GT1 One Quarter Mile - Projekt Lukask'a
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Jak najdalej od wlotu Subaru! Wlot Subaru jest do Subaru i tylko do Subaru! Umówmy się - w Subaru ten wlot jest do intercoolera który sobie stoi wlotem do góry i idealnie to pasuje i działa. Tutaj wlot subaru będzie za kija nie pasował - stylistycznie, bo jeśli chodzi o funkcjonalność to żaden wlot tutaj nie będzie spełniał jakiegoś specjalnego zadania.
Drzymek a to np.:
http://www.furious.pl/article/corvette_ ... _turbo.jpg
Pzdr.
Jak najdalej od wlotu Subaru! Wlot Subaru jest do Subaru i tylko do Subaru! Umówmy się - w Subaru ten wlot jest do intercoolera który sobie stoi wlotem do góry i idealnie to pasuje i działa. Tutaj wlot subaru będzie za kija nie pasował - stylistycznie, bo jeśli chodzi o funkcjonalność to żaden wlot tutaj nie będzie spełniał jakiegoś specjalnego zadania.
Drzymek a to np.:
http://www.furious.pl/article/corvette_ ... _turbo.jpg
Pzdr.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Hey,
Spoko, mi po prostu nie podchodzi ten wlot zupełnie. Kojarzy mi się z Golfami z wlotem Subaru. A pomysł z turbiną mi się podoba, chociaż chyba wolałbym, żeby było dokładnie tak jak w tej Vettcie - turbo i stożek w stronę jazdy, ale nie wnikam bo nie znam się na samej konstrukcji - u Lukasa na prawdę jest spoko. Może po prostu garba tam nałożyć? Takiego jak w Eclipse? Albo wylot taki wypluwający powietrze na szybę przednią?
Pzdr.
Spoko, mi po prostu nie podchodzi ten wlot zupełnie. Kojarzy mi się z Golfami z wlotem Subaru. A pomysł z turbiną mi się podoba, chociaż chyba wolałbym, żeby było dokładnie tak jak w tej Vettcie - turbo i stożek w stronę jazdy, ale nie wnikam bo nie znam się na samej konstrukcji - u Lukasa na prawdę jest spoko. Może po prostu garba tam nałożyć? Takiego jak w Eclipse? Albo wylot taki wypluwający powietrze na szybę przednią?
Pzdr.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Tylko teraz powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny?? .Drzymek pisze:Garb mógłby bardzo fajnie wyglądać
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
z tego co sie orientuje to głównym zamiarem osadzenia w ten sposób turbinki , jest rozpruwanie czterech liter powolnym przechodniom , których to Lukas nie znosidavidlive pisze: Tylko teraz powiedzcie mi czemu ma służyć wystawanie tej turbiny?? .
Bo sądzę że jednym z zamysłów było dodatkowe chłodzenie
pozdro
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
no to poco wam garb zostawcie tak jak jest albo dajcie wlocik od subaru , będzie ich wciągał w plasterkachDrzymek pisze:Lukask będzie wsysać do turbiny niewinne dzieci z balonikami idące chodnikiem i pieski idące drogąTYKWA pisze: z tego co sie orientuje to głównym zamiarem osadzenia w ten sposób turbinki , jest rozpruwanie czterech liter powolnym przechodniom , których to Lukas nie znosi
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- lukasz16m
- Posty: 133
- Rejestracja: 2007-07-10 20:54
- Galeria: viewtopic.php?t=11778
- Lokalizacja: Sieraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
davidlive pisze:Drzymek na allegro było kila intercoolerów identycznych jak ten który ma lukask , taki za ok 400 niby do 400 km , może tam cos wyczytasz o wymiarach .
pozdro
przeciez Drzymek i tak nie zalozy tego coolera , trzymajác sie zasady nie usuwania belki ani jej czésciowemu wycinaniu
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- lukasz16m
- Posty: 133
- Rejestracja: 2007-07-10 20:54
- Galeria: viewtopic.php?t=11778
- Lokalizacja: Sieraków
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- lukasz16m
- Posty: 133
- Rejestracja: 2007-07-10 20:54
- Galeria: viewtopic.php?t=11778
- Lokalizacja: Sieraków
A powiedz mi czy zostawiałeś seryjny zbiornik paliwa? Bo z tego co przeczytałem to odchudzałeś autko i jestem ciekaw czy zbiornik też wyrzuciłeś.Ja przerabiałem teraz wydech na 2.5", ,ale przy spawaniu kolanek myślałem że mnie szlag trafi Mam jeszcze 2m rury i tak myślę wyrzucić serie zbiornik i założyć coś o połowę mniejszego,a rury będę mógł puścić wtedy prosto.Co ty nato? Mniej przeszkód na drodze będą miały spaliny.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Bogdan był bo ja nie latam na co dzień tym autem i dla mnie ma to znaczenie a Łukasz16m będzie na pewno latał. Jeśli 100 kilo to 0,2 sekundy lub jak pisał Drzymek 0,5 sek to 200 kilo daje nam już od 0,4 - 1 sekundy i teraz policz ile trzeba włożyć kasy i ile koni wyciągnąć więcej żeby urwać od 0,4 - 1 sekundy w aucie. Redukcja masy jest najtańszą drogą do polepszenia osiągów.Tylko pamiętajcie ja nie piszę o przyśpieszeniu do 100km/h a o czasie na 400 metrów.
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice