Strona 18 z 39
					
				
				: 2006-11-11 13:19
				autor: totmes (gonciu)
				koledzy powiedzcie mi co to za olej 0w40 pełny syntetyk? warto lać do v6??bo jest okazja kupić tanio mobila1 0w40 co wy na to
			 
			
					
				
				: 2006-11-11 22:44
				autor: 2.5 V6
				Witam... Mam takie dość pytanie nie na miejscu ale.... skąd można wziasc naklejki ford probe klub polska?? 
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 11:34
				autor: Roswell
				Szukałem, może i gdzieś jest, ale mi nie udało się odszukać 

Więc podpinam się pod ten wątek i pytam ile oleju wchodzi do 2.0 16V?
5 litrowa bańka rozumiem że spokojnie starczy?
Dodam tylko że to dosyć pilna sprawa, bo zaraz jadę do trochę większego miasta żeby złożyć papiery do wku i bym od razu kupił trochę taniej ten olej  

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 13:37
				autor: tofil
				4 - litrowa bańka starczy 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 14:59
				autor: Basf_Wrocław
				Kup 5 l będziesz miał na dolewkę 

 Wchodzi 4 l
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 15:33
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 16:43
				autor: Voodoo
				Zgadza się to co podaje Robert  

  3,6 - 3,7 z filtrem oleju, więc 4 litry spokojnie wystarczają.
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 16:44
				autor: el_talerzos
				Anonymous pisze:O olej lepiej nie pytaj bo zaraz awantura bedzie, ja tam się nie bede już odzywał na ten temat.
A filtr oleju nie musi być orginalny.
A co do oleju to jeśli nie wiesz co było poprzednio lane to zalej półsyntetyk, jest najbezpieczniej, byle nie 15W40, jakiś 10W40 albo 0W30
Niby dlaczego nie 10W40 
  
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 17:01
				autor: Robert
				Ja odczytałem Sqada jako "...byle nie 15W40, ( - może być) jakiś 10W40 albo 0W30..."
			 
			
					
				
				: 2006-11-20 17:01
				autor: Roswell
				Niż ktoś odpisał musiałem wyjść i kupiłem aż 6 hahaha 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-21 18:46
				autor: Tomasz S
				No , to wreszcie i przyszła kolej na mnie . Kupiłem Dexelia/ę 5W30 + filtr mazdowski ( 
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 1737#91737 - pierwszy z prawej) . Jutro zalewam . 
Obecnie zalane 10W40 Shell'a nie zdało egzaminu - głośniejsza praca w porównaniu do okresu kiedy oleum Adolf zalał . Jedynie martwi mnie to , że nigdzie nie jest napisane , że to syntetyk . 
... a używać minerala jako płukanki (bo w przypadku "czarnego scenariusza" będę musiał go wymienić ) - hmmm , było by to raczej nieopłacalne 

  250 zeta/płukanie 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-21 19:03
				autor: Voodoo
				5W-30 to na pewno full syntetyk, więc nie masz się czym przejmować. 
Sam też mam zalany z taki oznaczeniem (ale innej firmy) i jestem bardzo zadowolony.
Tylko nie wiem o jakim "czarnym scenariuszu" mówisz, hmmm...
			 
			
					
				
				: 2006-11-22 15:53
				autor: Tomasz S
				Voodoo pisze:5W-30 to na pewno full syntetyk, więc nie masz się czym przejmować. 
Sam też mam zalany z taki oznaczeniem (ale innej firmy) i jestem bardzo zadowolony.
Tylko nie wiem o jakim "czarnym scenariuszu" mówisz, hmmm...
 
