Re: panowie pomocy...
: 2009-07-03 12:25
A skąd weźmiesz iskrę w dolocie?
Robert pisze:Wg instrukcji ('96 i '97) w miejscu ikonki z trójkątem jest check engine (z napisem "CHECK ENGINE"), w miejscu przekreślonego silnika ślepa kontrolka.
Wgperformanceprobe.com check to check, a to drugie to odcięcie pompy paliwa (tylko na tej stronie brak ikonek na kontrolkach, więc lokalizacja tylko po umiejscowieniu lampki).
Błąd został zidentyfikowany w styczniu 2005 przez SQADa (wrzucił rozpiskę do strefy, która od 2006 roku jest też w wątku dot. kodów - wystarczy zajrzeć do FAQa).fly_man pisze:niezidentyfikowany blad nr 22, tego nigdzie nie znalazlem...
-- dodano 2009-07-12 22:50 --
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Postprzez fly_man » 2009-07-10 19:01
odebralem samochod od mechanika, "naprawili" zaplacilem 800 złale...
okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl, wymienili pasek, sprezyne, oba paski wielorowkowe, dolali oleju. silnik odpala, ale chodzi jak stary diesel, masakrycznie klepie spod dekla, a na dotatek jest slaby, jak wciskam pedal w deche to slabo ciagnie, wiem, ze wczesniej- mimo ze to tylko 2.0, byl duzo zywszy. powiedzieli, ze tlok mogl sie spotkac z zaworami, ale przeciez silnik jest bezkolizyjnymam przejechac z 1000 km i samo regulatory powinny sobie z tym poradzic, jak nie to mam do nich podjechac, zalamka, co dalej z tym robic??? jezeli czeka go remont gory to jakies 2-3k, ale tez nie ma gwarancji, ze bedzie dobrze...
No i niemal identyczny problem dotknął mojej dwójeczki.medici pisze:mam problemik...
mój probasek zgasł mi gdy ruszałem spod świateł. nie mogłem go uruchomić, rozrusznik kręcił a silnik nie chciał zapalić.
panowie , pytanie głównie do probasków 2.0 16V,
No tak Edytko, ale gdyby to była słaba iskra, to pewnie miałbym problemy z odpalaniem,Edyta pisze:Najważniejsze to sprawdzić czy jest iskra, bo może jeszcze cewka itd.
p.s.
jeżeli to moduł lub słaba iskra- na początku gaśnie po nagrzaniu silnika i na niskich obrotach. ale potem zgaśnie i ...nie odpali w ogóle.
Więc lepiej jednak wykręcić świece i sprawdzić.
Ano właśnie.Edyta pisze:Ale chcesz kupić cały aparat?
Tzn, ok, jeśli tak wolisz, ale taniej byłoby tylko moduł lub tylko cewkę, pod warunkiem że będziesz pewny które z nich jest winne.