Strona 3 z 9

: 2007-03-04 16:49
autor: KALI
KALII podobno kiedyś próbował nacinać kątówką Razz
Nie kątówką jeszcze mnie nie powaliło było to 4 lata temu wtedy dostanie sportowej tarczy do gt1 graniczyło z cudem.Facet to frezował ale spierdzielił robotę dlatego biło ALE NI POLECAM TAKICH przeróbek.[są niebezpieczne] :wink: :twisted:
:arrow: Polecam tarcze BlackDiamond z JC auto są dobrej jakości .

: 2007-03-04 17:55
autor: thebestcars
ile koplet takich tarczy blackdimand i jaki efekt hamowaniea ??

: 2007-03-04 21:07
autor: KALI
Wejdz na JC auto tuning division.

: 2007-03-08 11:05
autor: Bartekk
sorry za mały off ale czy da sie przerobic bebny na tarcze i ile to moze ksoztowac.gdzies przeczytalem ze ktos z forumowiczow przerabiał...?

: 2007-07-14 17:49
autor: Robert
Maciucha pisze:
Destroyer pisze:... Chciałbym jeszcze zapytać o jedną rzecz przy okazji, nie zakładając nowego tematu: czy opłaca się toczyć tarcze hamulcowe (tylne) czy jednak najlepiej będzie kupić nowe? Moje są w takim sobie stanie. No i jakiej firmy będą najlepsze :?:
Wg mnie to tylko nówki. Toczenie też kosztuje, a minimalna grubość tarczy to 8mm. Nówka ma 10mm, jak już widać ranty to pewnie po toczeniu może tych 8mm nie być, albo niewiele ponad.

: 2007-10-09 13:24
autor: mm26
Jakiej firmy tarcze warto kupić? Może BOscha?

: 2007-10-09 23:04
autor: andrew
Wczoraj zamówiłem klocki i tarcze ATE, zobaczymy. Chciałem Brembo, ale gościu mówił, że mają sporo reklamacji na brembo.
Tutaj ma tanio http://moto.allegro.pl/item252681182_at ... probe.html

: 2007-10-10 21:05
autor: darel
Jeżeli chodzi o tarcze to nie wiem jak się sprawują. Obecnie mam klocki ATE i są ok z wyjątkiem tego, że strasznie się z nich pyli. Po kilku dniach robi się niezły syf na felgach. Jak wcześniej miałem Lucas'y nie było tego efektu ale może kupiłeś jakiś inny rodzaj i będzie ok.

: 2007-10-10 21:34
autor: RX
Witam,

To nie jest reguła, ale skoro bardziej pylą to i auto powinno lepiej hamować. Na zestawieniu tarcze sportowe / klocki sportowe felgi są zawsze czarne, klocki starczają na bardzo krótko.

5,

: 2007-11-02 19:25
autor: KITT
Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.

Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?

: 2007-11-02 19:58
autor: Ero
Dwa sciski stolarskie i kawałek profila metalowego i gwarantuje ze sie schowa :D :D :D

: 2007-11-02 21:11
autor: darel
Spróbuj go wkręcić jeżeli nie da się już wcisnąć. Ja też tak miałam jak mi się klocki skonczyły. Pewnie na smoregulatorze się wysunęło na tyle mocno, że nie da się wcisnąć. Ponieważ samoregulatora nie przekręcisz w przeciwną stronę to trzeba kręcić tłoczkiem.

: 2007-11-02 23:51
autor: MA-rek-6

: 2007-11-03 14:07
autor: Sqad
KITT pisze:Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.

Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?
Odpal jeszcze samochód, jak u Qkiego wyniemienialiśmy kiedyś z przodu też sie nie dało schować uruchomienie troche zelżyło. Możliwe że są jakieś zawory zwrotne stad ten problem.

: 2007-11-04 13:14
autor: adm
Trzeba wkręcić tłoczek, nie wcisnąć. Po założeniu klocków należy wyregulować luz na klockach ukrytą w zacisku śrubką ampulową inaczej nie będzie ręcznego.

