Strona 3 z 7

: 2006-07-27 09:22
autor: MISIEK
nie podlaczyles podcisnienia od czarnej puszczeczki pod szyba ;) w KLZE nie ma gdzie podlaczyc - musisz zastosowac trojnik :)

: 2006-07-27 09:38
autor: Sqad
Nawiew Ci się nie przełącza bo masz źle podciśnienie podpięte albo nie jest podpięte w ogóle. Kolektor KLZE ma inaczej niż KL, trzeba zastosować trujnik do przzewodu który idzie do kabiny i wpiąć się w istniejące podciśnienie pod maską, chyba że to coś innego, ale RX miał tą samą sytuacje.

: 2006-07-27 16:14
autor: Robert
To morze trujnug? :wink:

: 2006-07-27 16:56
autor: totmes (gonciu)
Sqad,MISIEK pisze:Nawiew Ci się nie przełącza bo masz źle podciśnienie podpięte albo nie jest podpięte w ogóle. Kolektor KLZE ma inaczej niż KL, trzeba zastosować trujnik do przzewodu który idzie do kabiny i wpiąć się w istniejące podciśnienie pod maską, chyba że to coś innego, ale RX miał tą samą sytuacje.
dokładnie, :D tak zrobiłem i pomogło,
teraz wszystko juz jest ok (no poza tym prędkościomierzem ale to chyba kabelki/lek przerwany
piękinie sie zbiera ale co do konkretnych odczuć to wam narazie nie powiem dlatego ze go jeszcze pożądnie nie testowałem dlatego ze długo stał silnik i trzeba go troche rozruszać wiecc jak zrobie kilaset kilometrów to sie wtedy potestuje :D

no to chyba byłoby na tyle w tym temacie, no moze poza tym ze powrzucam jeszcze klika fotek i opisze (spróbuje opisać) wrazenia z jazdy :D
a na koniec to wielkie podzienkowania wszystkim którzy pomogli mi, a w szczególności kolegom Gturbo i MISIEK-owi,

: 2006-08-09 16:05
autor: totmes (gonciu)
zdjęcia słabej jakości ale nie mam czym zrobić:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



i małą przeróbkę robie kolektora wydechowego zobaczcie sami :D :D

Obrazek

i na koniec trzeba sprawdzić na hamowni :D

: 2006-08-09 16:19
autor: Sebastian
ooo moj kolektor ssacy 8) 8)
..silniczek piekny i czekam na ten wykresik :D

: 2006-08-09 21:26
autor: Gturbo
Cieszy mnie ze jestes zadowolony. Teraz pojedz na hamownie i zaloncz wydruk. Jestem ciekawa jaki bedzie wynik bo ja nigdy nie mialem czasu tego zrobic.

: 2006-08-09 21:48
autor: totmes (gonciu)
tak mysle ze moze w sobote sie wybiore ale mam dosyc daleko do najbliższej hamowni(łódż) czy ktos moze wie czy w czestochowie jest jakas hamownia?? a jak nie to w łodzi -gdzie (moze ktos ma jakis namiar??) i ile taki test kosztuje?? :D dzieki

: 2006-08-11 00:11
autor: el_talerzos
W Zastec'u mają ponoć niezłe rolki ale nie orientuję się ile trzeba im dać - przypuszczalnie około 200zł

Pozdrowionka

: 2006-08-11 12:02
autor: Sqad
To drożej jak w Promotorze w Wawie, generalnie od 50zł hamowanie autka kosztuje.

: 2006-08-11 12:12
autor: totmes (gonciu)
napisałem e-maila do Zastec-a i odpisali mi ze taka przyjemnośc 150zł, to troche drogo zwarzywszy ze mam kawał drogi,

: 2006-08-12 07:52
autor: Drzymek
Nareszcie KL-ZE w klubie :D Brawo :!: :!: :!: =D>

Gturbo, a jakie Ty masz modyfikacje, bo jestem bardzo ciekawy?

