dokladnie jest to 2.2GT
<b title="Robert">(odpowiedź dotyczyła dyskusji, która w całości poleciała tutaj)</b>
to co widzicie na zdjeciu jest tylko badziewnym fotomontazem. pierwszy raz w zyciu mialem photoshopa w reku.
intrcooler zmiesci mi sie jeszcze przed belka a w razie potrzeby calkowicie ja zdemontuje bo z tego co widzialem to jest tylko belka zderzeniowa czy jakos tak i nie jest elementem konstrukcj bez ktorej nie bedzie mozna sie poruszac. (to oczywiscie moje zdanie) co do halogenow to moim zdaniem nedznie wygladaja oryginalne lampy przypominajace fiata 126p.
chcialem zaopatrzyc auto w te halogeny
.
co do wlotu na masce to nie mam pomyslu na lepszy. nie chce nic na nia nakladac bo moim zdaniem najmniejsza nakladka ograniczy mi widocznosc. No a chce maksymalnie schlodzic cale powietrze na dolocie i silnik.
wiem wiem. zimny silnik wiecej pali.
Ale nie kupilem probe zeby oszczedzac.
Gdyby tak mialo byc to kupilbym astre albo corse 1.4 z gazem
szukalem w necie probasow 1 generacji po gustownym tuningu i wzorow masek ale zaden mi sie nie podobal i zadna maska nie spelnila moich oczekiwan.
zreszta widzialem niewiele bo to auto jast juz prawie jak relikwia
moja glowna idea jest nadanie mu jak najbardziej agresywnego wygladu ale tak zeby wyglad odzwierciedlal moc i mozliwosci silnika.
mam dosc ogladania jakichs Calibr z silnikami 115konnymi wygladajacymi jak by mialy rozwijac prekosci rzedu 280km/h a w rzeczywistosci ledwo siegaja 190km/h
zreszta co ja mowie. Calibry juz dawno byly przereklamowane