Oley-ku
oczywiście , że pamiętam naszą rozmowę (na pomośćie), jak bym mogł ją zapomnieć
A o zdjęcia postaram się , ale nie obiecuję:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Właśnie wydaje mi się że przydały by się sprężyny progresowe ale tylko i wyłącznie u mnie na przód i obniżyć góra 3 cm. Tył progresówki ale 0 obniżać . Do tego walnąć tylko spojlerki lepsze i dokładki do zderzaków tylko skąd je wziąć ????????
Słuchajcie wczoraj niestety nie miałem aparatu i nie miałęm jak zrobic zdjęć, Ale to nie oznacza , że ich nie zrobie:)
Generalnie w tym tygodniu powinny być:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
O to mnie villani uprzedził, no to w sunie dobrze bo już wszyscy mogą zobaczyć jak wygląda samochodzi Sqadoripa:)
Prawda , że fajnie:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
A dlaczego ceny nie możesz podac co to tajemnica ??? A i czy można je kupic tylko na przód bo tył i tak jest nisko. A i czy można kupić sprężyny progresowe które nie obniżają, chodzi o tył ????
Co do obniżenia autka znalazłem takie cosik na necie.. Cytuje..(mam nadzieję, że nie zamkną mnie za złamanie praw autorskich )
"Dopiero jakiś czas temu pokazały się w sprzedaży klamry umożliwiające obniżenie samochodu bez wymiany sprężyn. Pozwala to na obniżenie (jak i podwyższenie) zawieszenia o maksymalnie 30mm i nie pogarsza (podobno) przy tym komfortu podróżowania. Urządzenie te oferuje firma Jacky Auto Sport w cenie od 50 do 100 zł. Montaż i ewentualny demontaż jest banalny, chyba każdy sam się domyśla. Szkoda że nie było tego w ofercie trochę wcześniej to bym chętnie sam spróbował. Wydaje się że jest to świetna alternatywa do stosowania utwardzonych sprężyn i uniknięcie kłopotu a amortyzatorami. Szczególnie osobom którym zależy na poprawieniu wyglądu, polecam to rozwiązanie. Jeżeli zdobędę jakies opinie na temat tego rozwiązania to oczywicie zamieszczę... "
Ja proponuję klamrą złożoną jak po prawej spiąć co pół obrotu i nie ma siły - obniży na maksa!
I można wtedy jeszcze na amorkach zaoszczędzić (bo skoro nie będą pracować, to wywalamy je w ogóle)
I tak jest właśnie najlepiej i nic ci radze nie zmieniać bo zaje fajnie wygląda i prosił bym cię jeszcze o zdjęcia całego samochodu z góry dzieki. A i napisz o ile masz tył obniżony. Pozdro.