
I powiem że razem z tymi zegarami fajnie to wygląda a znając ciebie to raczej zbyteczne tam nie jest.

Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.Bogdan9999 pisze: Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowałoA wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
 
 
2Ya pisze: Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu
Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć. A za ocenę wam dziękuje. Choć szykuje mi sie kolejne rozbieranie silnika, a wszystko przez małe niedopatrzenie a moze zlekceważenie problemu. Ale cóż za błędy człowiek płaci2Ya pisze:Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu.Bogdan9999 pisze: Wydajność około 320 l/h koszt operacji 200 zł. Co o tym myślicie ? sam osobiście jestem bardzo ciekaw jak to będzie pracowałoA wy jak tuningujecie uklad paliwowy ?? Pozdrawiam
Rozwiązanie ciekawe choć nie wiem czy nie lepiej byłoby "przeciąć "magistrale paliwową np. pod maska i wstawić tam zewnętrznej pompy paliwa ,czyli szeregowo i wtedy nie byłoby korzystniej w takiej konwencji liniowej.
Super autko,szacunek za "robote"
Pzdr. & c ya..
 Pozdrawiam
 Pozdrawiam

no to super ,rozwiałeś moje wątpliwościDrzymek pisze:2Ya pisze: Trochę ten trójnik rodzi u mnie małe wątpliwośći co do "bezkolizojności" przepływu paliwa czyli czy nie będzie odbijał sie na max mocy "pompowania " i wydajności tego układu
Uwierz mi że sprawdza się to bardzo dobrze. Mam ten sam patent u siebie (nota bene zrobiony przez Bogdana) i był testowany ze wskaźnikiem regulatora paliwa w kabinie. ABSOLUTNIE NIE MA ŻADNYCH SPADKÓW na listwie paliwowej przy jeździe, nawet przy ciśnieniu 4-5 bar. W okolicach 5 bar przy zmianie biegu auto mi zgasło (zalało je).
 
 a gdzie ja napisałem,żeby te pompy "wewnętrzne" spiąć szeregowoBogdan9999 pisze:Jak byś znał konstrukcje pomp paliwowych tych co są u nas w probkach to byś wiedział że szeregowo nie da rady ich podpiąć.
 
 
 
 
 Wydech od dawna chciałem przerobić ale wiele rzeczy mi to uniemożliwiało.
 Wydech od dawna chciałem przerobić ale wiele rzeczy mi to uniemożliwiało.  Kształt całego wydechu jeśli patrzymy od spodu ma wyglądać mniej więcej tak:
 Kształt całego wydechu jeśli patrzymy od spodu ma wyglądać mniej więcej tak:




 
 
 
 



 Choć trochę cięższe
 Choć trochę cięższe 


 Co do silniczka nie ma nic przeciwko temu
 Co do silniczka nie ma nic przeciwko temu 


 
 
 
 
 
 
 
 





 
 
 
 



 w weekend skończyłem mój zbiorniczek nowy
 w weekend skończyłem mój zbiorniczek nowy  Oto jego fotki, troche było problemów aby wyspawać to szczelnie ale dałem rade. Wszystko zostało spawane drutem kwasowym
 Oto jego fotki, troche było problemów aby wyspawać to szczelnie ale dałem rade. Wszystko zostało spawane drutem kwasowym  Miałem małe 2 wybuchy tz. jeden mały a drugi troszkę większy
 Miałem małe 2 wybuchy tz. jeden mały a drugi troszkę większy   
   Jak wycinałem mocowanie pomp z seryjnego zbiornika. Na fotkach zbiornik jest zapodkładowany ale teraz jest juz zakonserwowany. Zostało mi jeszcze przedłużenie wiązki elektrycznej i przewodów paliwowych i montuje zbiorniczek potem wyspawam wydech i postaram sie wkleić jakiś filmik z dźwiękiem wydechu
  Jak wycinałem mocowanie pomp z seryjnego zbiornika. Na fotkach zbiornik jest zapodkładowany ale teraz jest juz zakonserwowany. Zostało mi jeszcze przedłużenie wiązki elektrycznej i przewodów paliwowych i montuje zbiorniczek potem wyspawam wydech i postaram sie wkleić jakiś filmik z dźwiękiem wydechu 

 
 
 
 