: 2006-08-12 10:51
autor: totmes (gonciu)
dzis odzyły vrisy, zamontowałem układzik od mbmastera box vris , i cieka jak rakieta :D , miałem mały pożar :D dosłownie zapaliły sie hamulce(okładziny) :shock: , a przez miasto o mały włos bym sie nie zabił, (180km/h) przez miasto a tam baba z bramy wyjeżdża :shock: :shock: , myslałem ze juz po mnie, (pierwszy i ostatni raz tak szalałęm) , a smrud niesamowity, opony i klocki do wymiany,

jedynka a tu w miejscu stoje-patrze 6,5tys obr no to dwójka i parze dalej w miejscu :shock: :D :D , i oponki łyse,

jeszcze pozostało mi tak: jestem w trakcie spawania "baranów" kolektora wylotowego , wiec bedzie super
i skołowanie ecu i przepływomierza od klze, (chyba juz niedługo)
i to by było z silnikiem na tyle,

pozostaje mi pózniej zadbać o wygląd probka, minowicie:
nowiutki lakierek + spojlerek + zderzaczki+ progi i natym bym zakończył dzieło probaska, :D

moze na sam koniec cztery wydechy ale to chyba na wiosne

: 2006-08-12 11:01
autor: Ronin
Widzę że wreszcie odchyliłeś przepustnicę na max :D Moje gratulacje z za...stego silnika. Ciekawe jak wypadłoby KL-ZE w konfrontacji ze wzmocnionym KL RX-a :?:

: 2006-08-12 11:44
autor: mbmaster
Niestety widzialem na 2 autach nawet mialem okazje sie scigac i Kl-ZE pownien wciagnac nosem RX-a pomimo modyfikacji.

: 2006-08-12 11:48
autor: Lukask
Ale pamiętajcie tu komputer jest z kl więc nie mówił bym hop a rx ma kilka modyfikacji więc nie wiadomo do końca jak by to było ;)

: 2006-08-12 12:35
autor: RX
Witam,

Nie powiem - z chęcią przy najbliższej okazji możemy stawać :-) Gratuluje dokończenia swapa!

Pzdr.

: 2006-08-12 16:57
autor: Gturbo
Goncia ja nie chce cie miec na sumieniu :lol:
Teraz osobista uwaga goncia. Nigdy ale to nigdy nie przekrecaj obrotow wiencej niz 7500 rpms bo zdarza sie ze zawor moze sie znalesc w cylindrze. Jesli chcesz kreci wyzej co nie ma wiekszego wplywu na moc musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. CZy ktokolwiek zna firme ITM?, chodzi mi o jakosc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
Jeszcze musze kupic w dobrym stanie skrzynie biegow od mazdy MX6l lub 626 V6 z rocznikow 95-97 w dobrym stanie. Jesli sledziles moj turbo project na probe.net to wiesz jakie rzeczy mam.

: 2006-08-12 19:33
autor: Sebastian
ooo..widze ze jakis potwor szykuje 8)

pozdr

: 2006-08-13 13:40
autor: Indi
Sprawdż sobie CKP1, bo może masz uszkodzony. Po 95.r jest tylo jeden czujnik położenia wału i przy uszkodzeniu go auto jest unieruchomione.
W twojim przypadku może to było przyczyną problemu z podłączeniem układu.
Jak tam sprawa z przepływką :?:


pozdro 4ALL

: 2006-08-13 16:35
autor: Gturbo
Ja jezdze na KL03 ECU i nie mam zadnego problemu. Mialem wsadzony ECU od KLZE ale nastopil problem bo ecu byl od roczniaka 93-94 a moj jest 95 i od tego roczniak zaszly zmiany w aparacie zaplonowym jak i czujnikach temperatury. Mysle ze moc goncia powinienes sprawdzic na hamowni aby sprawdzic ubytek mocy na KL03 ecu.

: 2006-08-13 22:27
autor: Kędziorek
mbmaster pisze:Niestety widzialem na 2 autach nawet mialem okazje sie scigac i Kl-ZE pownien wciagnac nosem RX-a pomimo modyfikacji.
Ale zauważ, że niestety gonica ma tylko silnik KLZE a kompa zwykłego,bez kompa i przepływki to jest moc w granicach 180-185KM i tak ładnie, ale sądzę, że w tym momencie RX-owi nie dał by rady :twisted:

: 2006-08-13 22:51
autor: mbmaster
A to mozliwe.

: 2006-08-14 15:11
autor: totmes (gonciu)
koledzy wszystko w swoim czasie :D :D bedzie ecu i bedzie przepływka (moze juz niegługo) :D :D

ps. a znacie w katowicach albo oklice katowic niedroga hamownie??

: 2006-08-14 15:40
autor: RX
Witam,

A skąd ECU i przepływka? Tak z ciekawości, bo je bardzo ciężko dostać.

Pzdr.