Strona 15 z 28

Re: Bogdan9999

: 2010-08-13 10:50
autor: Bogdan9999
Obrazek

Trochę energooszczędności :) jeśli prawda to co piszą sprzedawcy to pobór energii jak otworzę drzwi spadnie z 20 W na jakieś 5-6 W a w bagażniku z 10 W na 2 W :)

Eli abyś miał rację ;)

Re: Bogdan9999

: 2010-08-13 13:30
autor: Patryk-
ale ... :mrgreen: takich to jeszcze nie widziałem :) ciekawe czy ładnie będą świeciły... czy bedzie widać że jest ich kilka w jednym??

Re: Bogdan9999

: 2010-08-13 23:05
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-08-13 15:47 --

Już założyłem :) Świecą jaśniej niż zwykłe żarówki :) A te co zastępują rurkowe to już w ogóle je dyskwalifikują :) A w dwóch przypadkach widać że jest to coś innego za szkiełkiem niż żarówka przy nogach pasażerów z tyłu i przy podsufitce ale tylko gdy świecą w dodatku jak popatrzysz na żarówkę przy podsufitce w dzień to potem wzrok dochodzi do siebie ciekawe co będzie w nocy :) Pozdro

-- dodano 2010-08-13 23:04 --

Coś dla oka :) Zwróćcie uwagę na bagażnik :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-08-15 01:17
autor: Lukas007
Modyfikacja zdecydowanie na plus ;) ... mam takie w aucie i spisuja sie rewelacyjnie - do tego sa bardzo trwale.

Re: Bogdan9999

: 2010-08-15 17:46
autor: Prezes
Ale dają po oczach! :lol: . Widzę drugą lampkę wsadziłeś do bagażnika - fajny patent i źle nie wygląda. A jak z tym aku, masz go jakoś przymocowanego czy nie? A musiałeś wyjmowac zbiornik od tylnego spryskiwacza żeby go tam włożyc czy nie jest to konieczne? :roll:

Re: Bogdan9999

: 2010-08-15 22:44
autor: Bogdan9999
Druga lampka w bagażniku to druga taka sama seryjna :) Akumulator jest zamocowany na specjalnej podstawie zrobionej z kwasówki, akumulator jest wsuwany w nią i zabezpieczany przed wysunięciem zabezpieczeniem przykręcanym na dwie śruby fi 6. Zbiorniczek od spryskiwacza został tam gdzie był nie poruszany. Mocowanie aku zostało tak zrobione aby nie trzeba było niczego poświęcać prócz miejsca w rogu bagażnika na akumulator. Po rocznym użytkowaniu z akumulatorem w bagażniku mogę powiedzieć że ani razu nie przeszkadzał mi było kilka wypadów na mazury i było ok :)

Re: Bogdan9999

: 2010-08-15 23:52
autor: Kocureq
fajnie, moze kiedys nawet sie na tych mazurach spotkamy. wiesz, czasami mamy zloty i takie inne :twisted:

Re: Bogdan9999

: 2010-08-17 00:47
autor: Bogdan9999
A no obiło mi się coś o uszy ;)

Re: Bogdan9999

: 2010-08-17 12:06
autor: Pelot
Bodzio jest jak z buszu, wszystko dociera do niego z 6miesięcznym opóźnieniem :P

Re: Bogdan9999

: 2010-08-21 16:14
autor: Krzysiek P
Bogdan9999 napisał 8.10.2010
3. nie mogę przestawić odcięcia zapłonu :( na razie jest na seryjnej wartości 6200 rpm a chcę podnieść odcinke na min 7500 rpm aby wreszcie na dwójce 100km/h przewalał z palcem w pupie.

