Strona 3 z 6

: 2008-06-21 08:21
autor: OLEY
Silnik jest od GL-a więc po dziurach i jeszcze na cztery łapy, to on tam sobie średnio radzi.
Do tego straty na przeniesienie napędu i takie koła
pozostawia mu pewnie połowę tych koników, które posiada GL.
Nie wiem ile waży taki Uaz, ale dodając o wiele cięższą skrzynię, wał i tylny most,
nie wspomnę o innych gadżetach, waga będzie podobna do Probe.

Jeżeli to w ogóle chodzi na cztery koła. :twisted:

: 2008-06-21 09:12
autor: wargawiesiek
oj taki uaz waży ok 2t

: 2008-06-21 09:31
autor: S_H_A_D_O_W
Uaz wazy ok 1600kg zaleznie od wersji

: 2008-06-21 10:16
autor: OLEY
O kurde myślałem, że jest lżejszy.
Zwłaszcza, że krótki i bez dachu.
Niestety, ale w takim przypadku, taka przekładka mija się z celem.

: 2008-06-21 10:35
autor: wargawiesiek
może mniej pali :lol: :lol: :lol:

: 2008-06-27 17:46
autor: OLEY
Temat brzmi:
"Napęd na tył, czy to możliwe?"

A tutaj odpowiedzi:

Pierwsza Generacja

Obrazek

I film do tego:

:arrow: Probezilla goes 8.72 @ 155 mph - 33 psi

Druga Generacja z silnikiem Corvetty (prace wciąż trwają)
Chciałem zrobić relację z samych fotek w PowerPoincie,
ale że projekt nie skończony, to sobie darowałem, no i ci, którzy znają
języki mogą sobie poczytać. :wink:

:arrow: A few pics of my new RWD V8 project

: 2008-06-27 20:32
autor: Bogdan9999
OLEY pisze:Temat brzmi:
"Napęd na tył, czy to możliwe?"

A tutaj odpowiedzi:

Pierwsza Generacja

Obrazek
Tak do tego ten probe ma 944 hp ;)

: 2008-06-27 21:08
autor: domo
i jak tu nie głosic - jak prawdy objawionej - przewagi tylnego napędu :gwizd:

: 2008-06-27 21:34
autor: RX
Witam,

E tam z jedynki tam jest tylko buda, więc cóż... trzeba robić różne rzeczy, żeby jedynka była szybka :P A tutaj jest KL i zobaczcie jak zamiata, bez żadnych fake swapów :)

http://pl.youtube.com/watch?v=K8ynS5GkWO8

5,

: 2008-06-28 11:05
autor: Kocureq
Ta, ale to uturbione KL. A można nie iść na łatwiznę i robić 11s na wolnossącym ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mteqVRJZKp8

: 2008-06-28 11:26
autor: OLEY
Zdaje się, że dyskusja dotyczy napędu na tył. :wink:

: 2008-07-02 01:24
autor: Alian & Rufi
Voodoo pisze:
Bogdan9999 pisze:Czego ty nie rozumiesz ludzie kochają to auto :)
To powiem tylko tyle, że jak się coś kocha, to się go nie zmienia tak radykalnie, bo traci cały swój urok. To tak jak byś w klasycznym aucie typu f-body, zamiast tylnego napędu wstawił przedni. Śmiechu warte.

Kupcie sobie Toyotę MR2 z centralnie umieszczonym silnikiem i tylnym napędem i dopiero będziecie mieli fajną zabawkę, a Probe zostawcie już w spokoju :)
Thahahaha xD
Ja rozmyślam nad zakupem najmocniejszej MR2 (silnik i napęd)
I wstawić to w NAJPIĘKNIEJSZE BODY NA ŚWIECIE!!! czyli Probe :D:P
Miejsca z tyłu jest że spokojnie wannę można zrobić więc czemu nie??
Jedyne co ogranicza to tylko Fundusz ;P :wink:

: 2008-07-02 08:17
autor: Drzymek
Alian & Rufi pisze: Ja rozmyślam nad zakupem najmocniejszej MR2 (silnik i napęd)
I wstawić to w NAJPIĘKNIEJSZE BODY NA ŚWIECIE!!! czyli Probe :D:P
W/g mnie niewykonalne...

: 2008-07-02 09:46
autor: wargawiesiek
wszystko jest do zrobienia, aby trzeba mieć odpowiednio dużo $$$$$$$

: 2008-07-04 18:33
autor: Pelot
wargawiesiek pisze:trzeba mieć odpowiednio dużo $$$$$$$
ale niestety kasa nie zastąpisz rozumu...

: 2008-07-05 00:44
autor: Pluto
:lol: :lol: :lol: polecial bo bandzie :lol: :lol: :lol: :wink:

Bogdan999 jakby Ci ten projekt wyszedl to na zawodach i tak tym nie podriftujesz bo jest przepis ktory mowi ze auto musi byc produkowne RWD albo AWD. Wiadomo AWD trzeba przystosowac. Czyli probek nie produkowany w zadnej z tych wersji nie kwalifikuje sie. A szkoda.

: 2008-07-05 18:37
autor: Bogdan9999
W takim razie jeśli go zrobię to tylko po to aby pokazać że można choć ostatnio wesoło spoglądam na myśl o zmianie auta.
A jak oni udowodnia mi ze to nie seryjne auto ?? Powiem że to limitowana edycja na stany zjednoczone i wyszło ich tylko 30 szt. Jak oni to sprawdzą ??

: 2008-07-05 19:55
autor: Pluto
Mysle ze nikt sie nawt nie wysili zeby to sprawdzac i poprostu "odmowi" udzialu w zawodach tym autem. Bo nie trzeba byc wielkim znawca tematu zeby wiedziec ze probe bylo tylko FWD.
Ale... w polsce ten sport jest jeszcze na takim poziomie (mimo ze rozwija sie w bardzo szybkim tempie) ze jest szansa ze "dopuszcza" cie ot tak zeby bylo ciekawiej. :D

: 2008-07-05 21:31
autor: Bogdan9999
Narazie nie mam silnika skończonego i zmierzonego aby cokolwiek myśleć o RWD lub 4WD to zostanie rozwiązane w przyszłości.

: 2008-09-05 21:39
autor: Maxxum
No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.

Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.

Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.

Co sądzicie na ten temat - możliwe ???

: 2008-09-05 21:46
autor: Lisiu
Może Wiesiek był w twoich okolicach :?: :lol:

: 2008-09-05 22:13
autor: Dee Jay
Raczej nie chyba że tylnymi kołami przy tym zamielił :D

: 2008-09-05 22:27
autor: mika_vixen
Maxxum pisze:No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.

Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.

Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.

Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
Tylko czemu się tak spieszył,ciekawe czy byś nie chciał zobaczyć to pod maską.Według mnie to gościu ściemnia całkowicie i nawet nie wie że to jest prawie niemożliwe,bo nawet w USA tego nie robią.

: 2008-09-05 23:55
autor: jarsonik
robia w stanach, robia. nawet gdzies w tym chyba temacie jest link gdzie gosciu opisuje przekladke corvetty do probe. a spieszyl sie dlatego, ze mial zapewne duzo spraw do zalatwienia, albo po prostu chcial na kibel i juz.

: 2008-09-06 11:33
autor: Kędziorek
No tak, ale ta przekładka z Corvetty do Probe spowodowała, że z Probe została tylko buda i to też nie cała.

Coś mało prawdopodobne Probe fruwające 300km/h z napędem na tył i silnik od 3000GT.