Strona 3 z 9
Re: cuba27
: 2014-10-31 01:51
autor: cuba27
-- oryginalny post 2014-07-10 06:30 --
UPDATE:
Z okazji wakacji wyposażyłem garaż o kilka gadżetów
A do auta zakupiłem sprężyny MTS wiem, że kiszka ale cudów nie oczekuje:
Swoją drogą w mojej paczce jedna z przednich sprężyn jest ciemniejszego koloru:
Póki co cieszę się, że je kupiłem i uśmiecham się od ucha do ucha w dzisiejszy pochmurny dzień. Po instalacji pewnie wykruszę plomby w zębach i wtedy nie będę już się tak uśmiechał. Teraz tylko muszę znaleźć czas żeby je założyć.
Jeszcze jedno, sprężyny zamówiłem przed wczoraj lekko po godzinie 13 na stronie MTS-technik.pl od razu zrobiłem przelew po czym wysłałem im mailem potwierdzenie przelewu a sprężyny już wczoraj o 15 były u mnie w domu
-- dodano 2014-10-31 01:51 --
Update:
W wakacje z grzebałem jednak mniej niż planowałem. Sprężyny dalej czekają na montaż:/ Mając chwilę czasu wziąłem się za zabezpieczenie ognisk korozji w pasie przednim, przy okazji wymieniłem kierunki na te od quartha, we wloty powietrza założyłem siatex (nie każdemu musi się to podobać). Po oględzinach halogenów dalekosiężnych (i rozbiciu jednego przy rozklejaniu) postanowiłem założyć nowe halogeny firmy wesem.
Z ciekawostek mogę się pochwalić, że warto było głosować na nasz klub:
Jakby ktoś był zainteresowany Olejem Lotos Quazar 5w30 4l to proszę o kontakt

Re: cuba27
: 2014-10-31 05:42
autor: Romas
Nie szkoda Ci silnika na Lotosa?
Re: cuba27
: 2014-10-31 08:25
autor: cuba27
Wszystko to nagrody z konkursu auto świata. Olej mam zamiar sprzedać

Ja jeżdżę na MaxLife i jestem bardzo zadwowolony
Re: cuba27
: 2014-11-08 23:58
autor: Maxxum
Re: cuba27
: 2014-12-02 18:06
autor: cuba27
Mając wolną chwilę postanowiłem sprawdzić jak wyglądają na pomarańczowych kierunkach czerwone paski.
przed:
po:
Na zdjęciu wygląda to lepiej niż w rzeczywistości. Dodatkowo rzuca się w oczy ten ciemny rant samego klosza od kierunku. Aby to wyglądało lepiej musiałbym bardziej dociąć fiole.
Na koniec zagęściłem ilość pasków i mniej więcej wiem jak wyglądałaby lampa cała na czerwono.:
Planuje jeszcze sprawdzić jak wyglądałaby ta lampa przy lekkim przyciemnieniu.
I jeszcze mała ciekawostka przednie gumowe dywaniki korytkowe z New Beetla pasują do Probe plug &play

Re: cuba27
: 2014-12-02 19:11
autor: Romas
cuba27 pisze:Planuje jeszcze sprawdzić jak wyglądałaby ta lampa przy lekkim przyciemnieniu.
A tak jak u mnie w galerii

Re: cuba27
: 2014-12-02 19:55
autor: cuba27
Romas pisze:cuba27 pisze:Planuje jeszcze sprawdzić jak wyglądałaby ta lampa przy lekkim przyciemnieniu.
A tak jak u mnie w galerii

Folia którą masz u siebie to czarna jasna czy ciemna? No i byłbym wdzięczny za jedna fotkę tyłu Twojego Probasa w większej rozdzielczości.
Re: cuba27
: 2014-12-02 20:40
autor: Romas
To nie folia, a spray do przyciemniania lamp

Re: cuba27
: 2014-12-02 20:42
autor: cuba27
Ja planuje okleić jasną czarną/szarą folią