Bogdan czy ja dobrze rozumiem bo z tego zdania wynika (według mnie ale moze właśnie zle to zrozumiałem) ze probe ma odcinke zaplonu przy 6200 obr.
I wlasnie zachodze w głowe bo ostatnio ja swojego wkrenciłem na 7000tys na drugim biegu i nic mi nieodcieło. Przy zwenzce 0.6 wychyla mi sie wskaznik poza max i tez sie nic niedzieje. A jeszcze nic niezaczołem dłubac w kompie. (czyżby poprzedni własciciel?)
Najbardziej mnie interesuje czy ma odcinke przy 6200 zwykły probe gt 89

Re: Bogdan9999

: 2010-10-01 20:48
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-08-22 22:37 --

Hmm nie wiem jak jest u ciebie może wskaźnik przekłamuje może miałeś coś modzone nie wiem w oryginale odcinka jest przy 6200 czy 6250 obrotów i max o 12 psi doładowania.

-- dodano 2010-10-01 20:41 --

Na razie tyle fotek jutro lub w pojutrze więcej ;)

Co robiłem przez ten czas hmm strojenie ustało bo są problemy dalej takie jakie były nic do przodu i ogólnie samochód postał 3 tygodnie bo była mała praca wykonywana przy nim. A było robione tak:
Zmieniona została misa olejowa z aluminiowej na metalową z podwójnym dnem od 2.2 l silnika. Aluminiowa po wielu próbach wspawania tulejek itd ciągle przeciekała. Teraz tego problemu już nie ma :) W dodatku misa została wypiaskowana z zewnątrz i pomalowana na taki sam kolor i takim samym lakierem jak kopuła zaworów :) Fajnie ale dorobienie lakieru kosztowało :(
Przy okazji wypiaskowane zostały belki spod silnika i skrzyni. Zostały pomalowane i zakonserwowane barankiem do konserwacji karoserii stąd na fotkach będziecie widzieć pofalowania i na to farba akrylowa czarna :)
Przespawałem trochę wydech bo po założeniu innej misy nie pasował + wstawiłem 2 dodatkowe łączniki elastyczne.
W dodatku pojawił się problem z tylny zwieszeniem zaczął jeden wahacz spadać z jednej gumy ;/ W tym celu wykonałem z kwasówki podkładki jutro wkleję fotki jak wygląda to po założeniu.
Przy okazji również zważyłem auto w zbiorniku wachy za około 100 zł czyli jakieś 20 litrów. Auto bez odchudzania (przygotowane do normalnej codziennej jazdy). Wynik hmm... myślałem że będzie 1300 kg niestety jest więcej.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-10-01 22:47
autor: Eli
Krzysiek P pisze:Bogdan9999 napisał 8.10.2010
3. nie mogę przestawić odcięcia zapłonu :( na razie jest na seryjnej wartości 6200 rpm a chcę podnieść odcinke na min 7500 rpm aby wreszcie na dwójce 100km/h przewalał z palcem w pupie.

Bogdan czy ja dobrze rozumiem bo z tego zdania wynika (według mnie ale moze właśnie zle to zrozumiałem) ze probe ma odcinke zaplonu przy 6200 obr.
I wlasnie zachodze w głowe bo ostatnio ja swojego wkrenciłem na 7000tys na drugim biegu i nic mi nieodcieło. Przy zwenzce 0.6 wychyla mi sie wskaznik poza max i tez sie nic niedzieje. A jeszcze nic niezaczołem dłubac w kompie. (czyżby poprzedni własciciel?)
Najbardziej mnie interesuje czy ma odcinke przy 6200 zwykły probe gt 89
Słyszałem, że '89 nie miały odcinki. To by wszystko wyjaśniało.

Re: Bogdan9999

: 2010-10-10 22:40
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-10-04 00:44 --

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

-- dodano 2010-10-04 21:59 --

Obrazek

Nowa pompka z dodatkowym zapasem.
"Minimum Current: 12 Volts
Operating Pressure: 94 PSI (6.5 Bar)
Minimum Flow @ Outlet: 80 GPH (300 LPH)
Fuel Pump Location: In Tank
High Temperature Reduction: 8 GPH (30 LPH)
Weight: 930 Grams (2.05 Pounds)"

Bosch rzekomo do 700 horsepower.