: 2007-11-04 18:36
autor: pablos11
Zgadza sie z tyłu zacisku jest ukryta śrubka którą się reguluje tłoczek w tę i z powrotem.

: 2008-05-20 00:29
autor: samo zło
W pazdzierniku przymierzam się do wymiany układu hamulcowego tzn chodzi mi szczególnie o wyrzucenie obecnych tarcz, klocków i zacisków. Kazdy chyba wie do czego nadają sie te nasze tarcze :? u ojca vectra B 1,6 ma większe :evil: .Przy hamowaniu nawet z 180 km/h bardzo łatwo przegrzać tarcze a wiadomo czym sie to kończy... no ale do rzeczy...

Planuje wsadzić jak najwieksze tarcze (oczywiscie w granicach rozsądku i PLN :D ) najlepiej nacinane i nawiercane gdyż jak wiadomo lepiej odprowadzają ciepło i cały syf z klocków, z kolei zaciski najlepiej 2 -tłoczkowe no i wiadomo klocki. Jakie czekają mnie modyfikacje układu hamulcowego? jakie polecacie tarcze zaciski klocki ? ewentualnie komplet? jaki rozmiar tarcz? itd itd dodam ze na ten "zabieg" będe mial max 2.5 tyś z góry wielkie dzieki

: 2008-05-20 07:21
autor: sziaba
Pozdrawiam
Rzuc okiem na to : http://www.tuninghaus.de/shop/catalog/p ... s_id=18330
Niestety jak widzisz 2,5 tys. zl to za malo :evil: na Twoja konfiguracje :idea:
To dosc powazne koszta dajace super efekty :twisted:
Sam kiedys zbieralem sie na cos takiego lecz finanse sprowadzily mnie na ziemie :(
Polecal bym ci : tarcze seryjnych rozmiarow nacinane i nawiercane po obrubce termicznej do tego odpowiednie klocuszki i jeszcze takie przewody . :wink:
a na koniec plyn hamulcowy o wyzszych parametrach (pompa ham. probe dobrze sobie z tym radzi :wink: )
Sam mam podobny zestaw i niezle sobie z tym autko radzi :idea:
Ps.-Oponki tez daja swoje :wink:

Sorry za pisownie i niem. linki ale chwilowo komp mi sie sypnol :roll: :evil:

: 2008-05-20 09:12
autor: samo zło
to juz nic niema tanszego niz tamten komplet? bo za 7 tyś mam nową II :lol: słyszałem coś o firmie membro(czy jakoś tak) moze z tego by coś podebrał? a jakie koszty sziaba tego nacinania,nawiercania i obróbki termicznej w twoim przypadku?

: 2008-05-20 10:03
autor: RX
Hey,

Sprawdź tarcze EBC Turbo Groove, i klocki tej samej firmy np. Red Stuff.
Do tego przewody... i nie powinno być źle, ale to nie będzie taki efekt jak big brake kitt. W Stanach szukałeś? Na pewno da się to taniej załatwić niż ten zestaw niemiecki.

5,

: 2008-05-20 10:53
autor: mnich

: 2008-05-20 12:13
autor: sziaba
Tarcze mam teraz takie .
Poprzednie wytrzymaly 5 dni :evil: ale nie byly hartowane a te sa :wink:

: 2008-05-20 12:19
autor: crupek
To jest cena za 2 czy za 4 ??
Niby do PROBE II a na 4 śruby :roll:

: 2008-05-20 12:31
autor: sziaba
Niestety to takie zdjecie ale chodzi o te z piecioma otworami :wink:
A cena za jedna tarcze

: 2008-05-20 13:01
autor: RX
Witam,

Link z RR Racing, który podał Mnich to świetna propozycja! Za cenę z chęcią bym się uzbroił w big brake. Będzie trzeba poważnie pomyśleć, przy obecnym kursie dolara - warto!

5,