Strona 3 z 7

: 2006-04-13 18:54
autor: Lukas23
Cześć założyłem ten zawór zwrotny z Allegro !!!
Nic to nie dało auto dalej gaśnie gdy tylko postoi z godzine lub dluzej to jak go odpalam to załapuje i gaśnie dopiero za drugim razem jest OK !!!! Co to może być ???? Już nie wiem co mam robić te styki przy aparacie zapłonowym wyczyściłem, zaworek zwrotny założyłem a problem jak był tak jest nadal !!!!!!!!!!!!!!!! POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: 2006-04-13 20:50
autor: maciej
Witam pompa paliwa to nie jest . Czy w tej bajce był smok co opowiadacie. Przecież macie elektroniczny zapłon a pompa nabija za każdym razem jak kluczyk przekręci się. Tyle silników się na rozbierałem i z każdym razem gdy magistrala benzyny była pusta pompa nabiła i za pierwszym razem odpalał silnik.Sprawdź ciepłote świec i czy czujnik temperatury jaet ok dane masz w auto dacie , tylko sprawdzaj oporność na zimnym silniku. pozdrawiam.

: 2006-04-13 20:57
autor: ZENiTH
POdłącz sobie do przewodów paliwa trójnik i na jednym końcu załóż manometr dzięki temu sprawdzisz jakie masz ciśnienie w układzie paliwa. Drugą rzeczą będzie sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa może on powoduje problemy. Jak autko zachowuje się podczas jazdy? Ciągnie dobrze?? Masz LPG?? Sprawdzałeś czy przypadkiem nie masz popękanych przewodów paliwowych?? Masz zainstalowany jakiś immobiliser dodatkowy??

: 2006-04-13 21:01
autor: maciej
edi nie ma lpg . Problem jest gdzie indziej,pisałem mam to na codzień

: 2006-04-13 21:25
autor: ZENiTH
Pierwsza podstawowa rzecz. Sprawdzałeś kody błędów silnika??? Generuje coś??? Poniżej masz wyszczególnione elementy wtrysku paliwa
Obrazek

: 2006-04-13 21:58
autor: Bogdan9999
Witam no widze ze masz inny problem niż ja mi akurat pompa nie trzyma ciśnienia. A ciekawe co może być być u ciebie radzę ci tak jak pisał kolega załóż nanometr na przewodzie paliwa aby sprawdzić ciśnienie jakie pompa utrzymuje powinno być około 3 barów. Sprawdzi regulator ciśnienia paliwa bona mój nos jest coś z paliwem.

: 2006-04-13 22:24
autor: Alexs
Lukas22 pisze:Cześć założyłem ten zawór zwrotny z Allegro !!!
Nic to nie dało auto dalej gaśnie gdy tylko postoi z godzine lub dluzej to jak go odpalam to załapuje i gaśnie dopiero za drugim razem jest OK !!!! Co to może być ???? Już nie wiem co mam robić te styki przy aparacie zapłonowym wyczyściłem, zaworek zwrotny założyłem a problem jak był tak jest nadal !!!!!!!!!!!!!!!! POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przepływomierz sprawdź

: 2006-04-13 22:29
autor: maciej
Witam cie Alex o twoim problemie wiem mało .Napisz coś więcej postaram się pomuc nie narażając cie na koszty.pozdrawiam

W dalszej dyskusji epitety proszę zastąpić konkretnymi rozwiązaniami. Wyczyściłem.

: 2006-04-14 15:24
autor: Robert
Alex (jak również Denat i york_2006 :wink: ) jeszcze się w tym wątku nie wypowiadali. :shock: Alex to nawet od września ubiegłego roku (pozbył się wtedy Probka). Teraz dzięki Maciejowi - jeszcze zanim Alex napisał - wiemy, że syn marnotrawny powrócił! 8)

To tylko potwierdza zdolności telepatyczne Macieja (wśród jego innych słynnych rozlicznych zalet)! :twisted:

I z góry na wszelki wypadek: :1111_worthy: PRZEPRASZAM! :lol: :lol: :lol:

: 2006-04-14 22:33
autor: york
alez ROBERCIE mimo ze sie nie udzielam w tym watku staram sie sledzic na biezaco poczynania kolegi ze zdolnosciami nadprzyrodzonymi jak i rownierz wszystkich udzielajacych sie :lol:

: 2006-04-14 22:41
autor: Alexs
maciej pisze:Witam cie Alex o twoim problemie wiem mało .Napisz coś więcej postaram się pomuc nie narażając cie na koszty.pozdrawiam
ale o co sie rozchodzi?? i czemu chcesz tak ingerować w moje zycie i wiedzieć więcej??? 8) ale jak doradzisz coś żeby bez kosztów się obyło to bardzo chętnie bym chciała tak egzystować :)

zbyt długi rozruch - prawdopodobnie cofanie paliwa

: 2006-05-08 20:04
autor: Gacek Wrocław
witam
ostatnio muszę znacznie dłużej "kręcić" rozrusznikiem by silnik odpalił...
a czasami zapala normalnie...