Re: cuba27
: 2014-12-02 20:45
autor: Romas
A to już jak tam sobie chcesz

Re: cuba27
: 2015-03-18 23:44
autor: cuba27
Zimowy zastój czas zakończyć. Ilość gratów do założenia rośnie:

Wpadł tłumik półprzelotowy od RM Motors RM8XXL i naklejki od Kreta
Re: cuba27
: 2015-03-19 00:47
autor: mysz
Zrobili Ci w nim komorę?
Re: cuba27
: 2015-03-19 09:55
autor: cuba27
Tak wspawywali komorę. Tak to wygląda od strony wylotu:

Re: cuba27
: 2015-03-19 10:36
autor: MatiLP640
A to trzeba jakos specjalnie zamowic? Ja mialem calowity przelot... Duzo cichszy jest z ta komora?
Re: cuba27
: 2015-03-19 12:20
autor: mysz
Czekamy na wrażenia po montażu, najlepiej z załączonym filmikiem

Ja swoją "rynnę" sprzedaję- miałem jej już dość. Zamontowałem bardziej cichego magnaflow'a
Re: cuba27
: 2015-03-19 12:43
autor: MatiLP640
Ja mam w planach u siebie w Legnumie zrobic "przelot" na hi-flow cat i od cata 3,5 cala a od turbo 3 bo wiecej nie wejdzie

na podwojnym hot dogu z tylu (po jednym na strone) i wlasnie myslalem nad RM8 x2 bo sa nie drogie a naprawde fajne i dobrze wykonane ale wlansie moze byc za glosno dlatego tak mnie ta komora ciekawi ale z drugiej strony chce przelot bo to turbo jest...
Re: cuba27
: 2015-03-19 12:58
autor: mysz
Ja bym w ogóle kata nie dawał do turbo.
A końcowy wstawić przelotowy, tyle, że z większą puszką- rm8 ma maleńką puszkę, więc i tłumienia prawie nie ma
Re: cuba27
: 2015-03-19 18:43
autor: cuba27
Montować będę za jakiś miesiąc przy okazji montażu mts-ów i sprzęgła więc wtedy nagram filmik. Z tego co dowiedziałem się od chłopaków z RM motors to im dłuższa pucha oraz większa średnica puchy tym ciszej przez to zamówiłem właśnie XXL-a który jest 5cm dłuższy od normalnego RM8a sama puszka ma średnicę o 2 cm większą. No i zobaczymy ile wyciszy ta dodatkowa komora, łba raczej nie urwie

Re: cuba27
: 2015-03-19 19:00
autor: mysz
Jak będzie kat to nie urwie, jak kata nie będzie, to zapewne urwie

Re: cuba27
: 2015-03-19 20:37
autor: cuba27
No to urwie

Re: cuba27
: 2015-03-19 20:54
autor: mysz
Na trasę polecam zakupić sobie stopery do uszu
Chociaż sam ocenisz po montażu

Re: cuba27
: 2015-03-19 21:12
autor: cuba27
Jak będzie za głośny to w silencer zainwestuje
Re: cuba27
: 2015-03-19 21:43
autor: mysz
Nie polecam z racji tego, że muli silnik. Normalnie jakbyś parenaście niutów zabrał
Re: cuba27
: 2015-03-19 23:46
autor: cuba27
Na szczęście to ostateczność

Może komora wystarczająco wyciszy
Re: cuba27
: 2015-03-20 05:46
autor: MatiLP640
Ja mialem caly przelot w probe na RM8 i wcale nie byli jakos glosno w srodku... Bez problemu dalo sie wytrzymywac i miasto i trasy po 700km bez zadnego silencera... a co do kata w moim to chetnie ale nie zaryzykuje od 10k do 15k $$$ za jazde z usunietym a ... lubia czasami stac z cala stacja diagnostyczna przy ulicy i trzepac wyrywkowo, w szczegolnosci jak cos glosnego jedzie i mlody jest za kierownica :/