Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
dziwne wtyczki...
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Ta wtyczka jest oryginalnie tak zrobiona. No i na pewno nie jest ona do grzania czegokolwiek. Jak już napisałem mierząc miernikiem okazuje się, że przy przesuwaniu fotela do przodu rozwiera się pomiędzy nimi przejście. Ale gdyby na przykład na jeden z nich podać napięcie to może fotel przesuwa się do przodu, a jak np. podać na drugi kabelek to do tyłu. A może jak jest fotel podłączony i będziemy nim przesuwać to na tej kostce występuje jakieś napięcie lub jego brak w zależności w którą stronę jeździmy fotelem i to napięcie steruje czymś dalej np. drugim fotelem pasażera. Sam już nie wiem - to tylko głupie przypuszczenia.
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Czy już ktoś rozszyfrował do czego jest ta wtyczka?

Próbuję podłączyć fotel elektryczny, po wstępnych oględzinach wtyczek wnioskuję że żadna do siebie nie pasuje. Czy ktoś z was ma może w tym jakieś doświadczenie? Ta kostka po prawej jest do oświetlenia zapięcia od pasa i jest też odpowiedzialna za ruch fotela ale gdzie to podpiąć?

Próbuję podłączyć fotel elektryczny, po wstępnych oględzinach wtyczek wnioskuję że żadna do siebie nie pasuje. Czy ktoś z was ma może w tym jakieś doświadczenie? Ta kostka po prawej jest do oświetlenia zapięcia od pasa i jest też odpowiedzialna za ruch fotela ale gdzie to podpiąć?
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Sprawdź pod wykładziną czy nie masz kostki od elektryki fotela.
Myślę że ta część instalacji bedzie taka same nie zależnie czy miałeś elektryke czy nie więc pewnie kostka będzie jeszcze schowana pod wykładziną
Myślę że ta część instalacji bedzie taka same nie zależnie czy miałeś elektryke czy nie więc pewnie kostka będzie jeszcze schowana pod wykładziną

EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
do czego te wtyczki 2.2GT 91r
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Ostatnie zdjęcie:
Z lewej strony: wtyczka z dwoma pinami - test pompy -zwieramy i pompa chodzi po przekręceniu kluczyka na zapłon. Normalnie pompa pracuje dopiero wtedy gdy kręci rozrusznik
wtyczka z jednym pinem - do odczytywania kodów błędów -w celu odczytania kodów zwieramy tę wtyczkę do masy.
Z lewej: te wtyczki tochyba też do testowania - chyba wspomaganie można tam przetestować między innymi.
Na pozostałych zdjęciach to ta brązowa koło chłodnicy - nie wiem
Ta mała biała - też nie wiem
A ta niebieska to nie jest przypadkiem od Tripa albo od VMM? Wygląda na to, że masz wiązkę przewodów. Tak myślę.
Z lewej strony: wtyczka z dwoma pinami - test pompy -zwieramy i pompa chodzi po przekręceniu kluczyka na zapłon. Normalnie pompa pracuje dopiero wtedy gdy kręci rozrusznik
wtyczka z jednym pinem - do odczytywania kodów błędów -w celu odczytania kodów zwieramy tę wtyczkę do masy.
Z lewej: te wtyczki tochyba też do testowania - chyba wspomaganie można tam przetestować między innymi.
Na pozostałych zdjęciach to ta brązowa koło chłodnicy - nie wiem
Ta mała biała - też nie wiem

A ta niebieska to nie jest przypadkiem od Tripa albo od VMM? Wygląda na to, że masz wiązkę przewodów. Tak myślę.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
nawiewy mam sterowane silniczkami a nie na linki aby jeszcze poszukuje wiązki od nawiewów tych nie na linki bo z bogdanem przekładaliśmy a na koniec sięokazało że niemam tej wiązki co trzeba.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ja mam pytanie.
Do czego służą wtyczki, które znajdują się pod maską, z lewej strony, w samym rogu między silniczkiem wycieraczek (właściwie za silniczkiem), a amorkiem? W wersji GT przy kostce silnika krokowego amorka.
Tam są trzy wtyczki (każda inna - inna ilość pinów) wpięte w jedną plastikową kostkę. Czy ktoś z Was je kiedyś wypinał?
Ja je dziś wypiąłem i okazało się, że wchodzą w pustkę.
Wchodzą w kostkę, która nic nie znaczy, nie ma żadnych pinów, żadnych przewodów. Tak, jakby tylko trzymała je w kupie.
Dodam, że pytanie zadał mi Davidlive i to sprawdziłem, a tu zonk.
Przewody z dwóch wtyczek wchodzą gdzieś w wiązkę główną, trzeciej nie zlokalizowałem do końca, ale wydaje mi się, że idzie pod kapturek (kondonik) jakiegoś przekaźnika (dość sporego) bądź innego urządzenia nieopodal.
Do czego służą wtyczki, które znajdują się pod maską, z lewej strony, w samym rogu między silniczkiem wycieraczek (właściwie za silniczkiem), a amorkiem? W wersji GT przy kostce silnika krokowego amorka.
Tam są trzy wtyczki (każda inna - inna ilość pinów) wpięte w jedną plastikową kostkę. Czy ktoś z Was je kiedyś wypinał?
Ja je dziś wypiąłem i okazało się, że wchodzą w pustkę.

