Strona 3 z 4
: 2008-03-11 07:13
autor: Lukask
W seryjny silnik mozna spokojnie nawet 1,4 dmuchać i uszczelki nie robią truuuuufff ani nic takiego

: 2008-03-11 16:23
autor: Lipex
To wychodziłoby z tego, że można nawet 20PSI pakować.
No, ale za to się pewnie zabiorę
po zlocie mazowieckim jak się skonsultuje z większą ilością osób co się w to bawią...
Może będę szukał innego sposobu na znalezienie jeszcze kilku koników...
Ale to już zbaczamy z tematu...
Pozwoliłem sobie zatłuścić część wypowiedzi, bo kurcze nic nie wiem na temat tego zlotu.

: 2008-03-13 10:00
autor: 626 Turbo
mam pytanie
http://moto.allegro.pl/item325538034_ma ... boost.html
po co to MBC ma 3 wyjścia ?? ,jak większość ma 2 ??
: 2008-03-13 16:17
autor: Lipex
Lipex pisze:To wychodziłoby z tego, że można nawet 20PSI pakować.
No, ale za to się pewnie zabiorę
po zlocie mazowieckim jak się skonsultuje z większą ilością osób co się w to bawią...
Może będę szukał innego sposobu na znalezienie jeszcze kilku koników...
Ale to już zbaczamy z tematu...
Pozwoliłem sobie zatłuścić część wypowiedzi, bo kurcze nic nie wiem na temat tego zlotu.

Oczywiście chodziło mi o Mazurski...
A jeśli chodzi o ten MBC to też się właśnie zastanawiam dlaczego 3

: 2008-03-13 17:17
autor: OLEY
sprzedający pisze:Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, zawor ma też kanał vent do atmosfery.
Może to jest odpowiedź na Twoje pytanie.
: 2008-03-13 18:12
autor: 626 Turbo
Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, zawor ma też kanał vent do atmosfery.
to w takim razie za co odpowiedzialny jest ten kanał

?? tak na chłopski rozum
: 2008-03-15 12:22
autor: Proper
...to jest po to by odprężyć WG bo inaczej by się napompowało i klapka by się nie zamknęła a to z tego powodu ze jest kulka i sprężynka i puści ciśnienie tylko w jedną stronę.
MBC-i posiada taki dodatkowy przewód po to by można było to wyprowadzić z kabiny by nie syczało.
W zwykłym MBC jest tylko mała dziurka na korpusie
: 2008-03-15 15:19
autor: Lipex
No to by było nawet logiczne...

: 2008-06-09 22:37
autor: MICHAL_GT
Witam
MAm prośbe czy ktoś może MI napisać jak podpiąć MBC (przęglądałem forum i przyznam się szczerze że mam wątpliwości ), może jakaś fota bo te na forum nic mi nie mówią
Mam takie MBC
Czy mam przęciąć ten wężyk i tam mbc wpiąć ?
Dzięki i pozdrawiam
: 2008-06-09 22:43
autor: Lisiu
Tak, MBC wpinasz w wężyk a najlepiej zamiast niego, przez co możesz zaworek zamocować sobie w wygodniejszym miejscu do regulacji
: 2008-06-10 20:12
autor: MICHAL_GT
Wole się upewnić z tym MBC , gdzie mam to wpiąć bo słyszałem już kilka wersji i nie wiem która jest good
Mam się wpiąć w wężyk nr.1 czy nr.2 ?
pozdro
: 2008-06-10 21:30
autor: Pelot
1
: 2008-06-24 16:54
autor: MICHAL_GT
Którą strone tego MBC podpiąć w miejsce gdzie wychodzi ten cycek z turba ( ten naprzeciwko pokrętła czy ten dolny )?
: 2008-07-03 10:01
autor: Drzymek
Panowie, nie wiecie gdzie można kupić w Polsce takie MBC?

: 2008-07-03 11:40
autor: Sqad
Może na bazarze mają, albo w biedronce w dziale chińskim :] ;P
: 2008-07-03 14:56
autor: Lisiu
Drzymek a nie chcesz od Propera? TEn którego można zamontować w kabinie.
Kupiłem go ale nigdy nie założyłem.
Dałem za niego 120 z wysyłką, a 100 mogę Ci go oddać
: 2008-07-03 15:06
autor: Drzymek
Lisiu wklej mi linka do niego!
: 2008-07-04 14:32
autor: Lisiu
: 2008-07-04 14:47
autor: Drzymek
Mam teraz to samo MBC z 2 wyjściami, też kupowane u Propera.
: 2008-09-11 08:48
autor: bartek521
Witam po naprawie auta przejechałem sie i tak czytam i czytam co sie da i jak probe fabrycznie ma 6 psi a mi wskazowka dochodzi do czerwonego pola.. to znaczy ze turbo jest podkrecone?jak moge to sprawdzoc gdzie szukac tego MBC?jak zmieniam biegi to nawet przy zmianie z 3 na 4 piszczy oponami(strzał ze sprzegła)
: 2008-09-12 12:27
autor: OLEY
Mi też dochodzi fabrycznie do czerwonego pola. Dużo zależy też od stanu turbiny...
A z tym strzelaniem ze sprzęgła, to się troszkę opanuj (zwłaszcza zmieniając biegi z trójki na czwórkę),
bo znów będziesz często odwiedzał temat:
Wymiana sprzęgła

: 2008-09-12 13:10
autor: I_Mat
OLEY pisze:
A z tym strzelaniem ze sprzęgła, to się troszkę opanuj
albo zmień opony

Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
: 2008-11-08 10:37
autor: Sebastian
witam. wlasnie teraz szukam MBC, ktos ma moze cos dobrego, albo wie gdzie kupic? ...juz jakis sprawdzony towar
znalazlem cos takiego, bedzie pasowac?
http://cgi.ebay.de/40492-Dampfrad-BOOST ... 240%3A1318
Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
: 2009-07-14 16:50
autor: Prezes
Ja też zdecydowałem się na kupno mbc, obecnie zastanawiam się nad tymi dwoma modelami:
http://moto.allegro.pl/item680324600_ma ... uning.html
http://moto.allegro.pl/item686414848_ma ... uning.html.
Który z tych dwóch będzie bardziej odpowiedni do Probka?

Jeżeli reduktor mam do 170 koni to będe musiał wymieniac go na większy, żeby uzyskac wzrost mocy na LPG?
Re: MBC-mimo regulacji doładowanie nie rośnie
: 2009-07-20 20:10
autor: Drzymek
Chciałbym na coś zwrócić uwagę. A mianowicie, przyjęło się że mbc montujemy na wężu zamiast zwężki.
Przeglądając internet natrafiłem na następujące sposoby montażu:
Czy ktoś mógł by wytłumaczyć czym różnią się powyższe sposoby montażu i czy może któryś z nich jest lepszy od stosowanego przez nas?