  Czarny scenariusz polegał by na tym , że olej by się okazał np. mineralem - musiał bym go wtedy usunąć . 
...ale skoro to syntetyk to OK . 
He,he właśnie przy okazji odkryłem na nowo to o czym kiedyś mówiliśmy w Wawie - cały czas załączony solenoid  # 1 VRIS  ... ale to inny topik (potem rozpiszę) . Pozdrawiam 
Tomek
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-24 17:05
				autor: Marcos
				ja zmieniłem 1000km temu na 5w30 evolution z 5w50 mobila, i wydaje mi sie ze silnik głosniej chodzi i troche cisnienie spadło 

:(
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-28 18:16
				autor: Sqad
				Voodoo pisze:5W-30 to na pewno full syntetyk, więc nie masz się czym przejmować. 
Nie mów hop są też mineralne o takich lepkościach ale kto to leje chyba tylko fanatycy, nie wiem czy Kujawski nie ma takiej lepkości i jest do tego rzadki 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-28 21:13
				autor: Tomasz S
				A Probe idzie powoli w odstawke.
Wiem , że to off ale muszę spytać : Kamil , co jest grane ?
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-28 22:40
				autor: Sqad
				Wiesz za mało mocy sie robi 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 11:25
				autor: Qki G
				Sluchajcie polecam wam, olej, na jakim od niedawna jeżdzę i jestem bardzo zadowoliny
Motul 300V Le Mans 20W60
Kurde jestem na maxa z niego zadowolony:)
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 11:43
				autor: Voodoo
				Qki, coś Ci się pmerdało z oznaczeniem 

 Jeśli to LeMans to na bank jest to 15W-60, a nie 20W-60. A po za tym myślę, że za tą samą cenę trzeba było do V6 zalać POWER RACING 5W-30.
Bo jak Witek zalał swoje Mitsu 3k COMPETITION 15W-50, to dziwił się czemu popychacze mu tak pięknie głośno grają  
Edit/
Qki sorki ale całkiem możliwe że masz 20W-60  

 mam dwa katalogi Motula i widze, że są rozbieżności co do oznaczeń. Hmmm...
 

Właśnie przeglądam Google i pod LeMans faktycznie bywają oleje pod tymi dwoma oznaczeniami. Może to kwestia kiedy był produkowany 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 13:12
				autor: Qki G
				Zgadza się, teraz producent, zmienił 15 na 20, ale zgadza się, wscześniej był jako 15W60
No wlasnie, niby, tak ale i mechanik ktory na prawde jest dobrym mechanikiem, (nie ten co spier.....olil auto) + jeszcze kilka osob, w tym jeden kierowca torowy, polecaja ten olej, podobno jest fantastyczny do silników ktore się wysoko kręca, i jest polecany dla ludzi którzy lubią jeździć na wysokich obratach, Nie wiem ile w tym prawdy ile, nie, bo ja nie znam sie za bardzo, ale wszystko okaże się w czasie 

  stuki co jestem zadowolony, wszystko pięknie chodzi i się sprawuje 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 13:45
				autor: Roswell
				Ralph pisze:jak bys zamienił minerala na syntetyk lub odwrotnie to by mogł sie rozszczelnic.
A możesz powiedzieć skąd takie wnioski wyciągasz?
 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 13:53
				autor: darel
				Qki, a jak cenowo ta impreza się kształtuje 

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 13:59
				autor: Roswell
				Qki G pisze:
Motul 300V 
Oleje z tej serii to naprawdę świetny produkt 
Ja natomiast u siebie w tym tygodniu wymieniam olej na Liqui Moly z dodatkiem dwusiarczku molibdenu oraz dodatkiem ceratec do oleju z tej samej firmy 

 Zobaczymy czy opinie na ich temat okażą się prawdziwe  

 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 14:00
				autor: Voodoo
				darel pisze:Qki, a jak cenowo ta impreza się kształtuje 

 
Ojjj kosztuje, kosztuje...  

  Sam na Motulu śmigam. 
http://motul.orfika.net/catalog/index.php?cPath=21_30
http://www.hamulce.net/motul.htm 
			 
			
					
				
				: 2006-11-29 14:35
				autor: Sebastian
				Roswell pisze:Ralph pisze:jak bys zamienił minerala na syntetyk lub odwrotnie to by mogł sie rozszczelnic.
A możesz powiedzieć skąd takie wnioski wyciągasz?
 
hmmm...dobre pytanie, jednak jesli zrobil 200tys na syntetyku i nagle jakies mineralne gowno wleje to moge sobie pomyslec, ze silniczkowi by sie to niespodobalo 

 ...