Strona 3 z 4
Re: Ozyryz
: 2019-09-06 15:43
autor: Dziki Beduin
Wracaj do zdrowia, to najważniejsze.

Re: Ozyryz
: 2019-09-14 21:20
autor: BomberMAX
Właśnie, wracaj do zdrowia. Wyjdziesz z tego. Miałem to samo jakieś 7 lat temu w połączeniu z grypą, w moim przypadku myślałem, że moje prochy spoczną w Szwecji na kole podbiegunowym ale wykaraskałem się. Pamiętam że w 1 dniu nie mogłem odkleić oka. Lekarz mi wytłumaczył, że to się przenosi .... poprzez dotyk. 2 tygodnie wyłączony byłem z życia. Co do tematu, sam jestem ciekaw następnych foto relacji. 3 maj się!
Re: Ozyryz
: 2019-09-14 22:30
autor: Romas
Zdrowiej panie i bo masz co robić i dla kogo żyć
Re: Ozyryz
: 2019-09-16 21:07
autor: Ozyryz
Dziękuje za życzenie zdrowia, połączone z lekami pomogło, słonce już mnie nie pali jak wampira a i twarz z oczyma wygląda normalnie, no może oczy troszkę jak po przepiciu ale jest git.
No cóż, nie mogłem wytrzymać i o to kilka fotek walki z tunelem.
Re: Ozyryz
: 2019-09-16 21:11
autor: Ozyryz
Jakość zd niestety marna bo mam do dupy tel a żona nie chce pożyczać swojego ... fona na tak długo
Coo do konserwacji to blachę pokryłem farbą reaktywną nobilas nobikor czy jakoś tak a dodatkowo na spawy położyłem gumę uszczelniającą
Re: Ozyryz
: 2019-09-18 18:36
autor: Dziki Beduin
Świetnie się ogląda takie projekty, jestem pełen podziwu. Powodzonka

Re: Ozyryz
: 2019-09-26 17:02
autor: Ozyryz
Mam nadzieje że to nie sarkazmy, bo pomaga w trwaniu projektu

Dzięki
Re: Ozyryz
: 2019-09-27 17:53
autor: Dziki Beduin
Ozyryz pisze: 2019-09-26 17:02
Mam nadzieje że to nie sarkazmy, bo pomaga w trwaniu projektu

Dzięki
Broń Boże, na prawdę wielki Szacun.

Re: Ozyryz
: 2019-09-28 10:49
autor: Ozyryz
Chodzi mi po głowie zasilanie holseta sprężonym powietrzem z jednej albo dwóch sprężarek zamiast spalinami, ciekawi mnie czy miało by to sens.
Holset ma twin scrola i myślałem żeby przy jednej malej zasilić sprężonym powietrzem jeden otwór twin scrola w holsecie a do drugiego otworu poprowadzić bezpośrednio spaliny z drugiej głowicy, co o tym myślicie ?
Re: Ozyryz
: 2019-09-28 17:52
autor: marek08
Mysle ze to powietrze bedzie mialo o wiele mniejsze cisnienie i energie niz spaliny. Aczkolwiek nie widzialem jeszcze czegos takiego, wiec nie dowiesz sie dopoki nie sprobujesz. Jesli juz to bym cisnienie z dwoch mniejszych poprowadzil do wlotu Holseta, sa juz takie projekty i teoretycznie wspomaga to duza turbine

