Strona 3 z 8

: 2007-04-03 18:43
autor: skorik
Ta wtyczka jest oryginalnie tak zrobiona. No i na pewno nie jest ona do grzania czegokolwiek. Jak już napisałem mierząc miernikiem okazuje się, że przy przesuwaniu fotela do przodu rozwiera się pomiędzy nimi przejście. Ale gdyby na przykład na jeden z nich podać napięcie to może fotel przesuwa się do przodu, a jak np. podać na drugi kabelek to do tyłu. A może jak jest fotel podłączony i będziemy nim przesuwać to na tej kostce występuje jakieś napięcie lub jego brak w zależności w którą stronę jeździmy fotelem i to napięcie steruje czymś dalej np. drugim fotelem pasażera. Sam już nie wiem - to tylko głupie przypuszczenia.

: 2007-06-25 19:33
autor: J@cekW
Czy już ktoś rozszyfrował do czego jest ta wtyczka?

Obrazek

Próbuję podłączyć fotel elektryczny, po wstępnych oględzinach wtyczek wnioskuję że żadna do siebie nie pasuje. Czy ktoś z was ma może w tym jakieś doświadczenie? Ta kostka po prawej jest do oświetlenia zapięcia od pasa i jest też odpowiedzialna za ruch fotela ale gdzie to podpiąć?

: 2007-06-25 20:23
autor: Lisiu
Sprawdź pod wykładziną czy nie masz kostki od elektryki fotela.
Myślę że ta część instalacji bedzie taka same nie zależnie czy miałeś elektryke czy nie więc pewnie kostka będzie jeszcze schowana pod wykładziną :D

: 2007-06-25 20:31
autor: J@cekW
Z przodu fotela przyczepiona do kompa jest jakaś wolna kostka ale nie wydaje mi się żeby to było to...

: 2007-06-25 23:13
autor: Lisiu
u mnie ta kostka jest podłączona ale mam na myśli pod wykładziną, zdejmij ten plastik na progu i odegnij wykładzinę pod fotelem do góry, myślę że wtyczka tam będzie

do czego te wtyczki 2.2GT 91r

: 2007-07-02 18:52
autor: wargawiesiek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jak w temacie, głównie chodzi mi o tę małą białą i dużą niebieską wtyczkę pod desko rozdzielczą

: 2007-07-02 19:00
autor: skorik
Ostatnie zdjęcie:
Z lewej strony: wtyczka z dwoma pinami - test pompy -zwieramy i pompa chodzi po przekręceniu kluczyka na zapłon. Normalnie pompa pracuje dopiero wtedy gdy kręci rozrusznik
wtyczka z jednym pinem - do odczytywania kodów błędów -w celu odczytania kodów zwieramy tę wtyczkę do masy.
Z lewej: te wtyczki tochyba też do testowania - chyba wspomaganie można tam przetestować między innymi.

Na pozostałych zdjęciach to ta brązowa koło chłodnicy - nie wiem
Ta mała biała - też nie wiem :wink:
A ta niebieska to nie jest przypadkiem od Tripa albo od VMM? Wygląda na to, że masz wiązkę przewodów. Tak myślę.

: 2007-07-02 20:14
autor: Lisiu
brązowa k. chłodnicy- od czujnika poziomu płynu

: 2007-07-02 20:18
autor: skorik
Lisiu pisze:brązowa k. chłodnicy- od czujnika poziomu płynu
No nie. Ten czujnik do VMM? To na pewno nie.

: 2007-07-02 23:19
autor: Lisiu
faktycznie, przyjrzałem się i faktycznie u mnie ta brązowa też nie jest nigdzie podpięta :D
Ciekawe od czego jest skoro u mnie w full wersji też nie jest nigdzie podpięta :roll:

: 2007-07-03 09:23
autor: Mr. Cynk
.

: 2007-07-03 10:49
autor: wargawiesiek
nawiewy mam sterowane silniczkami a nie na linki aby jeszcze poszukuje wiązki od nawiewów tych nie na linki bo z bogdanem przekładaliśmy a na koniec sięokazało że niemam tej wiązki co trzeba.

: 2007-10-18 19:37
autor: OLEY
Ja mam pytanie.

Do czego służą wtyczki, które znajdują się pod maską, z lewej strony, w samym rogu między silniczkiem wycieraczek (właściwie za silniczkiem), a amorkiem? W wersji GT przy kostce silnika krokowego amorka.
Tam są trzy wtyczki (każda inna - inna ilość pinów) wpięte w jedną plastikową kostkę. Czy ktoś z Was je kiedyś wypinał?

Ja je dziś wypiąłem i okazało się, że wchodzą w pustkę. :shock:
Wchodzą w kostkę, która nic nie znaczy, nie ma żadnych pinów, żadnych przewodów. Tak, jakby tylko trzymała je w kupie.

Dodam, że pytanie zadał mi Davidlive i to sprawdziłem, a tu zonk. :D

Przewody z dwóch wtyczek wchodzą gdzieś w wiązkę główną, trzeciej nie zlokalizowałem do końca, ale wydaje mi się, że idzie pod kapturek (kondonik) jakiegoś przekaźnika (dość sporego) bądź innego urządzenia nieopodal.