Wchodzą w kostkę, która nic nie znaczy, nie ma żadnych pinów, żadnych przewodów. Tak, jakby tylko trzymała je w kupie.
Dodam, że pytanie zadał mi Davidlive i to sprawdziłem, a tu zonk.

Przewody z dwóch wtyczek wchodzą gdzieś w wiązkę główną, trzeciej nie zlokalizowałem do końca, ale wydaje mi się, że idzie pod kapturek (kondonik) jakiegoś przekaźnika (dość sporego) bądź innego urządzenia nieopodal.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dokładnie tak jak pisze OLEY hehe a żebyście słyszeli jego reakcje hehe
a oto całość (wiem wiem syff ale silnika tam nie myje)

Więc tak pytanie moje i Roberta jest takie :
CO to jest i do czego służy????
pozdro


a oto całość (wiem wiem syff ale silnika tam nie myje)


Więc tak pytanie moje i Roberta jest takie :
CO to jest i do czego służy????
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
C128 - VIP (Vehicle Interface Port) Test Connector
C130 - Fuel Pump Test Connector
C1020 - PRC/VAPS (Programmed Ride Control/Variable Assist Power Steering) Test Connector
C130 - Fuel Pump Test Connector
C1020 - PRC/VAPS (Programmed Ride Control/Variable Assist Power Steering) Test Connector
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Witam serdecznie!
Jako, że przed paroma dniami odebrałem samochód od blacharza i nie wszystko działa jak należy mam do Was parę pytań.
1.
2.
Wiem, że wtyczka oznaczona cyfrą "1" z pierwszego zdjęcia idzie do takiego zielonego przekaźnika, który u mnie załącza jakiś silnik czy pompę gdzieś w komorze silnika (wnioskuję ze słuchu). Podobno ma wpływ również na sterowanie zawieszeniem, ale tego nie udało mi się sprawdzić. Natomiast wtyczka oznaczona cyfrą "2" wchodzi do przekaźnika o symbolu H270 DC12V20A NO IMASEM 1B.22 (nie widać dokładnie). Gdzieś posłyszałem, że odpowiada on za dmuchawę i regulację twardości zawieszenia. Jeżeli idzie o wtyczkę oznaczoną cyfrą "3" widoczną lepiej na drugim zdjęciu to nie mam zielonego pojęcia czy i co tam było.
Pyt1. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "1"?
Pyt2. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "2"?
Pyt3. Czy wtyczka oznaczona cyfrą "3" wchodzi do czegoś, jeżeli tak to do czego i jaką to spełnia rolę?
3.
4.
5.
Na trzecim zdjęciu widać luźną wtyczkę i tak jest chyba w każdej Pysi, ale ta na czwartym chyba nie powinna być luźna. Widać tam miejsce gdzie spawał blacharz, który przy okazji tego skopcił wiązkę biegnącą pod belką. Niby wszystko ponaprawiał, ale wolę się upewnić.
Pyt4. Do czego służy samotna wtyczka na trzecim zdjęciu?
Pyt5. Czego dotyczy wiązka przewodów biegnąca pod przednią belką?
Pyt6. Co to za wtyczka na czwartym zdjęciu, czy powinna być gdzieś wpięta i jeżeli tak to gdzie i po co?
Pyt7. O co chodzi z tą luźną wtyczką z ostatniego zdjęcia?
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto wytrzyma do końca tego postu.
Pozdrawiam!
Jako, że przed paroma dniami odebrałem samochód od blacharza i nie wszystko działa jak należy mam do Was parę pytań.
1.