Re: Ozyryz
: 2019-10-02 11:07
autor: KrecioPL
Ozyryz - rozwiązania z dorzuceniem sprężonego powietrza albo są już na rynku albo są jeszcze w fazie testów. Wiem, że audi coś takiego miało wrzucać do swoich rozwiązań z mild hybrid - przy niskich obrotach aby zniwelować laga, miało się ślimaka popędzać sprężonym powietrzem ze specjalnego zbiorniczka.
Re: Ozyryz
: 2019-10-02 17:02
autor: Bogdan9999
Większych bredni Panowie nie czytałem dasz powietrze w wydech to jak wysterujesz mieszankę paliwo powietrze ? Na sztywno dobre dla starych silników z mocą 80-100 km nie do wyciągania mocy. Daj turbo na kulkach z cnc wstaje jak głupie i pompuje z dołu i módl sie aby reszta wytrzymała.
Re: Ozyryz
: 2019-10-02 19:58
autor: Romas
Hehe Bogdan w mnie widzę wyprzedził. Panie nie kombinuj bo nic z tego nie będzie
Re: Ozyryz
: 2019-10-03 01:31
autor: Bogdan9999
kiedyś jeden taki był co myślał że proch wynajdzie montowa kompresor + turbo i hu wie co jeszcze i kotlet mu nie jechał i ciągle coś było nie tak. A przepis został napisany już dawno mocny słupek dobra turbina z oprzyrządowaniem i jest moc.
Re: Ozyryz
: 2019-10-04 09:47
autor: marek08
Mi chodzilo o takie rozwiaznie, bo takie wiadomo ze niektorzy stosuja, nie mam pojecia czy to cos daje, ale rowniez bym nie kombinowal tylko szedl klasycznie

Re: Ozyryz
: 2019-10-04 13:13
autor: Romas
Ale to co tu jest to raz wiązanie do silnika rzedoweg na dwie turbiny. Nie widzę sensu pakowania tego do v6 na jedną głowice
Re: Ozyryz
: 2019-10-04 20:59
autor: Pajda16v
I fajny i nie fajny projekt

Fajny bo ktoś poprawia fabryke po żulach co włożyli naped z przodu

Nie fajny bo jednak powoli klasyk i trzeba ratować fajną sztukę

Re: Ozyryz
: 2019-10-04 22:18
autor: Ozyryz
marek08 pisze: 2019-10-04 09:47
Mi chodzilo o takie rozwiaznie, bo takie wiadomo ze niektorzy stosuja, nie mam pojecia czy to cos daje, ale rowniez bym nie kombinowal tylko szedl klasycznie
Coś podobnego widziałem w BMW 1. Ludzie spokojnie to czysto teoretyczne pytanie i nie znaczy że tak zrobię.
Re: Ozyryz
: 2019-10-04 22:26
autor: Ozyryz
Zaniedlugo zamieszcze kilka zdjęć, chociaż nie wiele zrobiłem w ostatnim czasie. A wracając do tematu z tylnym zawieszeniem z rx8 dałem sobie spokój na rzecz zawiechy z imprezy wrx, wystarczy zmienić rozstaw śrub w belce i można ją przykręcić bez ingerencji w płytę podłogową. Zawiecha kupiona za grosze ale wymaga piaskowania i wymiany kilku elementów. Zdjęcia też przy okazji.
Re: Ozyryz
: 2020-09-18 19:34
autor: Ozyryz
Mała kolekcja fotek, W okresie zimowym spędzę więcej czasu przy projekcie.
Re: Ozyryz
: 2020-09-18 20:06
autor: Dziki Beduin
Powiem tylko tyle GRUBO ;D
Re: Ozyryz
: 2020-09-18 20:07
autor: lucas
Ale gruby projekt! Szacun!
Re: Ozyryz
: 2020-09-18 21:01
autor: Ozyryz
Dzięki za miłe słowa

Zapomniałem o przekładni, padło na taką grubą że aż nie mieści się w przetłoczeniu pod misą olejową przez co musiałem podnieść silnik do góry no i w niedalekiej przyszłości zrobić garba na masce. Niestety z32se jest bardzo wysokim silnikiem ale za to stosunek wysokości korby do średnicy tłoka jest idealny co pozwoli na fajne przyrosty mocy i momentu. No ale to opisze w późniejszych rozdziałach:)
Re: Ozyryz
: 2020-09-22 10:03
autor: karakan
Projekt zacny, a z oczami wszystko ok?
Re: Ozyryz
: 2020-09-22 14:01
autor: Maxxum
Fajnie się ogląda. Widzę że jest potencjał na niezłą furę
