Strona 3 z 6
: 2008-06-21 08:21
autor: OLEY
Silnik jest od GL-a więc po dziurach i jeszcze na cztery łapy, to on tam sobie średnio radzi.
Do tego straty na przeniesienie napędu i takie koła
pozostawia mu pewnie połowę tych koników, które posiada GL.
Nie wiem ile waży taki Uaz, ale dodając o wiele cięższą skrzynię, wał i tylny most,
nie wspomnę o innych gadżetach, waga będzie podobna do Probe.
Jeżeli to w ogóle chodzi na cztery koła.
: 2008-06-21 09:12
autor: wargawiesiek
oj taki uaz waży ok 2t
: 2008-06-21 09:31
autor: S_H_A_D_O_W
Uaz wazy ok 1600kg zaleznie od wersji
: 2008-06-21 10:16
autor: OLEY
O kurde myślałem, że jest lżejszy.
Zwłaszcza, że krótki i bez dachu.
Niestety, ale w takim przypadku, taka przekładka mija się z celem.
: 2008-06-21 10:35
autor: wargawiesiek
: 2008-06-27 17:46
autor: OLEY
Temat brzmi:
"Napęd na tył, czy to możliwe?"
A tutaj odpowiedzi:
Pierwsza Generacja
I film do tego:
Probezilla goes 8.72 @ 155 mph - 33 psi
Druga Generacja z silnikiem Corvetty (prace wciąż trwają)
Chciałem zrobić relację z samych fotek w PowerPoincie,
ale że projekt nie skończony, to sobie darowałem, no i ci, którzy znają
języki mogą sobie poczytać.
A few pics of my new RWD V8 project
: 2008-06-27 20:32
autor: Bogdan9999
OLEY pisze:Temat brzmi:
"Napęd na tył, czy to możliwe?"
A tutaj odpowiedzi:
Pierwsza Generacja
Tak do tego ten probe ma 944 hp
: 2008-06-27 21:08
autor: domo
i jak tu nie głosic - jak prawdy objawionej - przewagi tylnego napędu
: 2008-06-27 21:34
autor: RX
Witam,
E tam z jedynki tam jest tylko buda, więc cóż... trzeba robić różne rzeczy, żeby jedynka była szybka
A tutaj jest KL i zobaczcie jak zamiata, bez żadnych fake swapów
http://pl.youtube.com/watch?v=K8ynS5GkWO8
5,
: 2008-06-28 11:05
autor: Kocureq
Ta, ale to uturbione KL. A można nie iść na łatwiznę i robić 11s na wolnossącym
http://www.youtube.com/watch?v=mteqVRJZKp8
: 2008-06-28 11:26
autor: OLEY
Zdaje się, że dyskusja dotyczy napędu na tył.
: 2008-07-02 01:24
autor: Alian & Rufi
Voodoo pisze:Bogdan9999 pisze:Czego ty nie rozumiesz ludzie kochają to auto
To powiem tylko tyle, że jak się coś kocha, to się go nie zmienia tak radykalnie, bo traci cały swój urok. To tak jak byś w klasycznym aucie typu f-body, zamiast tylnego napędu wstawił przedni. Śmiechu warte.
Kupcie sobie Toyotę MR2 z centralnie umieszczonym silnikiem i tylnym napędem i dopiero będziecie mieli fajną zabawkę, a Probe zostawcie już w spokoju
Thahahaha xD
Ja rozmyślam nad zakupem najmocniejszej MR2 (silnik i napęd)
I wstawić to w NAJPIĘKNIEJSZE BODY NA ŚWIECIE!!! czyli Probe
:P
Miejsca z tyłu jest że spokojnie wannę można zrobić więc czemu nie??
Jedyne co ogranicza to tylko Fundusz ;P
: 2008-07-02 08:17
autor: Drzymek
Alian & Rufi pisze:
Ja rozmyślam nad zakupem najmocniejszej MR2 (silnik i napęd)
I wstawić to w NAJPIĘKNIEJSZE BODY NA ŚWIECIE!!! czyli Probe
:P
W/g mnie niewykonalne...
: 2008-07-02 09:46
autor: wargawiesiek
wszystko jest do zrobienia, aby trzeba mieć odpowiednio dużo $$$$$$$
: 2008-07-04 18:33
autor: Pelot
wargawiesiek pisze:trzeba mieć odpowiednio dużo $$$$$$$
ale niestety kasa nie zastąpisz rozumu...
: 2008-07-05 00:44
autor: Pluto
: 2008-07-05 18:37
autor: Bogdan9999
W takim razie jeśli go zrobię to tylko po to aby pokazać że można choć ostatnio wesoło spoglądam na myśl o zmianie auta.
A jak oni udowodnia mi ze to nie seryjne auto ?? Powiem że to limitowana edycja na stany zjednoczone i wyszło ich tylko 30 szt. Jak oni to sprawdzą ??
: 2008-07-05 19:55
autor: Pluto
Mysle ze nikt sie nawt nie wysili zeby to sprawdzac i
poprostu "odmowi" udzialu w zawodach tym autem. Bo nie trzeba byc wielkim znawca tematu zeby wiedziec ze probe bylo tylko FWD.
Ale... w polsce ten sport jest jeszcze na takim poziomie (mimo ze rozwija sie w bardzo szybkim tempie) ze jest szansa ze "dopuszcza" cie ot tak zeby bylo ciekawiej.
: 2008-07-05 21:31
autor: Bogdan9999
Narazie nie mam silnika skończonego i zmierzonego aby cokolwiek myśleć o RWD lub 4WD to zostanie rozwiązane w przyszłości.
: 2008-09-05 21:39
autor: Maxxum
No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.
Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.
Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.
Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
: 2008-09-05 21:46
autor: Lisiu
Może Wiesiek był w twoich okolicach
: 2008-09-05 22:13
autor: Dee Jay
Raczej nie chyba że tylnymi kołami przy tym zamielił
: 2008-09-05 22:27
autor: mika_vixen
Maxxum pisze:No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.
Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.
Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.
Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
Tylko czemu się tak spieszył,ciekawe czy byś nie chciał zobaczyć to pod maską.Według mnie to gościu ściemnia całkowicie i nawet nie wie że to jest prawie niemożliwe,bo nawet w USA tego nie robią.
: 2008-09-05 23:55
autor: jarsonik
robia w stanach, robia. nawet gdzies w tym chyba temacie jest link gdzie gosciu opisuje przekladke corvetty do probe. a spieszyl sie dlatego, ze mial zapewne duzo spraw do zalatwienia, albo po prostu chcial na kibel i juz.
: 2008-09-06 11:33
autor: Kędziorek
No tak, ale ta przekładka z Corvetty do Probe spowodowała, że z Probe została tylko buda i to też nie cała.
Coś mało prawdopodobne Probe fruwające 300km/h z napędem na tył i silnik od 3000GT.