Strona 14 z 15

Re: tom87dg

: 2013-11-30 11:13
autor: Romas
Widzę Tomi że działasz, i bardzo dobrze, ale pomyśl o IC bo widzę że chyba nie kombinowałeś jeszcze nic :wink:

Re: tom87dg

: 2013-11-30 11:24
autor: Patryk-
napisał że czeka na blow offa i IC 8)

Re: tom87dg

: 2013-11-30 13:23
autor: tom87dg
Co do ilosci mocy to zobaczymy ile wyjdzie ale zadowoli mnie nawet aby ten silnik mial 200 km max 220 km bo chcialbym aby to pojezdzilo a nie rozpadlo sie.

Dzisiaj juz zamontowalem druga rolke i mam wymiary paskow 5pk 1180 i 3 pk 500 bo nie moge znalezc paska 5pk 500, , mysle ze na tygodniu beda pierwsze rozruchy i testy.

Re: tom87dg

: 2013-12-01 16:50
autor: quarth
no, 200km to troche malo, ze mialo 193 xD

Re: tom87dg

: 2013-12-01 20:01
autor: KrecioPL
Quarth, zależy które -ZE. Były dwa: 192km i 200km

Re: tom87dg

: 2013-12-01 22:55
autor: tom87dg
dlatego mowie ze zobaczymy ile wyjdzie, zadowoli mnie nawet 200km chociaz wiem ze na tym kompresorze spokojnie robia + 60 km ale trzeba zachowac tez zdrowy rozsadek aby moc pobawic sie tym silnikiem troche dluzej.

Re: tom87dg

: 2013-12-01 23:48
autor: Bogdan9999
To od razu zamów kute korby 1600 zł to nie majątek w porównaniu do tego co wydałeś a głowa spokojna. Ja na twoim miejscu wykałaczkom bym nie wierzył. Skontaktuj się z tym kolesiem http://allegro.pl/kute-korbowody-honda- ... 50099.html Z tego co wiem maja już rysunek techniczny korb do tego silnika ;)

Re: tom87dg

: 2013-12-02 09:07
autor: tom87dg
Dzieki bogdan za info kiedys sie do nich odezwe bo na razie musi pozostac tak jak jest, mysle ze te + 40 km nie zaszkodzi, podobno 30 % przyrostu mocy jest bezpieczne dla silnika wiec bede testowal.

Re: tom87dg

: 2013-12-02 19:56
autor: Bogdan9999
Masz rację ale niestety nie dla tego silnika który masz. Tu w serii są problemy korby są cienkie i słabe w dodatku na czopach rozbite co powoduje luźniejsze pasowanie i w rezultacie mniejsze ciśnienie oleju co kończy się obróceniem panewki.

Re: tom87dg

: 2014-01-19 22:47
autor: tom87dg
projekt idzie ku koncowi:

- kompresor zamontowany i dmucha 0.5 bara ( jeszcze bez strojki )
- slupek na 3 gaigery( boost, temp. spalin, temp. plynu chlodnicy)
- felgi 20" szerokie 9" z rantem ( poszly do malowania proszkowego w 2 kolory )
- opony 225/35/R20
- nowe amory i gwint coilover
- nowy bodykit z laminatu ale tylko progi
- malowanie na bialy mat + dach czarny mat metoda plasti dip bedzie juz gotowe za 7 dni i w tedy mysle ze juz bede mogl pokazac co na sezon 2014 wymyslilem

Re: tom87dg

: 2014-01-19 23:55
autor: Lukasz
jakiej firmy gwint dorwałeś ?

Re: tom87dg

: 2014-01-20 00:15
autor: Patryk-
Ale Ty to jesteś fazowicz :D

20 ? :shock: :shock: będzie grubo :)
jak wrażenia z jazdy na kompresorze? :) może lepiej będzie "z kompresorem" ;)

Re: tom87dg

: 2014-01-20 08:44
autor: KrecioPL
tom87dg pisze:- opony 225/35/R20
Kozak :mrgreen:

Re: tom87dg

: 2014-01-20 11:54
autor: Stig
Czekamy na fotki :)

Re: tom87dg

: 2014-01-20 22:34
autor: tom87dg
co do jazdy na kompresorze to jeszcze probe nie jezdzilo po drodze bo nie ma jeszcze strojenia, mam wlozone juz wieksze wtryski paliwa i ma bogata mieszanke bo czuc paliwo z wydechu tak wiec czekam cierpliwie az skoncze wszystkie mody i dopiero jedziemy na kompa.

co do zawieszenia gwintowanego to robilem je sam za pomoca tzw. coilover na allegro mozna znalezc w zajaczniku wrzucam fotki jak to siadloz amorem

Re: tom87dg

: 2014-01-20 22:49
autor: Patryk-
wow...fajne to:) ciekawe jak się na tym będzie jeździło...Znasz kogoś co ma takie cudo i powie na prawde do czego to się nadaje ?