-- dodano 2010-10-10 22:25 --

Obrazek Obrazek Obrazek

Już w domku w tygodniu zostanie zamontowana :)

Re: Bogdan9999

: 2010-10-11 09:33
autor: resko
Ładujesz i ładujesz w to auto,na księżyc się wybierasz? :wink: Wydaje mi się,że ty nim w ogóle nie jeździsz tylko pchasz w nie kasę bez końca :) Ciekawi mnie jak to się skończy,kiedy wystawisz auto i za ile.Pozdrawiam

Re: Bogdan9999

: 2010-10-12 00:11
autor: Bogdan9999
Na razie kładę bo mam taką ochotę :) Kiedy skończę nie wiem zapewne zmiana sytuacji rodzinnej jak nastąpi mnie powstrzyma. Bez obaw księżyc zostawiam astronautom ;)

Dziś byłem kupić fotele do auta miałem do wyboru elektryczne lub manualne wybrałem manualne bo jeden elektryczny waży około 10 kg więcej ;/ Kiedy je zamontuje hmm sam nie wiem jeden z nich musi odwiedzić tapicera bo drobnych poprawek. Są lekkie a dokładną wagę podam jak zważę :) Fotka foteli poniżej.
Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-10-12 07:08
autor: jarsonik
z jakiej furki to fotele?? podobne do 300 zx

Re: Bogdan9999

: 2010-10-12 12:27
autor: Bogdan9999
Zgada sie 300ZX

Re: Bogdan9999

: 2010-10-12 19:55
autor: TYGRYSEX
Fotele od ZEDa są bardo wygodne i fajnie wyprofilowane. Dobry wybór :1111_ok:

Re: Bogdan9999

: 2010-11-01 23:59
autor: Bogdan9999
Dzięki :)

Jedna nowinka :) Odcinkę obrotów przeniosłem na razie na 7000 obrotów :) Docelowo 8000 :) Teraz ogarniam program aby ogarnął dodatkowe 800 obrotów. :)

Re: Bogdan9999

: 2010-11-02 00:44
autor: mlody1921
Super projekt sie rozwija ciekawe kiedy wleci męskie Turbo :D

Re: Bogdan9999

: 2010-11-15 21:18
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-11-02 20:15 --

hmm kto wie, kto wie :D

-- dodano 2010-11-08 00:56 --

Zlikwidowałem jeden drut przy listwie wtrysków teraz jest kryza z podwójnym uszczelniaczem i gwintem do czujnika z kawasówki. I czujnik temperatury zasysanego powietrza z tulejką również z kwasówki. Dotoczyłem też gniazdo pod blow-offa z kwasu pod nowy dolot ale nie zrobiłem jeszcze fotki tz. będzie później :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

-- dodano 2010-11-15 21:18 --

Niezależny system zapłonu EDIS w drodze do mnie. Wreszcie odłączę ten wsiowy seryjny komputer i przejdę na SA w DET3 :) Mocy przybywaj :) hehe

Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-11-15 21:31
autor: CBR
Bodzio to już nie jest normalne #-o
Wychodzi na to że jesteś pozytywnie zboczony :twisted:

Pozdr. :D

Re: Bogdan9999

: 2010-11-16 05:42
autor: OLEY
He, he. Racja.

A druga sprawa, gdzie Ty Bodziu pracujesz?

Masz sklep z dopalaczami? :mrgreen: :wink: No bo skąd brać na to kasę...

Re: Bogdan9999

: 2010-11-16 10:21
autor: Patryk-
Oley, coś w tym musi być , bo przed całą aferą to a to zmiana silnika, a to nowy lakier, skórka na kierownicy, a jak pozamykali sklepy to tylko nowe diody do środka, nowe fotele nawet w skórce nie są :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink:

Re: Bogdan9999

: 2010-11-16 16:42
autor: resko
No Bodzio z tymi dopalaczami to się uspokój bo jeszcze będziesz musiał auto sprzedać na kaucję :mrgreen: