobic.
Co zostalo sprawdzone:
uszczelka pod glowica ok,
cisnienie ma rowne na wszystkich cylindrach,
rozrzad wymieniany i ustawiony prawidlowo,
nowe swiece, przewody sprawdzone i ok,
zaplon ustawiany w/g instrukcji,
sprawdzony przeplywomierz (na innym probku dziala prawidlowo)
dolot szczelny.

komputer pokazywal bledy 15,16 i 17 - zostala wymieniona sonda lambda i przeczyszczony egr - na razie bledow brak.
zdarza sie, ze dobrze odpala jak jest zupełnie zimny - ale powiedzmy jest to jedno odpalenie na trzy.

zauwazylem rowniez, ze troche lepiej odpala po przestawieniu rozrzadu o zeba (z T na 10), ale wtedy dosc mocno faluja obroty, mnie to troche naprowadza na jakis problem z zaplonem, byc moze jakis czujnik.

troche wzroslo spalanie, ale na razie nie biore tego pod uwage bo w tym momencie auto wiecej jezdzi na proby i jest odpalane w garazu tylko do sprawdzenia, wiec nie musi to byc 100% objaw usterki.


Co jeszcze powinienem sprawdzic?

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-05-15 23:46
autor: Prezes
Witam, najpierw wypadałoby się przywitac :wink: . Uzupełnij też swój profil (auto, rocznik itp.) A na pewno ustawiałeś zapłon wg. tej instrukcji? :roll: . Bo jak ustawiał Ci go mechanior to wątpie, żeby wiedział jak to się prawidłowo robi.. Ja bym na Twoim miejscu jeszcze raz dobrze sprawdził całą instalację WN i jeszcze raz spróbował ustawic zapłon. Rozrząd zostaw tak jak powinien byc. A podciśnienia wszystkie dobrze podłączone? Jaka była przyczyna, że wymieniałeś uszczelkę?

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-06-07 23:27
autor: kwiatek8902
witam koledzy kupiłem sobie gt i juz 2 dnia miałem z nim problem a mianowice chodzi chyba o zapłon bo czysciłem i wymieniałem kable bo troszke nie rowno chodził i po tym czysczeniu zaczoł jeszcze gorzej chodzic ale to juz opanowałem poprostu pomyliłem 1 kabel, no i zajechałem do domu i zgasiłem auto a po chwili wsiadam i chce je odpalic a tu krece rozrusznikiem i nic i swieciła sie kontrolka chec engine ale zapalił w koncu i zaczoł nie rowno chodzic sam sobie podnosi obroty do 1500 i po chwili obroty sa normalne i jak obroty ida w gore to sie ta kontrolka znowu włacza i przy przyspieszaniu w momencie gdy załacza sie tyrbo zaczyna strasznie mocno szarpac , ale wczesniej chodził ok nie wiem pisaliscie tez cos ze to wina benzyny a własnie chwile przed tym zanim mi sie to stało to tankowałem na orlenie verwe 98 i oczywiscie silnik bez gazu, pomozcie bo jestem załamany nowe auto a juz problemy;/ i powiedzcie mi jaka benzyne lejecie 95 czy 98??

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-06-08 20:57
autor: Krzysiek P
Sprawdz blędy, to moze byc błąd nr 9. podpowiem ci ze pewna wsuwka na termostacie mogla sie obluzowac albo cos nie łączy. Miałem identyczny problem, przyspieszam albo wyprzedzanie a tu buuuuuuuuuuuuuuuu i check sie zalancza.
przynajmniej tak bylo u mnie dlatego ci podpowiadam ze moze to.

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-06-09 09:05
autor: Bendek
benzyna nie ma tu nic do rzeczy...
to na pewno objaw starych kabli WN....

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-06-09 20:07
autor: fazario
sorry ale nie czytałem wszystkich wcześniejszych postów.
Wg mnie to tak:
1. nie lej petrolu zza granicy
2. sprawdź świece
3. sprawdź kopułkę
4. i to najważniejsze - miałem to samo - wymieniłem kable WN - i jak ręką odjął

Pozdrawiam serdecznie ;)

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-10-08 15:20
autor: adrian_seki
Dziś o dziwo jechałem sobie probe do domu z poznania i na autostradzie przy ok 140-150 km/h było czuć zjawisko jakby rezonansu w aucie - zaczęło szarpać jakby chciał jechać i zarazem nie chciał przy jednym położeniu gazu. Gdy dodałem gazu aby przyspieszał to szedł normalnie i hamowanie to samo. Jazda z równą prędkością było czuć jakby praca przemienna przyspiesz zwolnij przyspiesz zwolnij i siła narastała (ok 2cykli szarpań w przeciągu 1s)

Czy to jakiś znany wam objaw takiego zachowania się auta czy to tylko luz w skrzyni tak się objawia po wymianie oleju - Był ATF wlałem normalny 90w75 czy coś w tym stylu wlewałem - skrzynia cieknie wiec niebawem będę dolewał może atf znów może nie ... zobaczymy - chodzi o szarpanie na chwilę obecną

sprzęgło wyglądało dobrze (sprężyny były grubość okładzin ok 3mm na stronę) tak wiec co podejrzewacie?

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-10-08 16:04
autor: OLEY
Szukałbym nieszczelności w dolocie...

Re: Mam Probe i problem (szarpie, szczególnie na zimnym siln

: 2010-10-08 19:09
autor: adrian_seki
Nom oley ale on na biegu jałowym właśnie przestał mi przerywać (wreszcie nie przerywa od roku nie równej walki - nie mam pojęcia co było przyczyną stawiam na wydech jak pisałem już jak wiesz) więc hmm napewno to dolot? bo dodałem gazu i normalnie przyspieszał sobie w górę od 140 km/h... Fakt faktem i tak przerywa nadal ale nie tak jak poprzednio - obroty są stabilne ok 600 lecz czuć jak silnik przebiera... Może słabe ciśnienie pompy paliwa może być bo już paliwo się cofa niestety i zaworek nie trzyma

Wywaliłem dziś zwężkę 0,7 i dałem seryjną taka jak była fabrycznie bo drażniło mnie odcinanie zapłonu - a chodzi prawie tak samo przynajmniej na 1, 2 bieg bo więcej nie miałem okazji sprawdzić bo już było rondo i 80km/h wiec zacząłem hamować :P