: 2007-11-23 18:14
To zostaje tylko cewka ,mogła polecieć daje iskrę tylko że słabą i jak napompujesz większe doładowanie to po prostu ją zdmuchnie.W silnikach turbinowych iskra to podstawa.
no wtedy to sobie dopiero narobi problemowHellHound pisze: David jak to co zrobić? Kupić GT2 V6
taa i penie jeszcze od ciebie Hell ma ja kupićpytlar pisze:no wtedy to sobie dopiero narobi problemowHellHound pisze: David jak to co zrobić? Kupić GT2 V6
a u mnie cos gazol nie mogl sobie poradzic i samochod jest slabszy na gazie i odcina mi powyzej 4tys obrotow na gazieMr. Cynk pisze:...żadnych strat mocy z tego powodu itp.
to gazownik źle ci dobrał instalacje.... może masz za złaby parownik albo złe średnice dyszy lpg.... kiedyś jak bierkuś założył lpg to mu lepiej latał na lpg niż na paliwie.... nie jestem pewny czy nawet na hamowni tego nie sprawdzał...pytlar pisze:a u mnie cos gazol nie mogl sobie poradzic i samochod jest slabszy na gazie i odcina mi powyzej 4tys obrotow na gazieMr. Cynk pisze:...żadnych strat mocy z tego powodu itp.
mam sekwencje BRC i w tygodniu mam podjechac na regulacje... w sobote bylem i gosciu powiedzial mi wstepnie ze mam ustawiona chyba za mala dawke, ale nie bylo goscia od regulacji wiec nic nie zrobili mi niestety...Mr. Cynk pisze:
to gazownik źle ci dobrał instalacje.... może masz za złaby parownik albo złe średnice dyszy lpg.... kiedyś jak bierkuś założył lpg to mu lepiej latał na lpg niż na paliwie.... nie jestem pewny czy nawet na hamowni tego nie sprawdzał...
ooooo właśnie o to loto takie coś mam dobrze to zobrazowałeś, a baypassa mienialem od brykającego probka , poza tym mam założony ten zaworek od wody więc lewego nie złapie (chyba że bypass popuszcza )pytlar pisze: czas, tak 140, i lekko puszcze gaz to zaczyna szarpac silnikiem...