: 2007-10-19 13:58
autor: davidlive
Dokładnie tak jak pisze OLEY hehe a żebyście słyszeli jego reakcje hehe :lol: :lol:

a oto całość (wiem wiem syff ale silnika tam nie myje)

Obrazek Obrazek
Więc tak pytanie moje i Roberta jest takie :

CO to jest i do czego służy????


pozdro

: 2007-10-19 14:19
autor: Robert
C128 - VIP (Vehicle Interface Port) Test Connector
C130 - Fuel Pump Test Connector
C1020 - PRC/VAPS (Programmed Ride Control/Variable Assist Power Steering) Test Connector

: 2007-10-19 15:47
autor: davidlive
a tak po naszemu to wytłumacz (nie kazuj mi sobie tłumaczyć ) po prostu wyjasnic co to jest tak po polskiemu.


pozdro

: 2007-10-19 18:57
autor: OLEY
No proszę co daje znajomość obsługi serwisówki. :D :D
Kurde, a mógłbyś jeszcze Robercie podać, które kostki do czego?
Np. kostka pompy paliwa ma tyle i tyle pinów. Itd?

Ciekawe czemu nie wcisnęli tam kostki od kodów błędów?

Może dlatego, że kody sprawdza się o wiele częściej? :roll:

: 2007-10-19 19:49
autor: pureopium
Witam serdecznie!

Jako, że przed paroma dniami odebrałem samochód od blacharza i nie wszystko działa jak należy mam do Was parę pytań.

1.Obrazek 2.Obrazek

Wiem, że wtyczka oznaczona cyfrą "1" z pierwszego zdjęcia idzie do takiego zielonego przekaźnika, który u mnie załącza jakiś silnik czy pompę gdzieś w komorze silnika (wnioskuję ze słuchu). Podobno ma wpływ również na sterowanie zawieszeniem, ale tego nie udało mi się sprawdzić. Natomiast wtyczka oznaczona cyfrą "2" wchodzi do przekaźnika o symbolu H270 DC12V20A NO IMASEM 1B.22 (nie widać dokładnie). Gdzieś posłyszałem, że odpowiada on za dmuchawę i regulację twardości zawieszenia. Jeżeli idzie o wtyczkę oznaczoną cyfrą "3" widoczną lepiej na drugim zdjęciu to nie mam zielonego pojęcia czy i co tam było.

Pyt1. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "1"?
Pyt2. Do czego służy przekaźnik, do którego wchodzi wtyczka oznaczona cyfrą "2"?
Pyt3. Czy wtyczka oznaczona cyfrą "3" wchodzi do czegoś, jeżeli tak to do czego i jaką to spełnia rolę?

3.Obrazek 4.Obrazek

5.Obrazek

Na trzecim zdjęciu widać luźną wtyczkę i tak jest chyba w każdej Pysi, ale ta na czwartym chyba nie powinna być luźna. Widać tam miejsce gdzie spawał blacharz, który przy okazji tego skopcił wiązkę biegnącą pod belką. Niby wszystko ponaprawiał, ale wolę się upewnić.

Pyt4. Do czego służy samotna wtyczka na trzecim zdjęciu?
Pyt5. Czego dotyczy wiązka przewodów biegnąca pod przednią belką?
Pyt6. Co to za wtyczka na czwartym zdjęciu, czy powinna być gdzieś wpięta i jeżeli tak to gdzie i po co?
Pyt7. O co chodzi z tą luźną wtyczką z ostatniego zdjęcia?

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto wytrzyma do końca tego postu.

Pozdrawiam!

: 2007-10-19 20:40
autor: Lisiu
Ad 1. nie kojarzę
Ad 2. przekaźnik odpowiedzialny za dzialanie ragulacji zawieszenia oraz dmuchawy ( nawiewów wewnątrz)
Ad 3. nie kojarzę
Ad 4. też mam te wtyczke luźna więc nie wiem
Ad 5. wiązka w przedniej belce to kable od świateł, silniczków lamp, wentylatora klimy i przekaźnika klimy i nie wiem co tam jeszcze idzie
Ad 6. jest to wtyczka od czujnika poziomy plynu chlodzacego - wystepuje w wersjach z WMW
Ad 7. u mnie też luźna...

: 2007-11-10 15:35
autor: wargawiesiek
ad.7 jest to wtyczka do podpięcia tempomatu. Możesz śmiało dokupić tempomat, bezproblemowo sie go zakłada. pozdr wystarczy jakiaś godzinka i tempomat działa

: 2007-11-10 15:41
autor: davidlive
wargawiesiek pisze: bezproblemowo sie go zakłada. pozdr wystarczy jakiaś godzinka i tempomat działa
jestes pewien że tempomat tak bezproblemowo da się założyć???nie wydaje mi sie :?

pozdro

: 2007-11-10 15:45
autor: wargawiesiek
ja kupiłem probe bez tempomatu a teraz mam tempomat i nie ma problemu.

: 2007-11-10 16:14
autor: Sqad
Wszystko też zależy od rocznika Twojego auta i auta z którego był tempomat, jest sporo różnic we wtyczkach

: 2007-11-10 16:41
autor: wargawiesiek
zależy tylko od rodzaju tempomatu. ja miałem 89 a włożyłem do 91 pozdr.

: 2008-02-07 17:23
autor: Destroyer
Panowie wiem że to temat o wtyczkach ale nie mogę znaleźć podobnego który służy do opisywania dziwadełek. Jeśli ktoś mi pomoże znaleźć tamten temat to proszę modów o usunięcie mojego wpisu.

A więc czy może mi ktoś powiedzieć co to za ustrojstwo?

[img=http://img177.imageshack.us/img177/2094 ... kr8.th.jpg]

[img=http://img182.imageshack.us/img182/9566 ... wo5.th.jpg]

Chodzi o to takie coś czarne przykręcone do kielicha amortyzatora.
Wchodzi tam kilka przewodów i jakaś linka. Zauważyłem że niektórzy tego wynalazku nie mają i dla tego pytam co to jest?