Jakieś pomysły? Cofające sie paliwo?

Pzdr :D

: 2006-05-08 20:07
autor: ZENiTH
no np cofające się paliwo

: 2006-05-08 20:45
autor: Pelot
a kiedy był wymieniany filtr paliwa??i czy był wymieniany?

: 2006-05-08 20:47
autor: Gacek Wrocław
wymieniałem pół roku temu, poza tym silnik wchodzi na obroty bez problemu nawet przy turbinie na pełnym ciśnieniu - myślę że filtr odpada :roll:

: 2006-05-09 14:33
autor: kollek
Sprawdź kable i świece WN

: 2006-05-09 14:43
autor: wingerman
Jednym z moich pomyslow jest dokladniejsze czytanie forum a juz napewno uzywanie funkcji Obrazek Szukaj


Kontynuacja Twojego tematu :!:

Dziwny problem z rozruchem

: 2007-01-04 20:45
autor: Flyke
Witam wszystkich :) Mam kłopot z rozruchem , za 1 razem wszystko jest ok poza tym ze jest strasznie slaby ,, po zgaszeniu nie da rady go już ponownie odpalić , po jakiś 2-3 godzinach postoju zapala normalnie ..nie mam pojęcia co robić . Paliwo dochodzi i iskra jest.Gdzie szukać usterki ??

: 2007-01-04 22:15
autor: wingerman
Moze rozrzad sie przestawil?
Napisz wiecej szczeglow.

: 2007-01-04 22:20
autor: J@cekW
A odpalałeś od innego akumulatora? Proponował bym zacząć od tego.

Wykorzystaj opcje Szukaj bo jest trochę info na ten temat.
Na przykład tu: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=szczotki

: 2007-01-04 22:29
autor: wingerman
JacekW zdaje sie ze kolega flyke nie ma problemu z rozrusznikiem czy sama elektryka, (w pierwszej chwili gdy czytalem jego posta tez tak go odebralem) tylko z mechaniczna strona silnika.

Tak przynajmniej ostatecznie rozumiem jego wypowiedz.

: 2007-01-04 22:30
autor: Flyke
hmm ale mi rozrusznik normalnie chodzi i moim zdaniem gdyby cos było nie tak z rozrusznikiem to niemiało by znaczenia czy odpalam 1 raz czy któryś tam ..nie wiem co więcej mogę powiedzieć, sprawdziłem błędy kod 3 i 15 z tego co na forum przeczytałem kod 3 to czujnik stuku silnika a 15 sonda lambda.Probek zachowuje sie tak jak by nie dostawal paliwa ..

: 2007-01-04 22:34
autor: Mscichu
Ja mialem u siebie podobnie tylko u mnie stacyjka byla do wymiany... styki juz byly popalone i jak sie nagrzaly to nie lapalo a jak ostygl to wszystko bylo ok, jednak moze to byc cos innego... podstaw sobie cegielki pod kola wrzuc na luz i spróbuj jakims grubszymi przewodami do rozrusznika sie podlaczyc jak wszystko bedzie ok to nie bedzie to raczej akumulator ani rozrusznik tylko cos dalej. Ja mialem przez jakis czas przelozony plus do rozrusznika stuki nie wymienilem stacyjki i wciskalem w gniazdo od zapalniczki, ale to tylko taka podpowiedz z mojej strony.



Pozdrawiam Mariusz

: 2007-01-04 22:37
autor: wingerman
zacznijcie w koncu czytac to co pisze flyke :!:

: 2007-01-04 23:15
autor: Jedrek
Napisz dokładnie o co chodzi z tą słabością, bo jeśli nie ma mocy, to tak jak pisał Wingerman może być rozrząd, albo pierścienie. Na początek sprawdź kompresję.
Możesz mieć też wypalony zawór i efekt może być podobny.

Napisz dokładnie co z tą mocą i kiedy jest słaby.

pozdrawiam :wink: