Strona 3 z 3
					
				Re: ET przy felgach
				: 2009-09-03 10:15
				autor: Kocureq
				Wzrost masy nieresorowanej to coś złego? 

 
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2009-09-03 11:17
				autor: adrian_seki
				Chyba tylko tyle że będziesz miał go ciężej rozbujać i wolniej zatrzymać bo bezwładność dochodzi a tak to nie wiem. Spada prędkość max raczej, więcej spali zawsze coś tam. Most czy coś to zawsze masa, a czy masz te koła w bagażniku czy przy piastach nie ma różnicy dla naszego mostu 

 Tyle tylko że na zakrętach masa się nie liczy bo koła są na jezdni i amortyzatory nie muszą nic tam stabilizować.
Tak mi się wydaje, ale wiesz wieśtuning nie zawsze ma rację :/
 
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2009-09-03 11:30
				autor: Kocureq
				Chyba mi się coś pokićkało, sorry...
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2009-09-04 02:02
				autor: archeolog
				Czytałem że zmiana o ok 1kg na koło mają zazwyczaj już poważne skutki w pracy kilku układów w samochodzie ...efekty ukazują sie po czasie  poza tym jedne konstrukcje mają większą tolerancje a inne mniejszą nie wiem jak jest z probusiami  

 
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2012-07-13 17:57
				autor: joktryb
				fazario pisze:No i znów jest kłopot...póki co to nie znam dokładnie wymiarów. Mam problem z dobraniem odpowiednich pierścieni centrujących.
Wczoraj pisałem że wg mojego pomiaru piasta w Igen GT z 1992 ma 59,6 mm.
Lecz na żadnej ofercie na allegro nie ma takiego rozmiaru. Są np 72,6 na 60,1 (takie mam ale jest mały luz) i są 72,6 na 59,1 i mniejsze.
Ten 59,1 jest najbardziej zbliżony do potrzebnego rozmiaru.
Czy ktoś jeździ z tymi pierścieniami i jeśli tak to jaki rozmiar u Was pasuje?
Chodzi oczywiście o IGen GT z 1992
Pewnie już masz te pierścienie, ale jak by kto na przyszłość szukał to ja zamawiałem akurat takie same jak kolega poszukiwał: 59,6 tylko koniecznie 70,2 (
wziełem 70,1 i troche za dużo luzu jest) ze stali. To było do Azev'ów 7,5x16". 
U tego gościa brałem, robi każdy wymiar:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4975742
40zł za komplet 4 pierśceni z rantem razem z przesyłką. Z Torunia jest.
 
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2012-07-14 03:08
				autor: -michal-
				joktryb pisze: ze stali. 
z tworzywa też zdają egzamin, te pierścienie są tylko po to, żeby w momencie zakładania felgi na piastę równo ją osadzić, jak już tak osadzoną felgę się przykręci śrubami, to trzyma się ona na śrubach, i w tym momencie te pierścienie w niczym nie pomagają... a to, czy są one plastikowe czy aluminiowe, to nie ma znaczenia.
 
			 
			
					
				Re: ET przy felgach
				: 2012-07-17 11:38
				autor: joktryb
				Też tak słyszałem. Kumpel mnie wyśmiał jak usłyszał że stalowe mam 

 Sam pracuje w serwisie oponiarskim i mówi że tylko plastiki zakładają. Dopiero jak sprawdził że akurat takich nie mają i ciężko je dostać to powiedział że w takim wypadku dotoczyć to jedyne rozwiązanie. Szybsze na pewno niż szukać po całej Polsce.