Re: tom87dg

: 2014-01-20 22:58
autor: tom87dg
pewnie, najwiecej ludzi z hondy na tym jezdzi i dlatego wiem ze warto , sprezyny sa bardzo twarde. daje link do aukcji z ktorej ja to kupielm

http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 51841.html

srednica gwintu na amor pasuje idealnie wiec nie ma mowy o jakims luzie miedzy amorem a gwintem wszystko jest na ciasno wbite

Re: tom87dg

: 2014-01-20 23:08
autor: Patryk-
jak będzie pasować do GT-ka to mnie przekonałeś :) jaki jest u was koszt strojenia?

Re: tom87dg

: 2014-01-20 23:10
autor: Bogdan9999
Jak już będziesz na tym jeździł opisz swoje wrażenia w probe. Nie martwię sie o przód bo on jest straszeni ciężki ale o tył a sprężyny mają jednakową charakterystykę.

Re: tom87dg

: 2014-01-20 23:18
autor: tom87dg
jednej ceny za strojke nie ma, kazda firma ma swoja cene i jakosc wykonana, probek pojdzie do dynosoftu z katowic, koles ma pojecie co robi bo ogarniaja nawet farrari i ma same pozytywne opinie, ceny u niego jeszcze nie znam bo dopiero jak ogarne caly balagan on sprawdzi czy wszystko jest ok i od tego ewentualnie bedzie zalezala cena czy cos bedzie do poprawy czy samo strojenie wchodzi w gre.

Re: tom87dg

: 2014-01-21 00:31
autor: Lukasz
Obawiam się żeby na tych sprężynach nie jeździło się podobnie jak na MST-ach,zrobisz test zobaczymy

Re: tom87dg

: 2014-02-03 23:07
autor: tom87dg
nie wiem jak jezdzi sie na mts ale jestem przyzwyczajony do bardzo twardego zawiesznia wiec mi to nie bedzie przeszkadzac.

Na tym tygodniu auto juz powinno byc pomalowane , jak przyjda felgi z malowania proszkowego to pokaze jak to weszlo, na obecno chwile mam maly wyciek z pompy oleju i musze to ogarnac, dzieki Romas za rady jak za to sie zabrac.

Zmianie ulegly tez progi ale nie podobaly mi sie takie jak przyszly bo bardzo odstawaly wiec sam cos wyrzezbilem.

Re: tom87dg

: 2014-02-08 00:06
autor: dzolero
miałem takie cos założone u siebie. ale wyszlifowałem całe mocowanie fabrycznej sprężyny i osadziłem tuleje na mocowaniu. na tył rurka 7 cm na amor i na rurce tuleja. za nisko nie zeszło po przez długość amora. twarde jak sam skurewysyn.
tu masz foty jak u mnie to wyglądało:
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=21058

Re: tom87dg

: 2014-02-15 23:19
autor: tom87dg
-- oryginalny post 2014-02-09 16:41 --

ja kupilem krotsze springi wiec jest jeszcze twardziej i obecnie moge go skrecic 2 cm nad ziemia tylko ze ja mam body kit i dlatego, ale jak zaloze juz flgi 20" to ustawie go 7cm nad ziemia aby dalo sie jezdzic

-- dodano 2014-02-15 23:19 --

auto juz pomalowane, brakuje jeszcze blendy miedzy lampami ktora tez bedzie w carbonie jak spojlerek, inne koncowki wydechu, przeciwmgielne wypadnie no i oczekuje na kola, na czwartek ostatecznie auto wyjezdza na droge

Re: tom87dg

: 2014-02-16 00:51
autor: BlackWolfBPS
Wygląda ... !!!!;) :1111_ok: :1111_ok: Jestem ciekaw jak będzie wyglądał poskładany do "kupy" :D