Wiem, że wtyczka oznaczona cyfrą "1" z pierwszego zdjęcia idzie do takiego zielonego przekaźnika, który u mnie załącza jakiś silnik czy pompę gdzieś w komorze silnika (wnioskuję ze słuchu). Podobno ma wpływ również na sterowanie zawieszeniem, ale tego nie udało mi się sprawdzić. Natomiast wtyczka oznaczona cyfrą "2" wchodzi do przekaźnika o symbolu H270 DC12V20A NO IMASEM 1B.22 (nie widać dokładnie). Gdzieś posłyszałem, że odpowiada on za dmuchawę i regulację twardości zawieszenia. Jeżeli idzie o wtyczkę oznaczoną cyfrą "3" widoczną lepiej na drugim zdjęciu to nie mam zielonego pojęcia czy i co tam było.
Pyt1. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "1"?
Pyt2. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "2"?
Pyt3. Czy wtyczka oznaczona cyfrą "3" wchodzi do czegoś, jeżeli tak to do czego i jaką to spełnia rolę?
3.


5.

Na trzecim zdjęciu widać luźną wtyczkę i tak jest chyba w każdej Pysi, ale ta na czwartym chyba nie powinna być luźna. Widać tam miejsce gdzie spawał blacharz, który przy okazji tego skopcił wiązkę biegnącą pod belką. Niby wszystko ponaprawiał, ale wolę się upewnić.
Pyt4. Do czego służy samotna wtyczka na trzecim zdjęciu?
Pyt5. Czego dotyczy wiązka przewodów biegnąca pod przednią belką?
Pyt6. Co to za wtyczka na czwartym zdjęciu, czy powinna być gdzieś wpięta i jeżeli tak to gdzie i po co?
Pyt7. O co chodzi z tą luźną wtyczką z ostatniego zdjęcia?
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto wytrzyma do końca tego postu.
Pozdrawiam!
Red 2.2 GT '91
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Ad 1. nie kojarzę
Ad 2. przekaźnik odpowiedzialny za dzialanie ragulacji zawieszenia oraz dmuchawy ( nawiewów wewnątrz)
Ad 3. nie kojarzę
Ad 4. też mam te wtyczke luźna więc nie wiem
Ad 5. wiązka w przedniej belce to kable od świateł, silniczków lamp, wentylatora klimy i przekaźnika klimy i nie wiem co tam jeszcze idzie
Ad 6. jest to wtyczka od czujnika poziomy plynu chlodzacego - wystepuje w wersjach z WMW
Ad 7. u mnie też luźna...
Ad 2. przekaźnik odpowiedzialny za dzialanie ragulacji zawieszenia oraz dmuchawy ( nawiewów wewnątrz)
Ad 3. nie kojarzę
Ad 4. też mam te wtyczke luźna więc nie wiem
Ad 5. wiązka w przedniej belce to kable od świateł, silniczków lamp, wentylatora klimy i przekaźnika klimy i nie wiem co tam jeszcze idzie
Ad 6. jest to wtyczka od czujnika poziomy plynu chlodzacego - wystepuje w wersjach z WMW
Ad 7. u mnie też luźna...
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
jestes pewien że tempomat tak bezproblemowo da się założyć???nie wydaje mi siewargawiesiek pisze: bezproblemowo sie go zakłada. pozdr wystarczy jakiaś godzinka i tempomat działa

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Panowie wiem że to temat o wtyczkach ale nie mogę znaleźć podobnego który służy do opisywania dziwadełek. Jeśli ktoś mi pomoże znaleźć tamten temat to proszę modów o usunięcie mojego wpisu.
A więc czy może mi ktoś powiedzieć co to za ustrojstwo?
[img=http://img177.imageshack.us/img177/2094 ... kr8.th.jpg]
[img=http://img182.imageshack.us/img182/9566 ... wo5.th.jpg]
Chodzi o to takie coś czarne przykręcone do kielicha amortyzatora.
Wchodzi tam kilka przewodów i jakaś linka. Zauważyłem że niektórzy tego wynalazku nie mają i dla tego pytam co to jest?
A więc czy może mi ktoś powiedzieć co to za ustrojstwo?
[img=http://img177.imageshack.us/img177/2094 ... kr8.th.jpg]
[img=http://img182.imageshack.us/img182/9566 ... wo5.th.jpg]
Chodzi o to takie coś czarne przykręcone do kielicha amortyzatora.
Wchodzi tam kilka przewodów i jakaś linka. Zauważyłem że niektórzy tego wynalazku nie mają i dla tego pytam co to jest?
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
